Lijkt me leuk! Zijn er nog bepaalde voorwaarden voor de teamkeuze? En hoe wordt er gespeeld? vast tijdstip? bepaalde dag? en hoelang duurt een competitie?
Eindelijk een site gevonden waar er tournaments georganiseerd worden. Count me in bij de eerstvolgende start !
wie wil er noch meee doen voeg je gamertag toe -DE KLETSKOP -AdmiralTHrawn68 -bertan88 -I DE MEESTER I -juliussssssss - -
Sorry jongens ik kap ermee, jullie zijn veels te goed Succes met de competitie Had bijna al me wedstrijden gespeeld op 1 na.........
wie wil er noch meee doen voeg je gamertag toe -DE KLETSKOP -AdmiralTHrawn68 -bertan88 -I DE MEESTER I -juliussssssss -danielone -
wie wil er noch meee doen voeg je gamertag toe -danielone - newcastle united -DE KLETSKOP -------- leverkusen -bertan88 ------------ Fenerbahce -dj risto -------------- marseille -Reuj ----------------- Udinese -I DE MEESTER I -juliussssssss -AdmiralTHrawn68 voor wie noch geen team heeft kies er een let op max 4 sterre met addidas live season uit!!!!!!!
de cop zal kan srarten met de mensen van hierboven. zo is de kan dat alle wetstrijden worden afgewerkt groter.