1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is jouw Moeilijkste (meest frustrerende) level (moment) uit een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 19 jan 2009.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    dit level van de Battletoads van de Nes.
    dit was echt moeilijk en frustrerend!!}:]
    echt toffe game maar de moeilijksheidsgraad lag heel hoog in deze game..
    ik denk dat de oudere gamers deze game nog wel kennen;)

    Battletoads Wind Tunnel
    [yt]idZ9C0Qtj2A[/yt]
     
  2. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    De laatste baas Jecht in Final Fantasy X.
    Enige wat je nodig is bepaalde spell voor Lulu maar om die te krijgen is zwaar levelen.
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Oh shit en dan ga je in dat laatste stukje dood :p

    Wat ook echt verschrikkelijk moeilijk was waren spellen op de gameboy. Ik had Gargoyles, nooit level 1 gehaald zo moeilijk was dat. En Mario Deluxe. Wereld 8 moest ik nog 2 levels maar die duuden zoooo lang echt verschrikkelijk.
     
  4. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijkste spel ooit: Fable II....NOT
    Gaan we nog een topic: makkelijkste spel ooit maken?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Avatar - The Last Gasbrander of zoiets. Einde topic! ;):)
     
  6. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    nou fable 1 was ook niet echt moeilijk. ik had zo ongeveer 5000 liter aan health poitons en als die op zijn nog 5000 mana poitons en een heal spreuk mogt dat niet genoeg zijn dan had je nog altijd 9 resurrection (of zo iets).
    maar goed
    ik heb aardig wat frustraties gehad bij deel 1 van ninja gaiden. dat stukje waar achterlijk veel zombie's komen en veel van die big bosses. maar dit maakte het spel wel juist gaaf. teminste als je er dan eindelijk voorbij was.
    minder prettige frustraties heb ik bij oblivian. het is zo irritant als je een dungeon in gaat en er komen achter elkaar skeletten op je af. die je makkelijk aan kan maar gewoon fucking lang duurt omdat ze alles blokken en gewoon veel damage kunnen hebben.
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    CoD 2: Ik heb geen idee hoe die missie heet maar er was zo'n missie dat je ongeveer 10 huizen moest innemen en al die huizen waren volgestouwd met duitsers. Op veteran was dat echt zo frustrerend, niet normaal!
    Ik denk dat ik daar wel zo'n 6-8 uur over gedaan heb.
     
  8. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    zo dat was iid zwaar kut. daar heb ik het opgegeven. jammer met moeite zo ver gekomen en dan moetten stoppen
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ Powerslave 666

    Dude Battletoads!!!!!
    Die game was ik allang vergeten,allejezus wat was dat een godskolere moeilijke game.

    Maar wel erg vet.
     
  10. crazywarning

    crazywarning Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Toki van de Sega 16 bit. Zeker weten de moeilijkste eindbaas die ik ooit ben tegengekomen. Hoezo? Omdat ik hem na ongeveer 16 jaar nog niet uit heb gespeelt.

    Als aap moest je een doodskist verslaan.

    Zo desperate dat ik toen de segalijn had gebelt, die konden met alles helpen zeiden ze.

    Mooi dacht ik! ik bellen, en uitleggen. Ik ben bezig met een spel toki, en nu ben ik bij een doodskist en heb alles al geprobeerd maar weet echt niet wat ik moet doen.

    Antwoord van hun: Ja als je het echt niet meer weet moet je de DELA bellen. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    Dus indiem iemand het weet.... telll meeee
     
  11. harjan

    harjan Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is wel te doen , had hem zelf ook in 2-3 uur gehaald. vond zelf een ander level in cod4 op veteran moeilijker. weet zo ff niet meer welke.

    maar zoek anders ff een tut op youtube op voor miles high. dat helpt behoorlijk;)
    gewoon veel dekking zoeken en de flashbangs perfect gooien.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ongetwijfeld No fighting in the war room die je zo moeilijk vond:)
     
  13. Muramasa

    Muramasa PS4 Gamer

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke Spell bedoel je hier dan? Ultima? De eerste keer dat ik die game uitspeelde had ik het spel gewoon casual doorgespeeld en had totaal geen moeite met Jecht. Wellicht had ik wat geluk dan.

    Persoonlijk vond ik Ozma uit FF9 lastig, vooral door de randomness van hem. Altijd op het allerlaatst dood, tot vervelens toe.

    Frustrerend vond ik vooral sommige levels van Tower of Souls in Soul Calibur 4, op de een of andere manier was de tijd vaak op. Ook is de eindbaas daarbij volgens mij niet te verslaan zonder dat laffe trucje van op de grond gaan liggen zodat hij over je heen springt de afgrond in.

    En gruwelijk moeilijk vind ik ook Race Driver Grid op Extreme met alle Drive-assists uit. Probeer dan maar eens eerste te worden.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zwaar frustrerend inderdaad.
    Ik moet hem trouwens nog steeds :mad::mad::mad:

    Het is trouwens het level Silo
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  15. harjan

    harjan Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    nope die vond ik nog goed te doen, um hoe heet die. je zit dan op zo'n heuvel en je moet dan helemaal naar beneden zodat je kan worden opgepikt door de heli.

    edit : volgens mij was het "HEAT"
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Heat was ook echt een bitch. Maar als je die makkelijker vond dan Mile High Club moet ik m toch maar eens proberen want Heat lukt wel na een tijdje.
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    kijk hier maar ff dan;)

    Toki Going Ape Spit (MD/Genesis) - Boss run
     
  18. harjan

    harjan Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde met mile high club het lukt naar een tijdje wel. en je meot het niet telang achterelkaar proberen, want dan raak je gefrustreerd:p
    dan meot je gewoon ff iets anders doen en daarna weer proberen.
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had meer moeite met Heat toen ik hem voor het eerst op Hardened speelde, dan later op Veteran. Ik kwam er namelijk achter dat je gewoon aan de meest rechterkant waar de vijanden vandaan komen gaan zitten, alles neermaaien wat langskomt. Vergeet niet dat je een radar hebt als je op start drukt, en je kan blijkbaar ook al je claymores neerleggen voordat je je buddy op die sniperspot hebt neergelegd, daarna heb je er weer opnieuw 10. Dus in totaal 20 claymores. Dan lukt ie echt easy!


    Enige èchte hardcore level vind ik nu No Fighting in The Warroom, kom er gewoon niet doorheen. Ik kan hem echt prima doen, maar gewoon niet snel genoeg. Sowieso haat ik timers in games altijd:mad:


    Mile High is echt veel makkelijker, vooral omdat je eigenlijk maar 3 kamers hebt, en geen infinite tegenstanders.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Minas Tirith gisteren met LOTR Conquest vond ik opzich ook wel even ruk. Iemand een idee hoe ik het eerste stuk, de poort verdedigen, het beste kan halen?
     

Deel Deze Pagina