1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een alternatieve oplossing om de expert achievements te halen, ik ga ze vanavond even proberen maar een paar van mij vrienden zijn achter een glitch gekomen.

    EDIT: Spoilers vallen weg dus dan maar zo. Hier volgt een glitch, als je die niet wilt gebruiken of weet van wilt hebben lees dit dan niet.


    komt ie

    Bij deze glitch hoef je alleen de laatste chapter van een missie op expert te halen om de achievement te krijgen. Het is de bedoeling dat jij een game host en de laatste chapter van een missie start met 3 AI spelers. Zorg dat je hem hebt ingesteld op speel met friends en dan een friends only lobby hebt. Vervolgens als je gestart bent moet je ervoor zorgen dat je vrienden de xbox opnieuw opstarten en NIET het spel starten. Ze moeten het spel in de lade doen maar meteen vanuit het dashboard jouw game joinen. ze mogen niet eerst zelf in het menu terecht komen. Vervolgens stromen ze vanzelf jouw game binnen en vervangen ze de AI spelers in de laatste chapter.

    Volbreng de missie en de 1-3 spelers die vanaf het dashboard zijn ingestroomt zullen de expert achievement krijgen. Wat wij vanavond gaan proberen of het mogelijk is dat de host vervolgens als alle andere 3 erinzitten de xbox uit zet en dan zelf ook weer opnieuw vanaf het dashboard binnenkomt of dat , dat resulteert in een connection loss voor alle spelers in de party. Goed we moeten echt nog met deze glitch experimenteren en of je er patches voor ongedaan moet maken weet ik ook nog niet maar het is het proberen waard.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    eh komt er een deeltje 2 :+ deeltje 1 liep...vaag af
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hehe, tsja een verhaal zit er niet echt in,.. hoop op nog wat DLC. Met name een campaign die zich in een winkelcentrum afspeelt a la Dawn of the Dead lijkt me wel wat :)
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er komt een winkelcentrummap aan voor de PC. Dawn of the Dead style.
    Een of andere bekende modder is er mee bezig.
     
  5. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen die dit spel samen online willen spelen heb met andere mensen online gespeeld maar steeds lukte het laatste chapter van een champain niet
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Voeg me maar toe :).
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat heb ik ook gelezen idd, hij zou eerst zeld een dawn of the dead zombie mod maken voor CS:confused:ource maar heeft maar nu L4D uit is is hi zn map naar L4D aan het porten omdat dit natuurlijk veel beter past :)

    deze mod krijgen we op de 360 jammer genog nooit te zien,.. ik ben er uberhaupt een beetje bang voor of we wel DLC gaan krijgen. We zitten ook nog steeds op de 1e Team Fortress 2 update te wachten.
     
  8. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Lawl anders ga je dead rising spelen, speelt zich alleen maar af in een winkelcentrum. deze titel had mij ook echt overgehaald een 360 te kopen. nog steeds geen spijt van. L4D komt ook nog in mijn collectie alleen moet ik eerst geld hebben O-)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dead Rising heb ik al :) maar dat is qua level idd precies wat ik bedoel
     
  10. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je toegevoegd maar je moet nog accepteren
     
  11. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er hier mensen die het spelen? Want ik denk er aan om em te bestellen. Is nu namelijk nog maar 36 euro bij Play-Asia.
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n beetje iedere poster in dit topic.
     
  13. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    klein vraagje,,

    heb geruchten gehoord dat er nieuwe maps komen:D.. kan iemand mij vertellen of er enige waarheid inzit:p
    zou wel fijn zijn toch aaight op een gegeven moment word je die levels wel beetje zat..

    greetz X
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is inderdaad al een tijdje bekend :)

     
  15. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ook zien staan maar ik had de vraag 36 euro komt daar dan nog 22euro invoer bij ? Want als ik hem via hier met een ruil niet krijg dan haal ik hem gewoon daar :D
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee waarschijnlijk zal je nooit invoerrechten moeten betalen. Die kans is wel héél erg klein. Ik heb nog nooit wat extra moeten betalen en importeer al jaren.

    :) *ff afkloppen
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je er wat zekerder van wilt zijn, geen UPS gebruiken. Kans dat je met reguliere mail gepakt wordt is erg klein
     
  18. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok super bedankt ik ga de game dnek ik nog vandaag bestellen aangezien de prijs daar wel super laag is. En ff wachten kan ik nog wel :D
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    UPS bij PlayAsia is toch belachelijk duur :+
     
  20. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolz kijk ik net op gamehubs.com is het Restock on: 10 Jan 2009 |:-.
    Aghja dan nog maar ff 2 daagjes wachten :thumbs:
     

Deel Deze Pagina