PC Hardware Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 10 okt 2008.

  1. Paink1ller

    Paink1ller Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net CPU-Z geinstalleerd, en ik zat zo te kijken, draait mijn processor nou niet op volle snelheid of kijk ik nou verkeerd? bij Core speed staat er maar rond 2000 MHz.
    [​IMG]
     
  2. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Paink1ller

    Paink1ller Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je hulp, inderdaad bij een flinke applicatie gaat hij wel op full speed!

    Nog even een vraagje is het zo dat als je een videokaart in crossfire of SLI zet dat de PCI-e 16x op 8X gaat draaien. Zo ja is dit erg nadelig?

    Want ik heb nu een Asus P5q Pro met een Asus 4850.
    Ik wil er nog eentje bijprikken aangezien ik in sommige spellen de fps nogal tegen vind vallen.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ligt eraan, moet je even kijken bij je specs van je moederbord of die tweede PCI-e een 16x of 8x slot is.. Ik heb op mijn moederbord 3x een PCI-e 16x slot zitten.
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje, ik heb 2 monitoren op mijn pc aangesloten, en wil de 2e monitor ook voor mijn xbox 360 gebruiken.

    Bestaat er iets waardoor ik mijn 2e monitor en nog als 2e monitor voor mijn pc kan gebruiken, en ook op mijn xbox 360, dus een soort van switch om omteschakelen naar pc & xbox360? :)
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als je twee ingangen op je monitor hebt kan het wel, anders kan je een vga switch gebruiken
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat voor scherm heb je? Op mijn Samsung scherm zit een source buttion, dan kun je switchen tussen PC of console.
     
  8. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een V7 R19W11 19-inch Widescreen LCD Monitor, ik heb niet zo een knop :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *edit* ja geen wonder dat die niet deed boxen heeft ook maar 1 ingang en dat was alleen voor geluid :+ Nu plug ik ze beide in pc maar hij blijft nu gewoon ook door gaan met geluid maken via de boxen!!! En dan doet die het nog niet...Ik heb trouwen de Logitech Z-10 boxen
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb deze gevonden, zou het daar mee lukken, snap echt niets van deze dingen :+
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat zou daarmee kunnen ja, maar dan moet je wel één extra VGA kabel kopen (male-male)
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Veel hoef je er ook niet van te snappen ;)
    Aansluiten is kinderspel.

    Vergeet niet een extra vga-kabel erbij te kopen , deze loopt van vga-switch naar monitor.
     
  13. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de laatste tijd veel last met mijn pc dat hij spontaan vlak na het opstarten Freezed. En als ik dan opnieuw opstart gebeurt het weer en na een aantal keer is het over.

    Hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen is?

    Ik heb al een memtest gedaan.
     
  14. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik stel mijn vraag hier. Ik heb een geheugenstick van 8 gb gekocht en daar wou ik een dvd film (iso bestand) naar kopieren. Maar hij geeft elke keer een fout aan. 'bestand is te groot voor het doelbesturingsysteem'.
    Film is kleiner dan 5 gb en de usb stick heeft meer dan 6 gb vrij.
    Is er hier een oplossing voor?
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jup, je opslag type is nu fat32 en die kan max +/- 4gb per bestand aan. Dus even omzetten naar ntfs:

    http://support.microsoft.com/kb/307881

    Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt.
    Typ het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren:
    convert stationsletter: /fs:ntfs
    Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS:
    convert e: /fs:ntfs
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Of rechtermuisknop op je "verwisselbare station (oid)", formatteren en in het menutje NFTS als bestandssysteem selecteren.
     
  17. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    @ beiden, bedankt hij doet het nu. Hij is bezig met kopieren :)
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Klopt, maar via de commandline kan je het doen zonder te formatteren! Als je er al bestanden op hebt is dat net zo fijn.. :)
     
  19. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier om de multiplier, die is hier 6 als je applicaties draait die weinig kracht vragen om zo energie te besparen.
    Als de volle kracht van je CPU echtern odig gaat die divider omhoog,(bij jou wss naar 9), dus vnadaar het verschil.
     
  20. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hoi,

    Ik heb sinds gisteren de logitech G15 refresh(orjanje) maar nu vraag ik me wel een paar dingen af:

    *Hoe kan ik bijv. de informatie van het spel left4dead laten zien op het scherm?(ammo etc.)

    *Hoe kan ik de MSN dingen zien op het scherm?


    Gr Daan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2009

Deel Deze Pagina