1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broodplank, 29 dec 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Check de link die Arjan gaf:
    Ben het nu ook zelf via een torrent aan het downloaden. Ik krijg misschien geen 800Kb/s zoals met die van de MS site, maar het wordt tenminste gedownload.
     
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    MS site:

    32x: http://download.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3D-45A4-B985-F0FDFFE1B021/EN/7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso

    64x: http://download.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3D-45A4-B985-F0FDFFE1B021/EN/7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULXFRE_EN_DVD.ISO
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  5. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    o kut, je hebt gelijk.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien was dit je probleem Dulle :+

    Bron: http://tweakers.net/nieuws/57744/windows-7-beta-tijdelijk-offline-gehaald-na-stormloop.html

    Ik heb 'm gisteravond van Usenet geplukt :)


    Nog wat mirrors:
    http://www.hispawarez.net/2008/12/27/windows-7-beta-1-build-7000-3-mirror-ftb-torrent/
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, dat is het niet. Anders had ik het vandaag toch gewoon weer moeten kunnen downloaden? ;)

    Ik kan het altijd nog eens proberen, maar ik heb er geen vertrouwen in. heb inmiddels wel 3 keys. :+ (eentje niet opgeslagen)

    edit: Bij 43.7 MB weer gestopt. Mijn torrentje pruttelt tenminste lekker door 455 MB met 150/200 Kb/s.
    Beter dan niks zullen we maar zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik had de 64-bits versie gewoon via die MS download manager gedownload, ging in 1x goed..
     
  9. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag maar als ik de (officiele) beta installeer, kan ik daarna weer terug naar vista?
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je moet niet over vista heen installeren, maar gewoon op een andere partititie of schijf.

    Win7 loopt inmiddels 100%, wifi werkt ook (vista drivers kan je gewoon overal nog voor gebruiken). :)
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan de beta ook virtueel draaien ;)
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Maar dat is nep ;) Voelt toch anders.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ben 'm nu virtueel aan het installeren, heb 3weken geleden Vista op me PC gezet, ik blijf niet aan de gang :+ (dualboot heb ik ook geen zin in:p).

    Ga van de week wel een nieuwe laptop kopen, misschien zet ik daar wel de win7 beta op
     
  14. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    inmiddels ben ik hem ook aan het installeren ik heb het geluk gehad dat ik hem van de ms site kon halen
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb 'm gisteren nog op m'n desktop geinstalleerd, en dat is vrijwel probleemloos verlopen. Alleen Crossfire wilde in de eerste instantie niet werken (Windows 7 driver van AMD site). Pas na twee reboots kwam de tweede videokaart tot leven. :+

    Het is nog maar een beta, maar qua snelheid voelt m'n Vista x64 SP1 toch sneller aan. :eek:
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een nieuw programma wil afhalen of iets anders zegt mijn pc dat hij nog bezig is met iets aan het installeren,maar ik zou niet weten wat,waar kan ik dat zien ?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zelfde hier, na reboot werkte die ati driver niet meer. De win7 gpu driver werkt wel prima. Maarja dan heb ik geen ccc. Paar reïnstalls later werkt het wel.

    Je moet ook even zoeken naar pluspatch van orbit30 (staat ook op keznews). Haalt de sendfeedback en watermarks weg :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoera, eindelijk klaar met downloaden. :+
    [​IMG]
    Kom er alleen net achter dat ik vergeten ben een DVD-R schijfje te kopen. :mad:
     
  19. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    Voelt zeker wel sneller aan ie8 werkt ook wel goed alhoewel ik xbw.nl in compatibility View moet bekijken dat is voor websites ontworpen voor oudere browsers
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De nieuwste versie van vBulletin is ook 3.8, en XBW zit nog op 3.6.10 :+
     

Deel Deze Pagina