Nee, jullie zijn negatief voor game industrie. Stoer als je bv. 40 spellen hebt, ze staan enkel wel op DVD's die niet meer dan 50 Eurocent waard zijn. :{
Waarom is het belangrijk "gamer" te zijn? Ik bedoel is dat een apparte groep of zo? Allemaal verschillende mensen gamen, dan kan je overal wel een verzamelnaam voor maken.
nou een gamer gamed minimaal 25 uur per dag en de rest maak niet uit al heb je 1 spel wat je dag en nacht speelt en er ook 'respect' voor hebt ben je al een gamer (vin ik)
wat een onzin. Wat maakt het nou uit. je speelt toch wanneer je er zin in hebt en of je dan 'officieel' een gamer bent of niet maakt toch geen kont uit. ps. had wel verwacht dat deze thread gesloten zou worden. dit heeft niks met games te maken toch????
offtopic: wow, dan ben je zeker een gamer, want dan heb je een Super Super Nintendo Entertainment System, en een Super Nintendo Entertainment System, dan ben je echt een echte gamer, want dan het je een console die niemand anders heb!! ontopic: je bent een gamer als je games speelt (Boeit niks of je het vaak doet of dat je er gewoon geen reet van kan, je ben dan gewoon een GAMER) AMEN, Maserati heeft gesproken!
In ieder geval niet de mensen die denken dat de playstation de eerste console was. Wel de mensen die gamen.
een gamer is iemand die veel lol heeft in het gamen en zijn spellen eerlijk koopt om de makers ervan te steunen, zodat er nog mooiere en leukere games uit komen.
nope zaatje benk het nie mee eens er zijn zoveel professionals die nog bijna nooit een spel in de winkel hebben gekocht en dat zijn geen gamers?
ok, dus jij doelt op "proffesionals" die games niet kopen, maar illegaal downloaden? Dan zijn ze misschien wel gek op games spelen, maar ze dragen op die manier de game-community geen warm hart toe. Zo maken ze hem kapot..
ja of gekopieerd kan natuurlijk altijd he met UT kom je makkelijk in multiplayer met de gekopieerde versie maar gaat gamer zijn om de contributeurs te helpen? het gaat er toch om dat je vaak speelt? en dat je zonder gamen niet kan leven correct me if (you think) im wrong