1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lievelings level (moment) uit een game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 jul 2007.

  1. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb online moment(A)
    cod:wow op cliffside, 1 schot met springfield, 3 kills + mensen die daarna berichtjes gingen sturen dat ik cheater was :D
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Same. Geld ook voor Oblivion trouwens, zodra je uit de sewer komt
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vannacht een heel mooi moment met WoW: Versloeg eindelijk met wat hulp morbent fell in duskwood. Damn, wat een lijer was dat. Nu aardig eind op weg naar level 27, maar toen ik die gozer versloeg en de quest doel volbracht dat ik echt even: YES!!! ik heb hem. Nu weet ik ook wel dat er nog 1001 mooi momenten en diepe dalen komen. ;):)
     
  4. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier nog mensen die een gamecube hebben gehad met Eternal Darkness?

    Dat spel zat boordevol waanzinnige momenten en raakte er ernstig in verdiept...
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 4 alles tijdens en na All Ghillied up. Speelde het spel eerst niet zoveel singleplayer, maar heb gister 2/3 van het spel in 1 ruk uitgespeeld, en vandaag bijna het hele spel nog een keer op Veteran. Lievelingsmomenten: de hele 2 Ghillied missies + Mile High Club, sowieso de leukste achievement ooit.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    echt die game is zo vet! Blijf de game gewoon mooier vinden dan halo en dat zegt wat 8) echt verhaal,diep gang erin en puzzels etc alles klopte gewoon!!!! Ik moet deel 2 nog uitspelen...nooit kans voor gehad..schande....Maar ik vond die eindbaas ook wel vet bij die game :+ En de vis baas :+
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Alle cutscenes van MGS 1 :0).
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zekers. :cool:
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Komt er nog een bij van de vorige generatie:

    [yt]8s92nrsnQhk[/yt]

    _O__O__O__O__O__O__O__O__O_
    Die graphics waren toendertijd ook beyond mooi. (en zouden met betere textures tegenwoordig nog steeds aardig zijn)
     
  10. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het voor de eerste keer afmaken van Mother Brain in metroid op de NES. Ik was samen met mijn beste vriendje de hele zomervakantie bezig geweest om die game uit te spelen. We hebben geloof ik vijf dagen lang de hele game doorgestruind om de springlaarzen te vinden. Echt, we voelden ons toen meteen de pimps van de buurt.

    Verder inderdaad ook het uitspelen van FF VII.

    En met WoW heb ik ook wel wat momenten van trots gehad.

    Het lievelingsmoment is echter de kill op Mother Brain :).
     
  11. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Je bedoelt Pod racer's?
    Prachtige game toen ik klein was, PLAT gespeeld + 100% Voltooid > : )
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Een lievelingsmoment uit een game is voor mij wel questen doen met mijn level 80 wow maten. Zeker ook omdat ik het afgelopen weekend van 37 naar 42 ben geleveld. Vandaag net 42. ;):)
     
  13. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik met Tekken 3 Gon vrijspeelde, alles won, en het filmpje te zien kreeg met die walvis enzo. :D
     
  14. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    There's a Donkey Kong kill screen coming up! :+

    [yt]k4mNx8DGKWk[/yt]
     
  15. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn favoriete moment was dat ik Resident evil 4 Op 1 na moeilijkste had uitgespeeld op de Gamecube zo'n mooie Tijd :)!
     
  16. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    1 van mijn favoriete momenten is met het spel wing over voor de psx(vrij onbekend in nederland, vooral het eerste deel). Je speelt wedstrijden met teams van vliegtuigen in een toernooi. Ik speelde het spel dagenlang met een vriend samen, de eerste keer dat we team UZI(het sterkste team) eindelijk versloegen en de grote cash binnenhaalden ipv hun was echt fantastisch. Daarna konden we veel betere vliegtuigen kopen en upgraden en ging het op een gegeven moment echt bergafwaarts met team UZI(eindigde regelmatig lager dan 3e, ipv 1e plek die ze dagenlang hadden gehad).
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Zelda: Ocarina of Time ! Toen ik Ganondorf versloeg en ik ren de toren uit. En dan komt Ganon tevoorschijn. Het gevoel wat toen over me heen kwam was het gevoel dat ik echt een held was en ik zat er helemaal in. Het was echt helemaal aan met Ganon.
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Toen ik Ghost Recon 2 voor sinterklaas had gekregen en daarna gelijk online ging met wat vrienden, en ow wat zag alles er geweldig mooi uit. Het gras, de bomen. Was allemaal zo mooi! (toen die tijd )
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een fout of iets in die game, ik kon niet verder, zat vast bij zo'n brug waar je over moest om ganondorf te verslaan ben dus nooit verder dan dat gekomen :emo:
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Bioshock, de hele openingsstuk ( ... I Chose Rapture ) tot en met Fort Frollic :)

    2. Oblivion: op het moment je de Sewers uitkomt en je de Mythische wijde wereld in trekt.

    3. Mass Effect: alle morale keuzes en dat hele ''toekomstige sfeertje''

    4. GTA 3: de eerste game waarbij je zo'n grote 3D wereld in trok, d eerste keer dat ik het speelde heb ik alleen maar urenlang rondgereden :)
     

Deel Deze Pagina