1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming DEEL 7

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 7 apr 2008.

  1. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn ze geweest dan? pG is ook weer terug :)

    http://pghq.kijkelen.nl

    Hoest in de pr0n? 8)
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is toch leuk man! Die oude Chipp en Cease, lol, was erg leuke tijd! Weet je als je nu ook kijkt bij qG, zo veranderd. iedereen doet iets, het is lachuh, het is gezellig en die gasten winnen ook nog eens wat zo anders als toen de tijd met al die geflipte engelsen erin! Het is echt super nu
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  3. Towel

    Towel Guest

    Je hebt beide TCS? TCS duitsland is verdeeld geraakt, waarbij een deel German Dream Team is geworden. Het zweedse team is nu pX. Welke online warriors ik ben tegengekomen van qG is , qG smithy, Lethal, qG killah, en nog een random. Kan niks anders zeggen dat het online warriors zijn. Je ziet ze alleen in matchmaking, pak je ze aan, zeggen dat dat we hun op customs zoude moete spelen, stuur je ze invite voor een scrim, durfen ze nie en spelen ze liever MLG Matchmking....

    Poepnoeps.....

    Snif snif....

    hmm.....

    EDIT: Nooit verder gekomen dan lokale lan's in gamehok, heb je het dan over gamers als mij??? Ik doe niet aan lokale lan's om onduidelijkheden op te klaren, dat is voor geeks. In plaats daarvan ga ik met vrienden bier drinken in de Dorstige Ezel.

    EDIT2: Ik zie staan qG.Sleeping Giants..... Sinds wanneer zit deze erin? Wil niet bijdehand doen maar naar mijn weten licht SG uit elkaar na megalan... Waarom komen trouwens al deze teams qG joinen? Wat heb je er aan is mn vraag?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2008
  4. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    uh je stinkt? ze willen spelletjes spelen!
     
  5. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen waarom je 3 managers hebt binnen qG terwijl je een FUN-clan bent? dan heb je vrij weinig aan een manager.. of toch stiekem weer qG proberen op te bouwen met n00bs?
     
  6. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    sjjuust!
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Duidelijke antwoorden van onze mauperd!

    Ik heb via insiders gehoord dat al die "poepnoeps" weggetrapt worden, en dat ze bezig zijn met teams reqruiten. Zal me niks verbazen als mauperd zn roze sparkvarkentje met goofey motiefje weer tevoorschijn gaat halen!
     
  8. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is baby blauw, net als je kamertje met je michael jackson posters en K3 dekbed! Kind
     
  9. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik post nooit maar het is wel zielig hoe sommigen het hun taak hebben gemaakt om deze clan te bashen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  10. Towel

    Towel Guest

    Ach qG is dood:emo:

    ik ben te goed in halo
     
  11. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij bent best kinderachtig:x
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    aVIP is ook weer terug:lol:
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Nee ik ben best goed, leer lezen!
     
  14. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    uhh oja wie zitte erin dan?
     
  15. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer leeft aVIP weer..

    ben namelijk oud member aVIP Xman_O_
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Mijn advies naar aVIP: Ga weg, en kom nooit meer terug.
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Spamnoob, ga lekker achter je XBOX beeldscherm zitten en kom er nooit meer achter vandaan.
     
  18. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Waarom zo Tegen Towel?
    Je gaat toch niet zeggen dat jij broertje van Focuss en je Snor samen aVip gestart zijn?
    :lol:
     
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Lachen om je eigen grap is faal ;) Maar je hebt wel gelijk, een dode clan heroprichten in de hoop dat je daarmee reputatie opbouwt is gewoon lelijk imo ..
     
  20. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Ik lach niet om mijn grap, maar om het idee dat broertje van Snor een clan zou opstarten genaamd aVip, mogguhh we misbruiken de naam:p
     

Deel Deze Pagina