Heee jullie zitten de hele tijd te zeggenUnreal 2 komt niet op Xbox. Hij komt toch wel op de xbox want je kan hem al pre orderen bij gamerelease.nl
doom 3 zekersss ik had unreal 2 uitgespeeld in 7 uur gelijk gerolen voor unreal tournament 2003 maarja voor mij word het zeker doom 3
Well duh....heb je al gekeken wanneer al de vorige posts gemaakt zijn? Toen was het nog helemaal niet bekend dat U2 op de Xbox kwam en de PC versie (alsnog)multiplayer kreeg :{
Onzin, Onreal 2 komt wel naar de Xbox. Voor mijn mening over beide games .... ik vind beide wel lekker, Doom III kijk ik net iets meer naar uit.
De posts dateren van maart 2003 ... toen was er nog geen spraken voor unreal 2 voor de xbox ... de info zal de komende weken wel op lopen ... Hij komt 27 februari uit voor onze xbox
wanneer dan is ie er al ... of word ie uitgesteld ... ik zag in een brat smit folder de datum 26 februarui staan
Dat wilde ik ook gaan zeggen, dat ie wel uitkomt op 26 of 27 februari!Als bewijs/ getuige neem ik mijn en fardo's bart smit foldertje!