1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox start steeds met de verkeerde Profile op ...

Discussie in 'Games' gestart door Masterchief71, 11 jan 2009.

  1. Masterchief71

    Masterchief71 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 main profile (mijn eigen) met Xbox Live en 2 'gast' profiles voor als we local multiplayer doen.
    Werkt prima, maar als de Xbox aan gezet wordt moet ik iedere Profile switchen want hij start altijd op met het laatst gemaakte (gast) account (heeft GEEN xbox live).

    Het begint best irritant te worden.
    Overigens heb ik bij het switchen naar mijn 'main' (met Xbox Live Gold) account het bericht 'can't connect to messenger' ..... Verder werkt het account wel goed mbt friends, messages, parties, etc.


    Wie het weet mag het zeggen !
     
  2. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Inloggen met account > Guide button > Settings > Profile > Auto Sign-In ?
     
  3. Masterchief71

    Masterchief71 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey bedankt !
    Problem solved ;)

    Heb dat Windows Live messenger meteen uitgezet, zie daar het nut niet echt van in.
     
  4. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heel toevallig dat je dit vraagt want ik had dit probleem ook maar dankzij ironx niet meer ;)
     
  5. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het niet dat het profiel dat met XBOX LIVE enabled eerst zal opstarten?
    Want ik had dat probleem ook, bleek toch te zijn dat ik op mn main account XBOX LIVE disabled had staan, nadat hij op enabled stond werkte hij gewoon geweldig.

    Madoo, probleem opgelost dus. :)
     
  6. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah danku, ik zit er al een tijdje mee dat hij helemaal niemand inlogd.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    je moet dezelfde acties uitvoeren Inloggen met account > Guide button > Settings > Profile > Auto Sign-In
     

Deel Deze Pagina