1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Playstation 3 60Gb + 6 Games

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Blazin Starks, 1 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Playstation 3 (60Gb) die ik eigenlijk nooit gebruik.
    Playstation is dus in goede staat en er zitten de volgende spellen bij:

    Ninja Gaiden Sigma
    GTA IV
    Call of Duty 4
    Motostorm
    Fifa 2008
    Gran Turismo 5 Prologue

    Let op dit is dus de enige playstation 3 versie die dus ook backwardscompatible is met Playstation 2 games.
    Originele doos zit erbij.

    Vraagprijs €500
     
  2. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoeveel controllers? Garantie nog erbij?
     
  3. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 1 controller en helaas geen garantie meer (is een Launch Console).
    Ik heb wel nog de originele doos en volgens mij ook nog de aankoopbon.
    M.b.t. garantie, kijk naar Microsoft die heeft de garantie termijn voor de 360 ook verlengd tot onbepaalde tijd.

    Console is 100% in orde en bijna niet gebruikt.
     
  4. Masterchief71

    Masterchief71 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment is de garantie termijn van Sony nog steeds 12 maanden en valt ie dus RUIM buiten de garantie periode.
     
  5. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij valt inderdaad RUIM buiten de garantietermijn van 12 maanden maar er bestaat ook nog zoiets als consumentenrecht.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  6. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
  7. kevin_16

    kevin_16 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    375 euro en kom hem ophalen.:)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  8. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    zonder een spel mag je hem komen ophalen voor dat bedrag........}:]
     
  9. Masterchief71

    Masterchief71 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ConsumentenRECHT ja, en het verschil tussen gelijk hebben (conform het RECHT) en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen.
    Tot op heden heeft iedereen met PS3 problemen houtenbek, de zgn consumentenrecht ten spijt =(
    Enne, ik zie gamers niet een dure rechtzaak aanspannen voor een console.
     
  10. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met "houtenbek"?

    Met die van mij heb ik nog nooit problemen gehad, heb net voor de zekerheid nog maar eens op PS3 Home gezeten en Ninja Gaiden gespeeld maar zoals ik zei werkt alles gewoon.

    Maar wat is jouw doel in deze thread?

    Ik geef zelf aan dat er geen garantie meer op zit en jij gaat een bericht posten dat de console RUIM uit de garantie zit?
    Bied of Bied niet, ga een moderator optrommelen of niet of ga nuttigere dingen doen.

    Wat ik met consumentenrecht bedoel is dat je mag verwachten van een apparaat als een PS3 dat ie meerdere jaren zonder problemen mee gaat.
    Mijn 360 is ook een launch console welke 1 keer gerepareerd is omdat ie het probleem met de 3 rode lampjes had.
    Enkele maanden geleden ging de 360 niet meer aan en was de voor de 2e keer defect RUIM buiten de garantie periode.
    Toen ik belde met Microsoft werd mij verteld dat ik hem gewoon op kon sturen omdat de garantietermijn voor onbepaalde tijd verlengd is.
     
  11. Masterchief71

    Masterchief71 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer niet jouw verkoop te ondermijnen maar ik wil wel de evt. kopers erop wijzen van de risico's, lijkt me wel zo eerlijk.
    Het adverteren hier op het forum heeft wellicht als nadeel dat mensen kunnen reageren en dat zie je dagelijks (bijv. "bij XXXX kost ie maar 20 euro !") en dat zal niet altijd even leuk voor de verkoper zijn.
    Als je daar niet tegen kan is marktplaats een betere oplossing.

    Dit is een forum, en het doel van een forum is het delen van informatie. Verkoop van artikelen heeft in mijn ogen een lagere prioriteit hoe lullig dat ook klinkt.

    Met 'houtenbek' bedoel ik dat mensen met een defecte PS3 buiten de garantie periode gewoon een PROBLEEM hebben, dit is niet iets wat ik verzin maar het internet staat er vol mee en TROS Radar besteede er zelfs aandacht aan en ook de normale media.
    Mbt de garantie enzo, je verteld het allemaal heel leuk en dat je 'mag verwachten' dat zoiets langer goed functioneert dan 12 maanden, etc etc. Dat is leuke advocaten praat maar dat wil NIET zeggen dat bijv. Bart Smit jouw schadeloos stelt.
    Tros Radar liet dat onlangs duidelijk zijn, en ik heb ook de advocaat gezien die vertelde dat het niet kon en dat er een protestbrief online stond, allemaal erg leuk maar nogmaals je gelijk halen en daadwerkelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen, zeker hier in Nederland.
    En dit laatste wil ik dus mensen op het hart drukken want tot nu toe verloopt de garantie afhandeling van de PS3 bijzonder moeizaam en dat in tegenstelling tot MS die het WEL goed oplost.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    je hebt sowieso 2 jaar garantie op electronica binnen de EU;)
     
  13. Masterchief71

    Masterchief71 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor jou, dat zegt iedereen maar probeer dat maar eens uit te leggen aan Sony of de leverancier waar jij je PS3 gekocht hebt.
    Mensen komen niet voor niks op TV of laten hem voor 200 euro (!) vervangen voor een gereviceerd exemplaar.

    Voor de duidelijkheid, ik wil de evt kopers op de hoogte stellen ! Net zoals het ook gewoon netjes een eerlijk is om te vertellen als een game bijv NTSC en regio gebonden is, of krassen heeft of wat dan ook.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  14. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch gezegd dat er GEEN garantie meer op zit.
    Maar goed door al dit zal niemand meer gaan reageren bedankt!
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op offtopic reacties staat normaal gesproken een OW in de Bazar. Dit alles mag allemaal goed bedoelt zijn, hoewel het totaal niet zo overkomt, maar in het vervolg mag je via PM de verkoper op de hoogte brengen van dit alles en niet op deze manier.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina