xbox en meisjes? kan dat of niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GameGirl, 26 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    damn dit gaat weer es nerges over :{
     
  2. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff de meeste meisjes die ik ken hebben eens of anders al een afkeer van alles wat digitaal is (behalve hotmail en messenger en hun gsm).
    Ze zien meestal niets in games en zitten liever onnozel te lachen met hun vriendinnetjes :)


    Ik zeg wel de meeste, je hebt natuurlijk altijd aangename uitzonderingen.
     
  3. Riker

    Riker 1337 Gamer

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0

    Denk je dat dat veel is, ik heb honderden racegames gespeeld in mijn leven en ik own altijd, vanaf de C64 en ZX spectrum tot alle consoles die je kan bedenken,dus jij bent de NOOB bij mij vergeleken! Ik gamede al toen jij luiers om had ,anders doen we ff een potje cs, dat heb ik nu geinstalleerd staan en kunnen we vanavond al doen! Of elke andere online game, je wordt toch vernederd! Owja ik heb het niet over my little pony flashgames maar echte onlinegames, quake quake 2 quake 3, counter-strike, het mag ook een RTS zijn.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Elke flame reactie die nu geplaatst wordt wordt bestraft met een waarschuwing.
     
  5. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik persoonlijk zou er echt niet tegen kunnen als mijn vriendin hele dag halo zit te spelen...








    en die race-game ruzie is errrrg dom....:{
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  6. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Jullie hebben het er bijna allemaal over hoe "relaxed" het wel niet zo zijn als je meissie een die hard gamer zou zijn.
    Ik denk dat hier misschien toch een kleine fout gemaakt word....

    Ikzelf woon samen met mn vriendin in amsterdam.
    Ik speel al een jaar of 10 op consoles(ben 21) en pc's,en mn vriendin speelde alleen heeeeeel vroeger weleens op de NES.

    Nadat wij samen gingen wonen nam ik dus gewoon al mn spelcomputers mee naar ons nieuwe huis,en de eerste de beste dag dat we klaar met verbouwen waren,pleurde ik meteen mn ps2 aan :)

    We hadden toen geen internet thuis en dus MOEST zij wel meekijken.
    In het begin had ze nog een beetje twijfels,maar langszamerhand begon ze het leuk tevinden.
    Ze houdt wel van die female games waar geen dooie invallen enzo maartoch,tis een begin nietwaar?

    Anyway,ik had werk gevonden hier enz enz,en al snel bleek dat als ik thuis kwam,dat zij achter mn ps2 zat :)
    Daar gingen dus mn plannentje om die avond lekker relax tegamen:)

    Punt is dus:Een ECHTE die hard gamer wil gamen!
    Zo vaak mogelijk!
    Ookal heb jij op dat moment zin om je spelletje tespelen :)
    Zorg dus voor meerdere consoles en tv's anders ben je gewoon de lul!

    Nu speelt ze voornamelijk een beetje op de N64,maar ik ga denk ik binnenkort een Cube voor dr kopen.
    Daar komen veel van die games voor haar op uit,dus dat vind ze vast wel leuk.
    Ook de komst van internet heeft voor afleiding gezorgt :)

    Nou genoeg leesvoer voor vandaag voor jullie.

    Fijne dag Y'all!
     
  7. sugarLEVI

    sugarLEVI ?

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, mijn vriend wil ook al een cube voor mij komen, alhoewel dat volgens mij meer een smoes is om zelf zelda en metroid prime te kunnen gaan spelen... en te voorkomen dat als ik binnenkort weer op kamers ga, ik de xbox weer voor enkele weken meesleep naar een stad ver weg :)

    En het punt met veel multi players is ook denk ik dat jongens inderdaad vaak de die hard gamers zijn, tegen de tijd dat jij als meisje net zo goed bent als die jongens die around-the-clock achter de computer zitten, terwijl jij nog zoveel andere dingen doet, inderdaad giechelen met vriendinnen hoort daar ook bij, ben je met je ettelijke uren per week zo een paar jaar verder.

    Met de RPG's die binnenkort uitkomen en dan vooral spellen als Kameo, zal het aantal vrouwelijke xboxers zeker weten binnenkort toenemen.

    De meerwaarde die gamen voor mij heeft zijn toch wel die verwarde blikken van jongens, als ik het me ze eens ben dat James Bond goldmember (??) en Perfect Dark tot de beste spellen behoren... en als ze horen dat ik Halo allang op legendary heb uitgespeeld :p
     
  8. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    mijn zusjes (9 en 12, ik ben 14) spelen soms tegen elkaar Tony Hawk 3 en ik heel soms coop met de jongste...dan spelen we op normal en blijf ik in een hoekje zitten te genieten van de slachting die de elites onder de mariniers aanrichten terwijl mijn zusje een ballet uitvoert:+
    neej, ze kan het wel, maar als ik het wil zorg ik er voor dat er geen alien is die haar kan bedreigen:D
     
  9. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0


    hahah iemand is een beetje bang van zijn vriendin8)

    als ik thuis kom van werk en ik wil gamen dan gebeurt dat ook er zal echt niks tussen komen tenzij ze natuurlijk weer vrijgezel wil worden}:]
     
  10. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    ik speel met mn zusjes van acht, met de ene speel ik Halo co-op op Heroic. De ander wil alleen maar Fuzion Frenzy spelen.
     
