DVD's afspelen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Austin_77, 8 mrt 2003.

1. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox enige tijd via de support laten repareren. Ik heb een nieuwe 8) xbox terug gekregen. Nu echter als ik dvd's huur, dan komt het vaker voor dat mijn box moeite heeft om deze te lezen. Kom nu niet aan met "effe bellen met M$" want mijn bedoeling is om te kijken of meerdere mensen dit hebben en of dit aan een bepaalde studio (universal, paramount, etc) zou kunnen liggen.

2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog geen moeite gehad met het afdraaien van DVD's, maar bij sommigen (Warner Bros voornamelijk) Maakt de XBOX wel een enorm lawaai, en heeft ie ook wat meer moeite...

3. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Ben trouwens vergeten erbij te schrijven dat mijn eigen gekochte dvd's wel altijd goed functioneren!

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    De dvd's van de videotheek zijn vaak erg kut. Veel krassen enzo, heb ik ook wel is last van.

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook zo'n soort probleem, bij de DVD "Dogma". Heeft iemand deze DVD en afgespeeld op z'n Xbox? Want hij doet het wel in mijn pa's iMac...

6. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst ook dat ie vastliep: ik kijken, zat men een benden vuil op, schoongemaakt en daarna deed ie et goed.

7. [JP]

[JP] G-Force

Leuk Bevonden:
    0
    ff checken...

in bezit van een dvd kit -_-?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Natuurlijk heeft die een DVD kit, hij zegt toch immers dat die al eerder DVD's afspeelde :cool:

9. [JP]

[JP] G-Force

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, even over heen gelezen denk ik

10. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de Xbox ook niet als DVD speler gaan gebruiken. Met mijn Sony DVD-speler heb ik nooit problemen, zelfs niet met bekraste DVD's van de videotheek.....

11. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jups Dogma doetet! bij mij dan :p
    vet humor die film... maar daar gatet niej om!
    mzzls

12. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hmmm... vaag, moet ik hem toch nog eens opnieuw proberen... ff schoonmaken misschien. Thanks!

13. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij speelt hij ook veel DVD's niet af en het maakt niet uit of ze uit de videotheek komen of dat ik ze uit de winkel heb. Volgens degene die ik bij Microsoft heb gesproken kan het aan je DVD-drive liggen, er schijnen er verschillende gebruikt te zijn. Maar heb geen zin om hem op te sturen, want ik heb nog een stand-alone DVD-speler. Vind het wel zonde, want je koopt zo'n DVD kit dan mag je toch op zijn minst verwachten dat hij het goed doet!!!:mad:

Deel Deze Pagina