[Centraal] Metal Gear Substance

Discussie in 'Algemeen' gestart door jghosty, 23 feb 2003.

1. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAAAAA ik ook jonge
    de laatste bij free record shop yeaaaaaaaaaah
    ik ga em nou uitprobere
    thnx everyone voor de posts
    het was wel niet mijn thread maarja
    oh en matrix eb je msn?

2. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Jep ik heb het spel ook!
    70 EURO Damn.....

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Laten we maar weer inhoudelijk over het spel gaan praten ipv te melden dat we het spel gekocht hebben :cool:

4. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zag net bij nedgame.nl mgs2-'actie' staan voor 50 euro. Weet iemand of deze actie de lagere prijs is, of dat er nog wat bij zit.

5. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Hoe krijg je het zwaard?
    en hoe kan je met snake het 2de veld doen?

6. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    He... Hoe krijg je het zwaard? HF.Blade... Dan zul je MGS2 gewoon moeten spelen, je krijgt dat zwaard pas tegen het einde van MGS2...

Via de VR-missies en dergelijke in MGS2 Substance zul je voldoende levels moeten afwerken om het HF.blade te kunnen unlocken... Of je moet een cheat gebruiken, als die er al zijn...

En hoe je als Snake het 2e veld (Plant Chapter) kunt spelen, in MGS2 (het spel zelf) kan dat dus niet... Na de tanker kun je uitsluitend met Raiden gamen... Misschien komt Snake later nog eens terug, heel misschien...

Je kunt het spelkarakter Snake in Plant Chapter volgens mij alleen gebruiken via de in Substance extra aanwezige Snake Tales...

7. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook verhalen enzo wat je ook in het eerste deel had? (op de psx)

Ik wil hem ook graag .. ik hoop dat ik hem maandag of dinsdag krijg.

Vertel me a.u.b meer over dat game

8. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Metal Gear Substance

In Belgie is hij al uit bij Gamemania!

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb net Blade-Raiden verdient in VR-Missies. Blade-Raiden is Raiden met het pak van Cyborg Ninja aan, inclusief zwaard. Nooit geweten dat er zoveel bloed kon vloeien in een game, echt super veel als je mensen doorhakt met je zwaard. Je kan je zwaard ook zelf besturen met de rechter analoge stick!
    Blade-Raiden verdien je door 50% van de vr-missies en/of alternative missies haalt met Raiden.
    Cyborg Ninja is in het spel zelf trouwens een stuk minder cool als in deel 1. :mad:

Weet iemand trouwens hoe je Photograph-mode verdient in Alternative Missions?

Laatst bewerkt: 8 mrt 2003
  10. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 is die ninja de dochter van Grey Fox geloof ik ..

11. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    En het geluid is ook zooo mooi....:D vooral met me 5.1 surround set, als of er een Engeltje in je oortjes piest!

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    H'm, vreemd. Ik heb in een review gelezen dat het mogelijk is om het hele spel met Snake te spelen. Maar dat zal dan wel niet kloppen want dan klopt het verhaal natuurlijk voor geen meter meer.....

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kan de Plant-missies van Raiden naspelen met Snake in de Snake Tales. Maar die stellen niet zo veel voor.

14. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde beide(vanaf het begin) maar zeker weten doe ik het niet !!!!

15. Difference

Difference Dude?!¿

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het spel ook.... ik heb gisteren alle winkels afgezocht naar het spel, maar hij was nergens te vinden -_- morgen gewoon nog een rondje ^^

16. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over het spel:

Is MGS2 substance meer te vergelijken met Splinter Cell, of met Deus Ex ??

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Het is meer te vergelijken met SC tot op zekere hoogte.

Bij Metal Gear staat het verhaal namelijk op de 1ste plaats dus verwacht veel gesprekken en filmpjes en minder gameplay momenten dan bij SC

Echter bij de Substance versie zijn de VR missie's toegevoegd zodat de gameplay ook langer zal zijn..

Als je van een goed verhaal houdt, filmische muziek, coole characters dan moet je MGS:confused:ubstance zeker aanschaffen

18. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Hey, ik vroeg me af of je kan skaten in substance, dat had ik nl ergens gezien.

19. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, hebben jullie al es een dirty disc error gehad. Ik wel. Zit ik lekker in die tanker fotootjes van die Metal Gear Ray te nemen, loopt ie opeens vast ! En ik had nog niet gesaved. Maar gelukkig deed ie het na 20 secs of zo weer gewoon. Nou maar hopen dat het eenmalig was. Verder heeft ie aan het begin toch wel slowdown hoor, buiten op het dek in de regen. Ga je stappen maar es tellen als je heen en weer loopt. Maar goed, da's niet zo erg. En ze hebben die infrarood aangepast. Als ik het me goed herinner was die op de PS2 gewoon rood zeg maar, maar nu is ie Predator style met allemaal van die kleuren door elkaar. Mooi hoor.....

20. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik heb hem ook gister gekocht en viel me zwaar tegen
    breng hem morgen terug naar de free record shop
    is nog ff denken voor welke game ik em inruil!

Deel Deze Pagina