  11. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hhmmm..

    M'n vriendin die gamed zo nu en dan ook wel..
    Ze heeft 2 eigen games, Hunter en Shrek.
    Hunter was een beetje een miskoop van d'r want ze hou meer
    van Shrek/Munch achtige games.
    Tot mijn grote verbazing loste ze zelf zo hier en daar nog wat missies op.
    Enige probleem vinnik is de game.. wat is shrek IRRI!!!|:- |:- |:-
    zo erg dat ik bijna me haren uit me hoofd kan trekken ...
    ik moet d'r dus even overtuigen dat andere games leuker zijn.
    Gelukkig houdt ze ook van RPG's, dus ze zit lekker naast me mee te kijken en denken als ik Morrow wind speel.. da's dus perfect.

    paar vriendinnen van vrienden van me die gamen ook wel eens.
    Vriend van me heeft DOA3. da's niet leuk tegen vrouwen..
    ik speel namelijk vals wanneer ik een aanval overpak (voor de doa'ers onder ons). Dan beginnen die vrouwen te gillen en te zeggen dat dat niet mag..

    conclusie? Volgens mij gamen de meeste vrouwen die een vriend hebben die gamed zelf ook wel eens, maar echte gamers zullen het nooit worden.:9 :9

    Rally-ho
     
  12. Kami

    Kami JSRF addict

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde een tijd terug altijd Counter-strike en Day of Defeat samen met een vriendin van me, zodra die gasten in dat potje d'r achter kwamen dat ze een meisje was, was het meteen all you need is love daaro..
    fokking triest..alsof je kan daten via een potje CS 8)
    Zij blafte vet van zich af, maar het lijkt me toch irritant dat als je een potje iemand voor zn flikker probeert te schieten dat in plaats van terug schieten hij IK HOU VAN JOU tegen je aan het tetterren is. :D
    Maar ja, da's natuurlijk alleen online, daarom is die voice masking van xbox live zo cool, je kan gewoon echt klinken als een tiener meisje, en meisjes weer als een ouwe harige gast...dus op die manier raakt iedereen de kluts kwijt en wordt er niemand lastig gevallen om z'n sexy stem...want misschien is het wel een voicemask :D
    M'n vriendin vindt eigenlijk alleen DOA en Crash leuk, soms vindt ze het ook leuk om te kijken, maar daar voel ik me nogal ongemakkelijk bij.
    Zit ik me een potje te vermaken met mn Xbox terwijl zij zit te kijken (en in mijn ogen zich helemaal te pletter verveeld)
    Mijn Xbox gaat alleen aan om te multiplayen als ze d'r is :)
    En ze vindt het maar helemaal niks dat ik DOAX wil hebben :D
     
  13. JTC

    JTC Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin wordt mega pissed als ik mijn xbox aan zet, ze vind het ongezellig en vervelend.
    Daar tegenover ben ik wel degene die die zooi van haar aan moet kijken op TV.
    Goede tijden, As the world turns, Westenwind, Goudkust, en nog veel meer van die melodramatische bagger.

    Life Sucks...
     
  14. masterape

    masterape Guest

    Ik ben geen meisje maar ik had eerst ook iets van, doe ik hier wel goed aan om een xbox te hebben. Want haast niemand heeft een console van wie ik ken, en ze noemen mij vaak: Xbox(wat overigens nergesn op slaat)maar dit is wel irritant. Maar toen dacht ik bij mezelf ik heb er toch plezier mee en kan mijn tijd toch goed opvullen zonder me te gaan vervelen.
     
  15. masterape

    masterape Guest

    Tip: MAAK HET UIT. Vrouwen zijn ondingen op paar na.
     
  16. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    O Boy O Boy ... girls achter de xbox .
    Lekker tegen haar DOAX spelen 8)
    Ik ben een keer afgeslacht door een meid met MK 4 op de psx.
    Ik was helemaal stil .. "Ach ik liet jou gewoon winnen" toen werd ze kwaad .... dus nooit zeggen dat je ze expres hebt laten winnen .. gna gna gna gna gna
     
  17. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dat je mijn zusje was. Damn al jaren probeer ik haar aan het gamen te krijgen. Respect, en ga vooral door met spelen.
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel alleen Cube spellen met m'n vriendin.
    Maar ik weet dat het met DOAX en Kung Fu Chaos wel gaat lukken....
     
  19. Paranoid

    Paranoid Pitt power

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin (24) speelt nu splintercell en Abe, heeft een GBA met tig games en verknalt regelmatig een tentamen door te lang te gamen, maar eigenlijk is ze diep van binnen een Ninty (nintendo fan). Maar ze is dus best diehard
     
  20. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik blij dat ik een broertje heb ... hij is een goede gamer .. en das juist leuk ... iemand makkelijk dollen verveelt ook weleens :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina