1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Pf wat is dit nou weer voor reactie ? Wat lul jij kerel..
    Weet niet wanneer jij met mij Gears 2 gespeeld ehbt, maar waarsch was dat gewoon even slecht potje ofzo?
    Nu kan je wel weer zo cool lopen doen over hoe geweldig de game is, dat je wou dat het gat in de disc wat kleiner was zodat het niet zo los was wanneer je je piemoltje erin stopte om het spel weer te bevredigen.. Maar wat bedoel je er nou allemaal mee?

    Feit blijft; Ze beloofden een gweldige patch, en ze komen weer aan met pruts.
    Oke: Goed dat ze de glitchers aanpakken.
    Maar wat van de leavende host's ? Wat van de stand-by'ers?
    Wat van die waardelose laggy matchsysteem?

    En kom niet WEER aan met 'dat hoort bij de game', want ik heb het nu niet over Chainsawen en/of smoketags.
    Zeggen: Als het laggy is leave je toch?
    Slaat ook nergens op, want zelf vind je het ook gay al die mensen die JOU match leaven.. Waarsch omdat ze dan ook gewoon lag hebben ofzo.

    Edit: @ all ma haters; Kerel leer wat kritisch naar een game kijken is. Lees de afgelopen 2 pagina's door en zoek even hoevaak het woordje 'lag' gezegt wordt.
    Kspeel het ook alleen nog vanuit sociaal (dat ding waar jij nie zo goed in bent Rbz) standpunt, VRIENDEN (je weet wel, die dingen die jij alleen uit films kent) hebben namelijk Live genomen en hebben deze game gekocht. Dus tsja dan speel ik wel met hun inderdaad.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die klagen er zijn ook mensen waar het nooit goed bij is, die mensen noemen ze verwent, dit is gears of war 2 een geen deel 1.
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Noem één voordeel van het 'seconden wachten met schieten' na een roadie run?
     
  4. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    dat gat in de disc is helaas te klein, maar gelukkig heb ik altijd mijn rechterhand nog \o/

    serieus gek, het is wel leuk geweest met het klagen.
    het punt is dat het niks toevoegd.
    jij zal nu wel zeggen dat mijn reactie niks toevoegt, dan zit je dicht bij de waarheid, maar als ik heb bereikt dat jij minder gaat spammen met al je ernstige problemen, dan ben ik al heel blij.
    nogmaals, we zijn niet blind, en hebben ook gezien dat gears niet is zoals we verwachten, en ook wel veel lagt ja.
    jammer, maar er zijn genoeg andere games, om toch de tijd lekker de verdrijven :)

    @ all my lovers: what's crackin :+
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Kerel ga nou niet met je slappe gevoel voor humor een dissende post proberen te maken want ook daar faal je in. Ik snap ook totaal niet waar je de referentie vandaan haalt van dat ik je irritant vind en dat ik niet sociaal zou zijn. Volgens mij ben jij hier degene die in topics loopt te posten waar je toch niks mee hebt dus je kan beter zelf even nakijken hoe het zit met je sociale skills.
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ksnap het ook wel. Maar ik kan er gewoon totáál niet tegen als mensen met zo'n roze bril naar die game kijken. Alsof je pappie hem gemaakt heeft zegmaar. Zo van shit dit is geweldig en het valt allemaal wel mee.
    Je moet gewoon durven toegeven wat er fout aan is. Kijk gewoon naar de feiten. Hoé ongelovelijk veel topics op de ófficiele site gaan over de slechte dingen van GoW2? Hoe kansloos ben je als Epic Games als de eerste 50 reacties op je bericht 'Hoera mensen de patch is er!' gaan over dingen die ze niet gemaakt hebben?
    Blijkbaar is Cliffy B. gewoon een chainsawnoob ofzo, maakt ie nu de game zo goed mogelijk voor zichzelf.

    De game is gewoon niet goed.
    Singleplayer wel. Heldenwerk. Daar valt gewoon niets op te zeggen.
    Online multiplay; Barslecht.

    Helaas snap je blijkbaar de grap niet van de disc, want iemand 'terugdissen' met zn eigen grap over jou is niet zo geslaagd.

    En nogmaals:


    Edit:
    Grappig trouwens, een game dissen is egt vet kut omt e doen shit wat ben je dom als je dat doet.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  7. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee zeepsop, dat viel mij dus laatst ook al op. Dat mijn NAT niet helemaal in orde was (weet niet hoe de fout heet, wss ook 'strict'). Heb modem gereset enzo zoals de xbox 360 aangaf als oplossing, maar heeft niet geholpen. Ik kan wel gewoon online spelen, alleen duurt het zoeken naar matches soms erg lang.

