1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut hey , ik heb daarna gelijk tentamen ongeveer.
    Wat nu hey , Battalion of gaan leren :confused:

    iene miene muttuh ....
     
  2. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL zeggen dat je je been hebt gebroken omdat de controller op je been is gevallen :D

    Ik heb hem gepreordert!!!
     
  3. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    tentamen of battalion, lijkt me duidelijk, Battalion natuurlijk:)
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    moet 29 maart werken (28 maart steel battalion) en moet 15 maart werken (13 maart Live). Dus kan er in het begin niet van genieten
     
  5. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG !!! LoL , kom er nu pas achter dat je ook gaspedalen erbij krijgt. Ik dacht alleen de grote controller ... haha wat tof.
     
  6. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    28 Maart komtie uit zeggen ze in mijn gameshop...
    200 euro is een hoop geld, maar eerlijk gezegt dacht ik dat het duurder zou zijn...
    Grote kans dat ik hem toch ga aanschaffen, er komen niet zo veel van die dingen naar Europa is mij verteld...dus het is gelijk een collectors item ;)
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    het is gewoon onmetelijk bikkel en ik moest em hebben, dus jah :D. maareh tis al een collectors item jah, in amerika worden ze bij Ebay al voor minimaal 300 dollar tweedehands verkocht omdat ie daar in de winkels helemaal uitverkocht is.

    (!!)

    dus eh, ik hoop dat alles goed gaat en ik em ook et einde van deze maand kan verw8en. et gaat echt bikkel worden.
     
  8. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    19 dagen, nog maar FF
     
  9. thedragon

    thedragon Dragon

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt me wel leuk spel. Controller is ook erg cool. Maarja die prijs he. Heb ik er niet voor over...
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    daar moet je ook hardcore gamer voor zijn :cool:
     
  11. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    300?....vermeld eens de link,wil ik zien namelijk..
     
  12. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Erm, gast.. das bullshit. Ga maar kijken op Ebay.com. Prijs ligt gemiddeld op 160 dollar ofzo.

    Hier het linkie: http://search.ebay.com/search/searc...=ebayreg&query=steel battalion&CATEGORY0=1249
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  13. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    300 whahaha...*rolt over de vloer no way man
     
  14. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb hem vrijdag gepreorderd.. Maar moet nog betalen. Als je dat met de overschrijving doet, zien de mensen hier dat via de ordernr. dat dat geld van jou komt. ( Is het ordernummer gelinkt aan mijn gegevens? ) ik wil electronisch bankieren krijg ik dan snel de bevestiging?

    Dus ik heb nog niet betaal maar nu staat hij al wel vast voor mij he? ookal betaal ik pas op 20 maart of ik betaal vandaag? Dat maakt toch nix uit?

    Alvast heel erg bedankt mede-mechgamers ;)
     
  16. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    buy it now=een zeker bod...bied dat en je bent verzekerd dat je het hebt...dat kan de aanbieder dus zelf hoog zetten.

    Maar oke,je link laat er 1 zien die voor 270 weggaat,das leuk voor hem...heeft ie 100 dollar verdiend.

    Ik denk dat we eens moeten ophouden met het gezeur wat iets kost,wat je ermee kan bla bla bla

    Je wilt iets hebben,dat koop je of je koopt het niet....het is dus meer,heb je er oren naar,heb je het er voor over ...en heb je de centjes ook natuurlijk.

    Ik heb buiten mijn xbox nog een duurdere hobby,dat is voor een hoop mensen ook onbegrijpbaar.....tis maar net wat de gek er voor geeft/mee wil..
     
  17. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou niet echt het idee dat ik aan het zeuren ben over de prijs. Was duidelijk een reactie op post van Alphazel. Ik heb nog wel 20 andere hobbys maar zie niet in wat dat met mijn linkie te maken heeft...
    *Gaat verder met z'n konijnenbotjes ketting aan mekaar te rijgen.
    :cool:
     
  18. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik bedoel.....de 1 wil hem en de ander niet...ben ik dan hardcore en de ander niet?

    er word steeds gezegd dat zonder dit spel je geen echte gamer bent....ik vind dat dus gezeik!!!!
    En iets nemen omdat het een collectors item word...beetje vaag
    Heb het niet over iemand persoonlijk....ieder zijn eigen dingetjes...
    Laten we w88 tot we er echt mee gespeeld hebben,dan kunnen we pas echt zeggen of je er wat aan mist.
     
  19. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    PLZ.. snel antwoord :+
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina