Audio VGA kabel aansluiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zwetje, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwetje

zwetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me Xbox aangesloten op me PC beeldscherm met een VGA kabel. en heb de audio op 15 jaar ouden boxen (2.1) aangesloten. nu is me set te oud aan het gaan en is het nu een 1.1 geworden of terwijl 1 box is kapot. ik wil een nieuwe set kopen.

ik heb er al een paar op het oog maar ik loop vast als ik er aan denk hoe ik het aan moet sluiten.
    Ik heb nu van me VGA audio kabels(2) een Plugje er in gedaan dat het 1 3.5mm plugje wordt. en die steek ik in me subwoefer en klaar is kees en had top geluid.

Nu komt het probleem, de nieuwe setjes (ik wil alleen 2.1 en geen surround) kan je de 3.5mm plug niet in de subwoofer doen, dat is juist andersom. Dan bedoel ik dat er een 3.5mm plug uit de subwoofer komt die in de PC moet.

Ik zal te denken ik koop zon nieuwe 2.1 set. knip de draaiden door van me VGA kabel, strip ze open en draai ze aan elkaar. en dan verbind ik die aan de 3.5mm plug van de subwoofer. en dan moet het alsnog werken. (mijn vak is ook Elektro Techniek, ik leer vooral om hiermee te werken)

Wat denken jullie ervan....want ik wil niet onnodig me draden verneuken, Ik zit te erg te twijfelen dat ik maar hulp wou inschakelen

Hopes on reply's ASAP
    grtz, zwetje

de gene met een ronde er om zijn de audio kabels. die andere gaat in je beeldscherm. Ze heten RCA ( benaming van de soort "tulp" )

Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  3. zwetje

zwetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje dat werkt:)

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP