logitech z-680 heb net een verontrustend mailtje gekregen dat ik nog langer moet wachten op me setje, want logitech heeft nog geen vaste levertijd uitgegeven voor de nieuwe set. we zullen dus allen nog moeten wachten op onze speakertjes hopelijk is het het wachten waard, wacht ook al een maand op me adsl en terwijl 14 maart al dichtbij komt
whaaaaaaaaa!! dit is echt klotezooi Vanmiddag was ik ff weg naar CBR (theorie rbw. halen) zak ik met 7 fouten, kom ik thuis heb ik net mn pakketbezorging z-680 gemist. kan ik hem maandag pas ophalen @ postkantoor!! grrr heb alles al geprobeerd maar kan hem niet onderscheppen ofzo. nahja w8ten dan maar
Ik heb deze set: Logitech Z-560 is de 4.1 versie maar wel zelfde boxen + sub, is 250 euro, maar mijn vraag is kan je deze set ook aansluiten op Scart Cable?? Please answer
Zit er een decoder in ? anders kun je hem niet aansluiten middels de optische kabel. volgens mij niet trouwens, is de 680 alleen met decoder.
Alleen de Z-680 heeft een optische ingang en een decoder voor de sound. Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen en dat je setje dus niet op je xbox gaat werken...die Z-560
Logitech Z-680 zijn er al lui die zijn z-680 binnen hebben (de nieuwe versie), want half maart zou toch de nieuwe lading verstuurd worden. ik heb er zelf nog niks van gehoord (zit al een dikke maand te wachten) Heb daarom ook net ff een mailtje naar ze gestuurd, zodra ik iets weet zal ik het hier ff melden.
Re: Logitech Z-680 Leveranciers gaan ze weer 21 maart binnen krijgen, aankomende vrijdag dus.... Zorg er wel voor dat je een Control Pod met firmware versie 1.1.2 krijgt of hoger...die 1.0.3 versie of tussenliggende versies zijn bagger....ruis over je speakers enzo. Je kunt de rom-versie laten checken door 5 secs lang de knoppen "settings" + "input" ingedrukt te houden.
Re: Re: Logitech Z-680 Wat een fleuwekul, bagger, pfff. ik heb de 1.0.3 en die werkt perfect. Er zijn inderdaad sets met wat problemen, maar niet de hele sets met een bepaalde firmware. wat een onzin wordt hier weer geschreven, helaas weer door een mod, wat de laatste tijd toch wel vaker voorkomt. weet waar je over praat, of reageer niet.
Re: Re: Re: Logitech Z-680 Blablabla.... Tuurlijk weet ik ook wel dat er versies zijn van lage revisies die prima werken. En ja...ik weet ook dat je niet perse versie 1.1.2 nodig moet hebben. Ik denk dat jij wel snapt als ik zeg dat je versie 1.1.2 nodig hebt, dat je als potentiele klant versie 1.0.3 en anderen liever links laat liggen? Mooi...en ja...ik ben Mod. dat betekent niet dat ik heilig ben en geen fouten kan maken. En nee...dit was geen fout van mij, maar een bewuste keuze om te schrijven dat 1.0.3 en andere liever vermeden kan worden. Einde discussie.
Re: Re: Re: Re: Logitech Z-680 je schreef dat 1.0.3 bagger is, dat klinkt toch heel wat anders. De nieuwe versie moet zich ook nog maar bewijzen trouwens.