    Overigens over RedDevil_NL. Negeer die gast gewoon, dan blijft hij vanzelf wel weg. Ik ken hem al langer, ook van andere forums. Hij loopt overal altijd te klagen en kickt er denk ik inderdaad op als hij dan met iemand (of het liefst het gehele topic) in discussie kan.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool welk forum ken ik je van?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    GA ASJEBLIEFT ONTOPIC STELLETJE ZEIKERDS!!!!#!@!%$#@!%
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Krijgen we weer nutteloze discussies van...
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er niet op reageren. Geef me gewoon 1 argument.
    En discussies die nutteloos zijn bestaan niet.
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ik nu meer tijd heb om die kettingzaag door je romp heen te trekken

    (jammer dat ik altijd met shotgun speel)
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeuren over leavers/lag is een beetje onzin, want dat was in Gears net zo erg/erger. Beide spellen zijn gewoon blijkbaar niet zo goed geprogrammeerd voor live ofzoiets. Net zoals Halo 3, ook een laggy kutspel als je het vergelijkt met CoD4.

    Ik weet niet hoe die boys van infinity ward het voor elkaar krijgen, maar ik heb bij CoD4 eigenlijk nog nooit lag gehad (alleen als ik aan het downloaden ben ofzo, maar dat ligt dus aan mij). Halo 3 heeft bij 50% van de games merkbare lag, 20% onspeelbare lag en maar 30% echt goede games. Maargoed, dat spel zit online inhoudelijk ook niet goed in elkaar, want ongeveer 80% van de gamemodes/maps zijn slecht geselecteerd/niet leuk. En MLG spelen zo weinig mensen dat het eigenlijk altijd wel laggy is. Gears 1 is meestal onspeelbaar vanwege leavers, en onvoorstelbaar hostvoordeel. Gears 2 is bij mij vaak nog wel echt te doen, alleen op de een of andere manier trekt het toch iets minder dan bij Gears 1, dus wordt je ook iets sneller gek als je weer eens connectieproblemen hebt.
    Kortom, laat infinity ward voortaan voor alle topspellen het netwerk/online gedeelte regelen:+

    PS: Het is echt bizar om eerst CoD te spelen, en daarna Gears 2. Framerate bij Gears lijkt wel de helft van die van CoD.
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    de host is denk ik wel een beetje hetzelfde gebleven.
    maar ik speel gewoon geen public meer, of alleen met een party van 5!
    anders is het gewoon te laggy of ik zit bij allemaal n00bs.

    private matches zijn nog een beetje leuk.
    Alleen valt ook deze patch me een beetje tegen. eigenlijk zijn de smokes het ergste nu, en je kan niet schieten na een roady run.

    voor de rest gewoon private king of the hill, zonder cappen en noobwapens blijven spelen. Goeie host, geen n00bwapens, geen n00bs, gewoon lekker knallen.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm, over het algemeen ben ik redelijk tevreden over de patch. Sure, niet alle problemen zijn nog verholpen. Ik kan alleen maar hopen dat er nog een patch zit aan te komen.
    Online PvP speel ik zelf nauwelijks. Ik speel voornamelijk Horde, met dat in het achterhoofd zijn er wel twee aanpassingen die ik minder geslaagd vind.
    - Bots kunnen nu shields omschoppen, ongeacht hoe geplaatst. Tuurlijk is het omgekeerd plaatsen van een shield misbruik maken van een bug. Dit geef ik ook eerlijk toe. Maar op waves ala 48-50 is het wel verdomd handig.
    - Roadie run, even niet kunnen schieten. Voor PvP snap ik dit op zich wel, voor horde vind ik het wederom wat minder geslaagd. Je speelt met een 'paar' tegen veel, waarbij bots zeker op hogere nivo's redelijk rap zijn met executions of chainsaw aanvallen. Als je naar een team genoot rent om hem te helpen en je kan vervolgens even niet schieten... tja misschien spijkers op laag water zoeken maar ik vind dat wel minder. Tenminste op dit moment, na een paar ronde's horde en aangepaste strategieen denk ik er misschien iets anders over.
     
  16. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel redelijk tevreden met de patch.

    Heb even een uurtje online gespeelt en daarin vielen mij vooral op dat je inderdaad niet kunt schieten na een sprint; Maargoed, dan maar wat eerder stoppen met rennen.

    Want dan knal je hem gewoon overhoop met de shotgun! Echt heerlijk dat die nu meer power heeft. Ik maak nu ook weer wat kills ;) Heb nu ook meer plezier dan eerst met het online spelen.

    Grootste irritaties afgelopen uurtje;
    -Laggy potje, echt iedereen zweefde zo'n beetje en als je 5 stappen zette ging je daarna weer terug naar je plek. Ik ging maar wat kettingzagen en had waarempel nog 2 kills :D Iedereen gebruikte hem.. gebruik maken van een geweer had gewoon echt geen zin.
    -Kettingzagen. Echt godsgruwelijk irritant zijn die dingen, jammer dat er niet een optie is of de spelers hem aan of uit willen hebben in het spel.
    -Sommige spelers snappen Annex of andere spelmodi niet. Gaan dan alleen maar wat spelers afknallen. Leuk hoor, maar zo win je het potje nooit natuurlijk!
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon allemaal de hamerburst selecteren, ook geen zaag problemen ;)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je kan iig niet zeggen dat ze niet hun best hebben gedaan op de patch. :+

    Maar kan iemand even zeggen welke maps nou eigenlijk bij de Flashback map pack horen? Gridlock en....?
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Gridlock, Cannals, Mansion, Subway en Tyro Station.
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Gridlock, Mansion, Subway, Canals, Tyro station. :)

    Jammer te laat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina