1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming DEEL 7

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 7 apr 2008.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    k zag een kerel uit mijn FL online komen en voor zijn naam stond aVIP:lol:

    een oud DtS, OBK member was dat geloofijk.
     
  2. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    het ging er niet om dat ik in aVIP terug wil,, maar was benieuwd wie dat weer overnieuw zal beginnen..:confused:
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja snap ik, maar k weet de naam niet van diegene die aVIP opnieuw heeft opgestart.;)
     
  4. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    aVIP Ninjastar (Ninjastar dus) met Super Frank (Benga op t moment, voorheen hier Sadistik)
     
  5. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben die mensen vroeger ook in aVIP gezeten.??
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    nee:9

    Ninjastar heel kort geloofijk, ik geloof dat ik hem daar wel eens over heb horen praten, daarna heeft die heel lang in DtS gezeten, daarna in OBK en dan weet ik ut niet meer:9

    Die andere kerel geen idee.
     
  7. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Mike je hebt het maar druk van wat ik allemaal zo hier en daar hoor. Gaat wel lekker of niet, had je niet zo'n toernooi kunnen starten toen ik nog een beetje speelde ;)
     
  8. Towel

    Towel Guest

    JA man die tournooien zijn dik flex jow, dik geld cashe man je wordt stinkend rijk met deze overvloed aan lans! Dit is echt helemaal vet en gruwelijk ouwe, als je niemeer gamed dan ben je zooo dom want je spaargeld van je week verdien je nu 100x meer met progaming. Die LANS van mauperd zijn supershizzle, dit zet de esport in NL flink op zn kop joh!

    Vertel ff wie er nog meer in Avip hebben gezeten? Frans toch ook?
     
  9. Rv Sugar Free

    Rv Sugar Free Royal Veterans

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    hey even 1 ding eVo was een alliantie van GS RV en DL maar dat werd door iemand verpest dus wat is dat voor onzin van DL klonkt te nederlands en Guerillia Squad stonk man alleen maar lopen piepen hele tijd maarja Royal Soldiers is die shit ouwe;)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Royal Soldier was tog de grootste crap clan van de drie die samengingen.
    Met namen door die tjap leader bart:{
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat het met Maups 100.000 dollar, 1.000.000 visits daily website?
     
  12. Rv Sugar Free

    Rv Sugar Free Royal Veterans

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet hoor maar wij wonen van DL waren altijd top matches en goeie gasten en hebben 1 keer verloren van GS in ctf maar sommige daarvan waren echte knuppels die gingen daarheen omdat je dan gratis shirt kreeg en je naam kon veranderen noem geen namen deadbringer!!

    maar bart maakte bijna iedereen wil niet lullig doen maar die gozer kon cod 2 als de beste vraag smartie en nemesis maar!!
    en ja geef toe door bart zn grote mond is er wel veel fout gegaan want had echt wel kunnen werken want was leuke groep mensen onderling.

    maar wie ben jij trouwens heb jij in gs of dl gezeten?
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    RS was niet slecht nee, maar GS en DL waren toch stuk beter. Bart was goed ja, maar daar heb je meteen alles mee gezegd, als hij niet bij RS had gezeten was het een stuk gezondere clan geweest.

    Nee ik heb in allebei niet gezeten, ik speelde destijds veel met deadbringr en ik ben toen ook gevraagd om RS te joinen maar daar had ik toen geen trek in;)
     
  14. Rv Sugar Free

    Rv Sugar Free Royal Veterans

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik weet niet maar we zaten met 7 man in rs BVD NL, RS Hogie ,RS sossa, peppery,RS neophyte ,RS panman , deadbringer maar weet niet wie jij bent van gamertag van toen? en als je niet in gs of dl gezeten heb weet je het niet want ik heb heel veel met die gasten gespeeld en zat min op hun niveau of er zelfs boven net als de rest van RS dus wat jij zegt klopt niet helemaal. en zelfs met cod 4 heb ik met hun gespeeld en vroegen ze of ik erbij kwam maar ik zei nee want ik zat al bij een clan met vrienden vooral rs leden
     
  15. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat je dat niveau nooit daarna hebt gehaald...
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    DL > All
     
  17. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    en toch van GS beter..!!

    en ik kan erover mee praten want ik zelf was teammate..:p
     
  18. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Is qG dood?. Nouja ik heb wel gehoord dat de oude leden nieuwe clan zijn begonnen A e ofzo?
     

Deel Deze Pagina