Ik heb net CPU-Z geinstalleerd, en ik zat zo te kijken, draait mijn processor nou niet op volle snelheid of kijk ik nou verkeerd? bij Core speed staat er maar rond 2000 MHz.
Klopt, je zit nu waarschijnlijk gewoon op een internet site oid. Probeer orthos is, die strest je cpu: http://sp2004.fre3.com/beta/beta2.htm
Bedankt voor je hulp, inderdaad bij een flinke applicatie gaat hij wel op full speed! Nog even een vraagje is het zo dat als je een videokaart in crossfire of SLI zet dat de PCI-e 16x op 8X gaat draaien. Zo ja is dit erg nadelig? Want ik heb nu een Asus P5q Pro met een Asus 4850. Ik wil er nog eentje bijprikken aangezien ik in sommige spellen de fps nogal tegen vind vallen.
Ligt eraan, moet je even kijken bij je specs van je moederbord of die tweede PCI-e een 16x of 8x slot is.. Ik heb op mijn moederbord 3x een PCI-e 16x slot zitten.
Ik heb een vraagje, ik heb 2 monitoren op mijn pc aangesloten, en wil de 2e monitor ook voor mijn xbox 360 gebruiken. Bestaat er iets waardoor ik mijn 2e monitor en nog als 2e monitor voor mijn pc kan gebruiken, en ook op mijn xbox 360, dus een soort van switch om omteschakelen naar pc & xbox360?
Wat voor scherm heb je? Op mijn Samsung scherm zit een source buttion, dan kun je switchen tussen PC of console.
*edit* ja geen wonder dat die niet deed boxen heeft ook maar 1 ingang en dat was alleen voor geluid Nu plug ik ze beide in pc maar hij blijft nu gewoon ook door gaan met geluid maken via de boxen!!! En dan doet die het nog niet...Ik heb trouwen de Logitech Z-10 boxen
Veel hoef je er ook niet van te snappen Aansluiten is kinderspel. Vergeet niet een extra vga-kabel erbij te kopen , deze loopt van vga-switch naar monitor.
Ik heb de laatste tijd veel last met mijn pc dat hij spontaan vlak na het opstarten Freezed. En als ik dan opnieuw opstart gebeurt het weer en na een aantal keer is het over. Hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen is? Ik heb al een memtest gedaan.
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik stel mijn vraag hier. Ik heb een geheugenstick van 8 gb gekocht en daar wou ik een dvd film (iso bestand) naar kopieren. Maar hij geeft elke keer een fout aan. 'bestand is te groot voor het doelbesturingsysteem'. Film is kleiner dan 5 gb en de usb stick heeft meer dan 6 gb vrij. Is er hier een oplossing voor?
Jup, je opslag type is nu fat32 en die kan max +/- 4gb per bestand aan. Dus even omzetten naar ntfs: http://support.microsoft.com/kb/307881 Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt. Typ het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren: convert stationsletter: /fs:ntfs Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS: convert e: /fs:ntfs
Of rechtermuisknop op je "verwisselbare station (oid)", formatteren en in het menutje NFTS als bestandssysteem selecteren.
Klopt, maar via de commandline kan je het doen zonder te formatteren! Als je er al bestanden op hebt is dat net zo fijn..
Het gaat hier om de multiplier, die is hier 6 als je applicaties draait die weinig kracht vragen om zo energie te besparen. Als de volle kracht van je CPU echtern odig gaat die divider omhoog,(bij jou wss naar 9), dus vnadaar het verschil.
hoi, Ik heb sinds gisteren de logitech G15 refresh(orjanje) maar nu vraag ik me wel een paar dingen af: *Hoe kan ik bijv. de informatie van het spel left4dead laten zien op het scherm?(ammo etc.) *Hoe kan ik de MSN dingen zien op het scherm? Gr Daan