1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
  2. vanrossen

    vanrossen Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Als je zo'n xbox live gold abonnement koop voor 3 maanden, dan staat er dat dit automatisch wordt verlengt. Hoe worden deze kosten dan in rekening gebracht? Moet ik bij het activeren van deze 3 maanden een creditcardnummer opgeven? Ik weet niet of het hier goed staat, ik wist niet waar ik het anders moest posten.

    Mvg, Yannick van Rossen
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    3 maanden gold kan niet automatisch verlengd worden tenzij je een credit card hebt opgegeven .. een cc opgeven is niet verplicht .. en zal na afloop van de 3 maanden omgezet worden in silver
     
  4. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    bij mij geeft hij ook steeds aan dns failed.
    heb alles ook al handmatig ingevuld, ik werk met een motorola modem van ziggo.

    wie kan me helpen??
     
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    knip
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  6. Arnout123

    Arnout123 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een xbox 360. en
    Ik heb ook probleempje met mijn NAT verbinding hij staat op MODERATE en niet op OPEN daardoor heb ik lag en kan ik niet met iedereen spelen wat kan ik hieraan doen
    hie wat instellingen van die op mijn xbox staan:
    IP setting: Automatic
    IP adres: 192.168.0.106
    Subnet mask: 255.255.255.0
    Gateway: 192.168.0.100

    Dns setting: Automatic
    primary dns server: 192.168.178.1
    secondary dns server: 0.0.0.0
    moet ik hieraan iets veranderen?

    Arnout.
     
  7. TheEreaser

    TheEreaser Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over je handleiding, dat draadloos dat gaat bij mij ook draadloos naar mijn PC toe. Maakt dat uit of niet? (Op het plaatje staat er wel een draadje heen namelijk)
     
  8. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat je even je stekker van je modem opnieuw in het stopcontact moet steken, maar misschien kun je het ook gewoon resetten.
     
  9. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,
    Ik heb hierboven (huiskamer)een xbox(1) staan en in mijn kamer(beneden) een 360 staan en wil graag systemlinken(halo 2).
    Beide staan aangesloten op een wanadoo/orange(staat nog steeds zo'n w van wanadoo op) livebox maar wat ik heb gemerkt bij 't linken van me pc naar de 360 is dat ik poorten moest open zetten.
    Mijn vraag is dan moet ik poorten open zetten om te systemlinken ,zoja welke poorten?
    Heb al gegoogled maar heb er niks over kunnen vinden.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  10. AntonMadness

    AntonMadness Prettig gestoord

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit momenteel zonder normaal internet en had geen moeite om ff een maandje zonder te zitten. Echter wil ik weer door met Fallout3 en ik kamp met wat bugs die verholpen kunnen worden met patch 1.10 DUS:
    Tijd om mn mobiele internet te sharen. Hi onbeperkt internet op mn tytn2 heeft een programmaatje waarmee hij zijn internet shared naar mijn laptop. Die connectie staat op Automatic obtain IP. Mijn xbox360 staat ook op automatisch.dus kabel er in, internet aan, birdge! deze claim succesvol te zijn. Mijn xbox zegt nu wel netwerk te hebben maar geen internet. Ook op mijn laptop kan ik nu niet meer internetten. Laptop en xbox krijgen bijde een verschillend IP. De gateways gaan netjes naar 192.168.0.1 maar ik vind het vreemd dat de primary DNS daar ook op gaat staan.
    Nog ideeen? En wat is ICS?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  11. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dat Internet Connection system betekend
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee, Internet Connection Sharing ;)
     
  13. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje, hoop dat dat in dit topic mag (is wel semi-live gerelateerd :9).
    Ik heb pas m'n Xbox opgestuurd voor een RRoD en een nieuwe teruggekregen. Daar m'n harddisk op gedaan en alles werkt gewoon enzo. Alleen nu heb ik het "probleem" dat m'n Gamerprofile niet automatisch aanmeld als ik de Xbox aanzet. Hij is dan wel gewoon verbonden met Live (via ICS), maar ik moet zelf handmatig aanmelden enzo.
    Op m'n oude Xbox deed hij dat wel gewoon automatisch.

    Ik heb al gezocht of ik ergens het automatisch aanmelden kan aanzetten, maar kan het niet vinden. Dus heeft iemand een oplossing misschien :)?
     
  14. VieseFuhr

    VieseFuhr Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de volgende error:
    W:0000-0021
    X :0000-F021
    Y :22A0-4000
    Z: 8015-1002
    ID: 0006-0001

    Heb alle poorten (3074) etc. open gezet, wat kan dit zijn? Hoor graag,

    Groet
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    en wat houd de error in (tekst)? aan de xyz waardes kan ik niet zoveel .. vul even het formuliertje in van de start post

    @Jort - je moet het automatisch aanmelden weer aanzetten in je profile settings
     
  16. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    hej fardo

    ik had even een vraag of aan degene die me misschien ken helpen.
    ik heb altijd goed ontvangst met x box live(wireles) en gister en eergister begint die opeens klote te doen, heeft die maar 1 of 2 streepjes en normaal gewoon vollebak.
    ken het zijn dat mijn wireles adapter van ms misschien kapot is ofiets?
    aan me router zal het denk ik niet liggen.
    het is wel vervelend, ben ik op live met het spel gow2 met een vriend, en zie ik hem gewoon door de lucht lopen, ik ben al dood voordat het spel geladen was en z'n dingen haha. mijn router is de linksys wrt610n.

    bedankt alvast
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    aan je wireless adapter kan het niet liggen ... misschien dat je je router anders hebt afgesteld of dat er iets de verbinding stoort. Probeer eens de rouetr of de xbox op een andere plaats te zetten
     
  18. VieseFuhr

    VieseFuhr Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    b]Het Probleem[/b] Kan geen verbinding krijgen met Xbox live, het xbox wireless kastje verbindt wel met Lan, dan ook met internet, maar de laatste stap naar xbox live maaktie niet

    Welke provider?: @home
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
    Modem type?: ligt het niet aan
    USB/ Ethernet?:
    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: windows

    Router inexq iso 50t (sweex)

    Welk merk router heb je?: inexq iso 50t (sweex)
    Welk router type?: 802.11.G
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos

    De Foutmelding maakt geen verbinding met xbox live
    Wat is de exacte foutmelding?: there's a problem with your connection. your console is connected to the internet but cant contact xbox live,
    Wat heb je geprobeerd?: hij vraagt om een update, maar deze voert hij maar half uit, poorten opengezet etc. router uit/aan gezet.
    Waar stopt de test?: bij het verbinding metaken met xbox live
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:
     
  19. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ken wel, proberen te verplaatsen, maar heb gelezen dat die ms adapter zowiezo niet de makkelijkste is he.heb nooit problemeghad eigelijk, maar soms valt men signaal gewoon naar 1 of 2 streepjes op het x box dashboard en als ik dan 2uur later weer ga x boxen en kijk weer dan is die weer volle bak.
    mijn x box staat wel onder een plaat met de tv erop en de antenne heeft 1 tot 2 cm ruimte anders zou de antenne de plaat raken maar de antenne ontvangt over de hele lengte he.
    ik merk dat de router gevoelig is met draaien, hij staat nu in een hoek, als ik em nu 2 cm draai heb ik beter of slechter ontvangs, en er staat veel apparatuur bij

    bedankt voor je hulp fardo
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    een router moet zo vrij mogelijk geplaatst worden .. de meeste mensen plaatsen hem in de meterkast en klagen dan over het bereik. Daarom heb ik ook de voorkeur dat alleen draadloze apparatuur draadloos wordt aangesloten (laptops, pda, psp, etc). Een console en een pc kunnen het beste bedraad aangesloten worden.

    @VieseFuhr - welke xbox heb je? (met harddisk of zonder). heb je hem al bedraad aangesloten om de update te kunnen downloaden
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina