No Halo 2 in 2003?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Toskai-Mir, 7 mrt 2003.

1. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dit op de engelse gamespot:

Bungie reveals that the much anticipated sequel to Halo won't make it to stores this year.

Bungie, the developer of Halo for Xbox, has updated its official site with news that Halo 2 will not be released in 2003.
    "This game is a vast undertaking, considerably more complex than any of our previous efforts, and there is just no way to squeeze all of the necessary work into this calendar year. We know many of you were hoping to get your hands on Halo 2 during the holiday season, and we're sorry to disappoint you - but making this game as good as we possibly can is our paramount concern," said a Bungie representative. "Microsoft understands and supports our decision, and we hope you will too. Our ultimate goal is to make Halo 2 a great game; when the game comes out next year, we think you'll agree we made the right choice."

The company also stated that it plans to give a brief glimpse of Halo 2 at the upcoming Electronic Entertainment Expo to be held in Los Angeles in mid-May.

Zal dit waar zijn??:'-(

Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  3. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de kop al verandert, sorry hoor

pffff, goedenavond

En ik kan lezen jah

4. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel te verwachten dat hij werd uitgesteld....

Gebeurt zoo vaak met toppers. Beetje hypen die games doen ze dan.
    Maarjah, het is wel beter dan een afgeraffelde game niet? :{

5. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel, maar het is wel jammer ik had wel gehoopt ipv vuruwerk op straat ff wat granaatjes tegen een elite te gooien, maarja, vurwerk op straat dan maar he:D

6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Balen zeg maar was wel te verwachten.

7. Xstyle

Xstyle Guest

dadelijk komt ie pas voor de Xbox 2 :mad::mad::mad:
    (sarcastich)

8. Je kunt dit van twee kanten bekijken. Of juist goed (niet afgeraffelt) of jammer dat je hem nog niet kan spelen.

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kies voor beide.

10. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik houd er eigenlijk serieus rekening mee dat het een launch game word voor de xbox2, samen met pgr2.

11. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik had hier ook al over nagedacht, lijkt me geen goede beslissing :{

/edit alleen de verkoop van de xbox 2/next gaat dan natuurlijk omhoog. Maar het lijkt me van de ene kant toch erug sterk als ze hem niet uit brengen op de xbox van nu. Als ze dat niet doen lopen ze iig veel geld mis

Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  12. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    nee, duurt TE lang, Halo 3(heel msschien Halo 4 als die komt) zal best wel een launchgame kunnen worden.

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    nee, maar als je de screens en filmpjes van beide games ziet, ik denk iedere keer:"ken de xbox (1) dat wel aan?"

14. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    beter dat het word uitgesteld, dan word het tenminste een klasse game en geen maak snel af game

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel dat ze een topspel van Halo 2 willen maken die aan alle (hoge) verwachtingen voldoet, maar ik heb er toch zo de pest in. Zoals ik ook al op de mainpage zei. Alle échte topgames die dit jaar tegen het einde zouden komen worden uitgesteld tot 2004. :eek: :mad: Maar goed...iets anders dan wachten zit er niet op, dan maar weer The Fall Of Reach lezen, Halo 1 uitzpelen en wachten op het boek The Flood...om de pijn maar een beetje te verzachten. :'-(

16. Xstyle

Xstyle Guest

Xbox Live! zonder Halo...........dat zullen ze toch niet doen??
    Had iemand niet gezegt dat dit het xbox live game zou gaan worden?????
    En nu het uitgesteld is, wordt et alleen maar beter!

17. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Het an best wel zijn eigenlijk dat ze van halo 2 net als halo een launch game maken voor xb2 en dat ie daarop uitkomen, IK hoop het niet!!

18. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet goed snik man.
    Denk jij dat in Februari 2004 de Xbox Next komt, die zie ik pas November 2005 in de VS verschijnen, en dan gewoon (zoals eerder) de 2e xbox hier op 14 maart 2006 pas uitbrengen, zit toch aardig wat verschil in.

En Bungie zegt in het persbericht dat ze waarschijnlijk eind 2003 niet zullen halen, dat zegt nog niet dat hij in 2006 komt?!?

19. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, maar ik begin me toch pas op een spel te verheugen als het nog een maand of zo duurt, dus het doet me nu niet zo veel.

20. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina