Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Er is geen perfecte drift auto.... Voor iedereen is dat anders.
    Wel goed dat je dit neerzet zodat mensen wat kunnen proberen, maar ik blijf erbij, ze kunnen het beste beginnen met driften met de auto die hun zelf het fijnste vinden. Met andermans auto's en setups gaan rijden schiet gewoon niet op.

Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Forza2 "moet" je ook setuppen als je snel wilt zijn.

3. cornieatown

cornieatown Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je 100% gelijk serialdrifter. Maar als je met 1 auto in de buurt komt kan je daar uiteraard wat aanpassingen in verwerken om het naar je zin te maken. En echter voor de beginnende drifter die nog niet thuis is in het afstellen. Heeft diegene hier een beetje een basis.

4. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Dat klopt, ik wou het ook niet afkraken ;)

5. JeePee

JeePee Guest

Mwahh. Alleen voor hotlappen. Bij Pro moet je setuppen omdat anders je auto voor geen meter rijdt en je halverwege de race last van onderstuur krijgt vanwege te veel slijtage aan de voorkant of overstuur vanwege een te lage tempratuur in de achterbanden :) Setuppen in Forza stelt vrij weinig voor imo.

6. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ja met hotlappen moet je zeker setuppen, Ik en (Svs) sander hebben menig uurtjes samen gesleuteld :D maarja er kwam wel een Wereld record uit :D

7. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was zeker Sunset Infield R2 :p (Hele) goede ouwe tijd. Ik heb hem in R1.

@ JeePee, zonder setups vind ik die auto's in forza ook onbestuurbaar. Maar dat de autos in race pro standaard onbestuurbaar zijn zal mee meevallen hoor :p

Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die zullen gewoon een goede default setting hebben waarmee je goed kan meekomen. En daar vanuit kan je gaan tweaken.

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In een of ander interview werd verteld dat ze bij Simbin elke auto een toegankelijke setup gegeven hadden, die iets naar onderstuur neigde, en dat je met de standaard setup mee kon komen online.

10. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik zag het. iets onderstuur is trouwens lekkerder dan iets overstuur als je met een stuurtje rijdt. met de controller kan je overstuur in 0,00001seconde corrigeren. race pro is gemaakt voor een stuur, dus ik ga een stuur zeker kopen.:)

11. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Dat was idd in de R2 klasse op sunset infield, maar setup was/is nog niet helemaal super, ben overtuigd als die setup beter zou zijn dat ik weer een WR kan rijden..

Maar jij heb in de R1 klasse daar het WR? ik heb ff geen internet bij me thuis dus kan het niet checken :p

Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  12. JeePee

JeePee Guest

Toch best knap dat je zonder internet een bericht kan posten pwik! :D Check forzamotorsport.net ;) Boelie staat 1ste R1 op iets minder dan 1 tiende van Daveyskills :thumbs:

13. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Jep! De short en de reverse ook, en nog wel een aantal tracks.

14. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen ik heb ook top 3 en top10 tijden, heb heel lang Forza gespeeld. Maar op den duur gaat het toch wat vervelen. Niet dat het een slecht spel is ofzo, maar het blijft niet altijd evenveel interesseren. Voor mij komt RacePro dan op een hele mooie tijd.
    Verder vind ik het altijd triest dat mensen zeggen dat je een andere wagen moet kiezen online als je een "scoreboard wagen" rijdt, ze vinden het niet eerlijk.. Naja zeg, wat een bullshit. Als iemand die wagen wil rijden, dan doet 'ie dat toch. Iedereen kan toch met die "scoreboard wagen" rijden als 'ie wil..
    Geef mij maar wat simulatie RacePro, geen gezijk met welke wagen je hebt. Ze hebben allemaal min of meer dezelfde specs (WTCC, Mini's etc. etc.)

15. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Als je R1 rijd heb iedereen de F333 SP dus daar heb ik geen gezeik mee :p

16. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game nog even voor weinig geld op de kop getikt en hij lijkt me wel lachen. Ik krijg hem binnen een paar dagen binnen.
    Iemand tips om bochten te nemen in de demo? Gewoon heel vroeg remmen of A noodrem?

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    vroeg rechtuit remmen is volgens mij het beste.

18. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en blijf met je handen van de handrem af:+

19. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ABS aan heb kan je gewoon met de bocht meeremmen ;)

20. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina