1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Een LG Flatron 19 inch monitor... contrast 2000:1 Hij kan 720 p...
    Het heeft enkel een VGA uitgang en daar is al mijn pc op aangesloten, ik moet daar dus een switch voor kopen! Ik weet inmiddels dat je een xbox erop kan aansluiten, maar een ps3 blijkbaar niet...
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Indien waar en in de maak gaat dit de doodsteek worden voor Nintendo.
    Dit zal geen enkele gamer waarderen en hierdoor houden ze alleen nog maar de oma's en kleine kinderen over.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    "The above systems sound like a fine gateway to us for helping casual players into the Zelda stratosphere, and really there's no reason to believe that they'll affect the core Zelda game fans expect. After all, Mario Kart Wii managed to please both camps. Yes, we're back on it."

    Wat is dat nou voor een vergelijking :x Ik geloof het pas als het echt wordt bevestigd want om dit met het Zelda genre te doen, gaat zelfs voor Nintendo wel heel ver :eek:
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is het verschil tussen scene selection en level selection?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Chapter 4 van level 2 zoiets denk ik.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Het is een Zelda game, dus het verschil tussen scenes en levels maakt niet uit. Als je een Zelda game hebt gespeeld weet je waarom.
     
  7. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat nintendo dat echt gaat doen hoor, zelda is en blijft gewoon voor de fanatieke om het zomaar eens te zeggen. En denk ook niet dat casual gamers zomaar ff zelda gaan kopen.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    raar patent,.. kon dit ook al niet in Alone in the dark 5 sans hint systeem?

    edit:// WTF,.. er komt een mode in waarin de game zichzelf speelt tenzij jij het over wilt nemen????
     
  9. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hoop wel dat dat op easy is,..
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan natuurlijk da die op een laag niveau staat speciaal voor dit filmpje.
    Op GT stond nog een mooie vraag. Zou jij Killzone 2 kopen als het niet van die mooie graphics had? Ik denk dat dan veel mensen afvallen, persoonlijk als de gameplay dan super is maakt het me niet uit maar ik denk nog steeds dat dit een spel is van waarvan we er teveel hebben gezien.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind altijd dat Killzone 2 zo "geprogrammeerd" oogt. Beetje lastig uit te leggen maar dit komt een beetje door de combinatie van standaard animaties en ook zie je vijanden vaak schuiven over de grond. Daarnaast zie je ze echt zoeken en draaien precies in jouw richting zonder echte bewegingen erbij te gebruiken. Ze doen altijd van die standaard stapjes naar achter als je aan komt lopen. Ziet er gewoon erg houterig uit. Spel ziet er tof uit maar het heeft nog steeds een hele lange weg te gaan in mijn ogen.
     
  13. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    mja....dat kan je inmiddels over elke shooter zeggen.

    Helaas ........"de gamer" wil blijkbaar shooters.

    Persoonlijk speel ik liever zo'n game als "Beyond good and evil" ofzo.

    Madworld voor de WII lijkt me ook wel leuk.

    Maar dat KZ 2 filmpje is trouwens op normal...........echt niet normaal meer toch?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    datzelfde geld ook voor COD:WAW, als die qua audio video van matiger niveau was geweest was ik gewoon afgehaakt in singeplayer denk ik.

    Killzone2 is volgens Eurogamer tactischer dan de meesten denken, ik ben wel benieuwd.

    http://www.eurogamer.net/articles/killzone-2-hands-on_6
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is gewoon COD in een anders sausje.
    Bioshock is een ook een shooter maar is heel anders en op bioshock wil ik wel 3 jaar wachten. Maar op COD in een ander sausje wacht ik geen 3 jaar op, maar dan moet het wel iets speciaals en dat is Killzone denk ik niet.

    Edit: Ik hoop dat het dan tactisch is en dat er Very Hard is want op normaal ziet het te makkelijk uit.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens sommige mensen voelt de game heel erg scripted aan. Kan daar zelf pas over oordelen als ik meer van de game heb gezien of de game heb gespeeld, maar dat zijn berichten die ik lees.

    Over dat Zelda verhaal, als Nintendo ook series zoals Zelda gaat verkloten, dan mag Nintendo van mij verdwijnen.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kijk naar Left 4 Dead. Grafisch geen hoogvlieger, kent maar 4 levels maar de gameplay en variatie maakt het gewoon een geweldig spel. Halo 3 was voor mij geen geweldig spel maar bracht wel sfeer. Of het nou vallende bladeren, bewegend gras, of honderden zombies zijn, een spel is pas een goed spel als het een eigen identiteit creëert. Dit kan qua gameplay of qua graphics maar het gaat om de mix van beide.

    Killzone 2 ziet er goed uit en benadrukt weer de kracht van de PS3 maar gamers kennen deze kracht onderhand wel. Ik kwam er bij Oblivion, op het moment dat je de grot uitkomt, achter wat de 360 kon en later is dit nog wel beter geworden als je kijkt naar spellen zoals COD4. Ook de PS3 bezitters zijn nu wel op de hoogte van de graphics en willen toch meer gameplay zien. Ook ik kijk er totaal niet meer van op als ik een filmpje zie van Killzone 2 en let meer op de animaties en besturing ervan. Dit is gewoon nog beneden pijl. Ik krijg steeds meer het idee dat developers zich op totaal de verkeerde dingen aan het focussen zijn...
     
  18. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    op Inside Xbox staat iets leuk nu, een soort van career guide in de game-industrie dus voor diegene die geintereseerd zijn ik zou maar eens kijken


    ps: Inside xbox is alleen voor UK (en mss USA) en deze episode is alleen voor UK (ben niet zeker)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Je kan het ook gewoon aan Modder-Eter vragen, die heeft Game Developer Magazine ;)
     
  20. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag op Nederland 1 in het programma Kassa(om 18:55) is er iets over de Xbox 360

    allemaal kijken dus ;)

    alhoewel ik denk dat het eerder iets negatief zal zijn.


    EDIT: is dus al geweest en ik vond het heel spijtig om te horen met die krassen die de xbox maakt, ik heb er nog geen last van ondervonden maar ik keek eens naar m'n discs en er zaten inderdaad krassen op (niet zo'n ronde kras op de hele schijf maar kleintjes) microsoft mag dit probleem toch dringend oplossen.

    Er was ook iets van een actie waar je je moet aanmelden als je klachten hebt(xbox@vara.nl) dat ze dan microsoft onder druk kunnen zetten, het kost €25 (redelijk veel als je het mij vraagt)

    maar het is een spijtige zaak die microsoft moet oplossen en ook het feit dat ze dit wisten op voorhand is heel verontrustend.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina