1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat de video editor in de volledige versie uitgebreider is. Normaal kan je ook een camera stand kiezen, maar dat kon ik nu niet vinden
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het lopen gaat best irritant jah maar de rest is idd een stuk smoother geworden. Wel jammer dat er weer een timer op zit.
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    De hippy jump is wel leuk. Druk X en A tegelijk in. Druk ook naar een zijkant en je doet een hippy jump 180 :)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind de verbeteringen wel vet trouwens, alleen ik bail wel vaak op een of andere manier.

    En op een of andere manier vond ik de demo van skate 1 vetter. Ik vind deze timer wel heel irritant. Echt te kort. Ik zal blij zijn als het hele spel uit is. Dat is tenminste echte vrijheid.

    (\o/ 2500 posts \o/)
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad, zit je net lekker in de de vibe en dan is de tijd om. Heel stom, die timer :mad:
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja... kort maar krachtig, zullen we maar zeggen. Weet nog niet goed wat ik er van moet denken.

    Kun je in de uiteindelijke versie je mannetje beter aanpassen? Nu maar 4 presets qua gezicht enzo...

    En zoals anderen al aangaven, die timer erop is zwaar ruk, en dat lopen enzo kan nog wel iets verbeterd worden.

    Geloof ook niet dat ik erg onder de indruk ben van de animaties, en dan vooral bij de valpartijen. Zou mooi zijn als ze straks de Euphoria-engine gaan verwerken in sports-games.

    Ik ga hem wel kopen uiteraard, maar denk dat ik wel even wacht tot ie iets in prijs daalt, naar 30-40 euro ofzo...
    Ook even afwachten welke versie ik ga halen: PS3 of 360.
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    JEZUS WAT LANGZAAM! verder top
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wat is langzaam ?

    De demo geeft me nog een dubbele gevoel, vond Skate 1 eigenlijk beter spelen. Wacht even wat reacties af denk ik, heb toch nog veel shit om uit te spelen.
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het lopen mogen ze nog wel aanpassen, je kan niet eens de camera draaien wat zwaar irritant is. Verder speelt het wel erg lekker, kan nog steeds flinke combo's maken ook al heb ik deel 1 al ruim een jaar niet gespeeld. Grafisch vond ik deel 1 mooier, kwam vooral door alle lichtere kleuren. Nu lijkt het alsof er een "grainy" laagje over het beeld geplaatst is.

    Het botten breken is echt cool, mijn record is nu 60.000.
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    alles man fuck. als dit skate 2 is vond ik skate 1 beter! ik heb geen gevoel van snelheid. niet met het skaten, vooral niet met het lopen en het draaien is langzamer geworden. ik vind het echt jammer. ik ga em wel halen ik bedoel het is verplichte kost!
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist afgehaald ik vind dat toch maar niks
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vind het beter dan één, speelt lekkerder en voelt nog realistischer aan. Dit is wat je wilt spelen als liefhebber! Purrr \o/
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Je vind de game kut maar je gaat 'm halen omdat het verplichte kost is?
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Demo is tof, alleen die timer haalt voor mij het plezier weg.
    Is er trouwens ergens een spot om de hippy jump te doen? :)
     
  15. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Eventjes mijn post gemaakt op skateflickit.nl kopiëren over mijn impressies van de demo tot nu toe.

    Om een of andere reden vind ik de demo toch nog tegenvallen. Dat komt denk ik omdat die timer er op zit. Ik kan maar niet lekker in het skate gevoel komen omdat het zo snel weer is afgelopen. Ook vind ik slappy's skatepark niet zo heel erg leuk. Na een aantal keer had ik het al gezien. Ook in Skate 1 was dat het geval met de demo.
    Een groot nadeel aan de demo vind ik dat er geen online multiplayer in zit. Dit was in de demo van skate 1 volgens mij wel het geval. Ook heb ik het gevoel dat het demo gebied wat kleiner is dan die van Skate 1. Het lopen valt me ook al tegen. Je loopt echt als een vierkant blok rond. Het voelt allemaal heel log en lomp aan. Het verplaatsen van voorwerpen ziet er niet echt goed uit maar het is wel vet om te doen. Dat is dan wel weer een pluspunt. Ook vind ik de nieuwe video editor goed gedaan alleen had ik er toch iets meer van verwacht denk ik. Hier vind ik het ook weer een slecht punt dat je geen filmpjes kan uploaden van de demo. Dat haalt de fun er ook weer snel uit. Het grinden voelt weer zeer goed aan net zoals de manuals en de andere tricks. De lip tricks en de andere nieuwe dingen moet ik nog wel aan wennen en nog wat oefenen. Toch heb ik me wel een tijdje vermaakt me de demo en ik zal hem nog wel een aantal keer spelen.

    De demo valt me dus iets tegen omdat het allemaal erg gelimiteerd is maar de gameplay vind ik weer top! Dat is natuurlijk het belangrijkste punt van de demo, het uitproberen van de gameplay. Daar zijn ze dan wel goed in geslaagd al blijf ik lichtelijk geïrriteerd door die verrotte timer.:mad:
     
  16. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Doen ze gewoon expres om mensen de volledige versie te laten kopen ;)

    En ik ging dat al doen, dus maakt het voor mij niet uit.
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    waar zeg ik dattie kut is?
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hele toffe game! Het skaten lijkt wat vloeiender te lopen en de tricks zien er wat beter uit. Dit komt misschien omdat ik skate al een tijd niet meer heb gespeeld :9 Heel tof dat je nu kan lopen, hoewel het wel een beetje poep-in-de-broek uitziet op dit moment. Verder heb ik een aantal keer gehad dat je als je op "Y" drukt en je board pakt, gelijk weer op je bek gaat als je te snel springt of iets. Heel vet ook dat je nu van je board afstapt als hij daar de kans voor krijgt (als bijvoorbeeld als je stilstaat bij een falende kickflip zak je niet meer als een lappenpop in elkaar). Het verplaatsen van objecten is ook wel tof. De rail die je tussen de 2 ramps overeind kan zetten, viel bij mij weer om toen ik er vol tegenaan reed :9
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Demo is wel tof. Het ziet er eigenlijk bijna hetzelfde uit als deel 1, alleen de player models en animaties zijn wat verbeterd op het eerste gezicht. Leuk is dat je die objecten kan verplaatsen idd. Ik had die ramp die je voor die challenge moest verplaatsen weer op dezelfde plek gezet als de challenge, en achter die ledge die rail die ergens staat, en daarna de picknicktafel. Grote aanloop nemen en dikke combo via de ledge op de rail op de picknicktafel :D. Jammer dat ik geen filmpjes kon uploaden want het zag er wel geslaagd uit.

    Ook helemaal in het begin dat je een air moet maken over die halfpipe. Even een paar retry doen ik maakte een mooie tailgrab backflip over de halfpipe heen :D. Wederom jammer dat ik in de demo geen filmpjes kon maken :mad:.

    Tja dat lopen ziet er een beetje kut en houterig uit. Ook zijn de controls met het lopen niet helemaal jofel. De rechterstick is ronddraaien terwijl de linkerstick ook ronddraaien en lopen tegelijk is. Ze hadden beter kunnen maken dat je kan strafen ofzo, net als in een shooter.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem nu een paar keer gespeeld en hierdoor is mijn oordeel toch wel weer wat veranderd. Eerst vond ik het een beetje tegenvallen, mede door de een beetje grauwe graphics (van dit skatepark), maar nu vind ik dat ook meevallen. Het skaten gaat gewoon veel soepeler dan in Skate 1. Dat merk je ook goed in het draaien vind ik en dan vooral het draaien uit een grind zonder ollie. Ook is het verplaatsen van objecten leuk. Ik had net een soort minimega gemaakt. Dat was wel leuk. Ik had voor een indrop met alleen beton daarna een kickertje neergezet daarna overdwars een rail, waar je overheen moet springen, daarna een grotere kicker als landing en daarna een quarterpipe. En voor die overdwarse rail stond ook een kicker zodat je daar ook over kon grinden. Op zich wel vet vond ik. Alleen jammer dat ik zo weinig tijd had om er lekker op te spelen. Create a spot lijkt me ook een leuke feature. Daar zijn de mogelijkheden natuurlijk onbegrensd.

    [yt]bkBOnBPia9U[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina