1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is jouw Moeilijkste (meest frustrerende) level (moment) uit een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 19 jan 2009.

  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War dat stukje in de auto dat je de kraaien weg moet houden. Frustrerend, maar uiteindelijk wel gelukt :)
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Gears of War 2, met 2 controllers de Skorge proberen te killen :D

    En ik heb ook nog een stukje uit Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Als je op zo'n plek zit, ik wist echt niet waar ik heen moest en zoeken zoeken na heel veel zoeken toch gelukt !
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Inderdaad op Insane is die echt zo frustrerend, ik deed hem co-op met Speurneus en we werden gek 8) Wel gehaald though
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Lost Planet.

    Dat hele grote monster dat je moest verslaan. Echt onmogelijk dus toen maar is wat op internet gekeken en wat bleek......je moest er gewoon langs lopen.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Splintercell 1 - CIA Headquarters en het laatste level; Georgian Presidential Palace. Voornamelijlk de eerste keer (zonder Walktrough ofcourse) vond ik echt onmogelijk. De 2e keer echt de 2 beste Splintercell levels ooit :9
     
  6. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    /agree heb het gehaald met een vriend dat alleen maar rts-en op de pc speelt.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah geniaal dat weet ik ook nog!!!! :lol: Ik ben ervoor weggelopen nadat ik tig keer was dood gegaan en kwam er later ook achter dat die niet dood kon :+ Dacht al schoot er meer op dan die grote buidelrat baas later :+

    Das al helemaal irritant want die willen voor alles dan een 'tactiek' gast gewoon knallen/schuilen valt niet veel tactiek in te vinden....Gears of war 2 gedaan met kameraad die ook veel speelt op de console dus die op insane in 1 keer uitgespeeld. wel in meerdere nachten maar dan nog best wel snel...wel jammer
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  8. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuntman Ignition, halverwege geloof ik dat er een trein of je af komt met 200 km/u. Maar ook in dat zelfde spel... dat de ijsschotsen je komen pletten, die heb ik zo vaak geprobeerd wat bleek nou na een keer of 20 we deden het fout:) Wel me meest vermakelijke 360 game ooit gespeeld.
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Mad Tracks: Het level Fast Food onder de 1:15 :+ moeilijkste achievement wat ik gehaald heb.
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 4: No Fighting in the War Room.

    Was gewoon 2 maanden gestopt na een week non-stop dat level doen en er niet doorheen komen, toen in 1x gehaald.. :lol:

    Aangezien ik heb gehoord dat Ninja Gaiden en Devil May Cry nog wel pittig kunnen zijn qua levels/achievements wil ik die twee games altijd nog eens proberen.
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet spel, maar nooit echt goed in geworden. Op makkelijk zijn alle dingen wel te doen. Voor de makkelijkste medaille enzo, maar wil je alles op z'n best dan is het wel frustrerend.
     
  12. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had CoD 3 in 2 dagen op veteran uit8) Ik vond dat de makkelijkste van alle CoD's.
    OMG 666'e post!
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatste Boss in Ninety-nine-nights, in die extra mission. Game is een eitje, maar die boss is niet te verslaan.

    En de Uberschizoid-mode in het spel Schizoid. Met de twee sticks 2 poppetjes besturen, kosste me een kapotte een controller 8).
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    In Ratchet & Clank 1 moet je op een gegeven moment rennen uit een kamer die langzaam (zeg maar snel) volloopt met water. Ik kwam aaaaaaaltijd te laat aan en stikte. Het frustrerende was dat je na die missie een onderwateradem helm kreeg. Ik heb hem dan ook laten halen door een vriend. xD
     
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik haatte de cone challenges bij PGR 3 ook zo erg.
    ik snap niet dat mensen die op platinum kunnen halen, die races win ik makkelijk op platinum maar die cone challenge lijken wel onmogelijk:'-(
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD4 No Fighting in the Warroom, dat je in 9 minuten een door een heel benauwd stuk moet, met infinite respawnende tegenstanders. Mile High Club is echt peanuts in vergelijking met deze grafmissie, wordt er helemaal niet goed van :mad:
     
  17. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    The Impossible quizzz op Newgrounds, ik heb die tig keer overnieuw gedaan en ik heb hem nog steeds niet uitgespeeltXD

    En halo 1, The library op legendary... daar heb ik een hele hoop chagereinige uren in zitten.. Je bent na 4 kogels al dood, en al dat flood loopt met rocketlaunchers en assault rifles en weet ik het wat, en daarbij zijn het hele hordes ook....
     
  18. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem wel helemaal uitgespeeld maar online was helaas saai/werd amper gespeeld. Hoop zo dat er een vervolg komt op dit succesje!:9
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    PGR3 vond ik persoonlijk behoorlijk makkelijk. (1000/1000GS)

    Ik moet nog maar een normale streetrace op platinum in PGR4. Die lukt me maar niet. Behemoth reversed met de A Class auto's. Hij moet me zeker lukken maar ik maak steeds teveel fouten. Ik zie veel mensen die slechter zijn dan mij die het wel op platinum hebben. I don't like that.

    Verder is PGR4 ook niet zo moeilijk hoor.

    PGR2 daarentegen. Daar heb ik wel veel moeite voor moeten doen om sommige medailles op platinum te krijgen. Ik had er volgensmij 40 ofzo maar daar is alles toch een stuk moeilijker dan 3 en 4.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gnomeragan in World of Warcraft. Man, gisteren met een level 80 night elf en mijn paladin er door heen gelopen, alles ontdekt, maar we kwamen niet een rode punchcard tegen die ik nodig heb voor een of andere 3500 D apparaat zodat ik die dwerg in Ironforge verder kan helpen. Zonde man, dat was echt 1,5 uur achter elkaar zoeken. De andere 3 quests heb ik wel af kunnen ronden, maar die stad is echt zo erg. ;):)
     

Deel Deze Pagina