hee heeft er iemand misschien een trial kaartje voor mij? Het lukt me maar niet om een maand gratis te krijgen. Ik weet ok niet hoe het komt dus heeft misschien iemand hier een trial kaartje voor mij to see whats it like ty
Heeft iemand een trail kaartje voor mij beschikbaar? PM me. Zou graag Fifa'09 weer eens online spelen. Alvast bedankt
ik heb nog één 48 uur xbox live trial-code pm me en hij is van jou tenminste als je er snel genoeg bij bent edit: weggegeven
Ik heb nog 2 kaartjes voor Xbox Live voor een maand gratis, deze zaten bij GTA IV, ik weet dat deze niet van 48h zijn maar toch, heb zelf al Gold die automatisch verlengt word door mijn zeer liefhebbende ouders.. dus wil je er 1 (Geef er niet 2 aan 1 persoon) dan moet je me even PM'en Edit: En weg waren ze..
Is er iemand met een code voor het flashbackpakket van gears of war 2? Als je die gratis zou willen schenken zou dat mooi zijn Anders heb ik eventueel een 48-uurs trial kaart voor Gold beschikbaar.
wie heeft een 48 uur trailer voor me pm me persoonlijk dan kan ik in de weekend de pijn van mijn geknipte amandelen niet voelen