1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Vind hem wel tof, alleen valt het wat tegen om je personage te maken kwa gezicht. Stelt niet echt veel voor. Speelt gewoon lekker en is wel tof. Alleen de muziek is wat zachter volgens mij, mijn tv staat gewoon keihard en alles bij sound staat op 10/10 maar vind het nog steeds zacht, en vind de soundtrack minder dan die van 1, ach ja boeien. Ik laat hem wel non stop staan op Public Enemy _O_

    En Lenny, ik bedoelde een Laser Flip. Wel cool dat ik die net 3x achter elkaar had gedaan. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar qua stad,hoeveel meer zit er in dan het eerste deel? Want ik hoor van sommigen dat er helaas weinig aan die stad is veranderd. Nou heb ik Skate niet vreselijk veel gespeeld...dus opzich zou het geen ramp zijn.

    En kun je veel dingen uithalen? Ik bedoel..kun je van ziek hoge ramps afgaan (om jezelf dan te pletter te laten vallen of course) maw...is de game echt FUN?

    En qua multiplayer, kun je gewoon met iemand anders samen skaten in die stad en truukjes uithalen en klooien?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    heb hem ook zojuist binnen voor de ps3, alleen die fps waar jullie het over hebben?... geen last van. echt een puike game (y)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand gekeken hoe duur de game bij Saturn en/of Mediamarkt is? Met aardig wat games gebeurde het al dat ze maar 50 euro waren, ipv van de standaard 60 euro.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Damn! Ze hebben hem niet binnengekregen bij de Music Store! En nu komt ie volgens dat vrouwke pas dinsdag binnen. Dus ik ga zo naar Den Bosch.
     
  6. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Het zit je wel mee he, zou zeggen bel eerst even naar winkels in den Bosch.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De stad is niet nieuw, maar verbouwd. Bekende spots zou je hoogstens kunnen tegen komen maar ik zie heel weinig terug van het oude San Van.

    Er zitten een aantal hoge ramps in, waar je snel vanaf kunt gaan. Echter, Skate blijft voor de bikkels en echte Tony Hawk praktijken zullen hier niet van toepassing zijn. De game is fun, omdat het moeilijk is en soms zelfs tergend. Ik vind dat leuk, of jij dat leuk vind weet ik niet. Check de demo :thumbs:

    Ja ;)

    @ Dusky:
    Damn man, jij bent de pechvogel van XBW op dit moment volgens mij. Succes in Den Bosch (Y)
     
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist besteld via Digitala. Hoop dat ie m snel verstuurt :)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb hem nu ook binnen, gehaald bij MM Eindhoven. Eerst even leren :mad: en 's avonds maar beginnen. :)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hehe, pleur steeds op mijn bek voor niks. Als ik in de lucht ben en bijna bij de grond ben dan druk ik altijd meteen X zodat ik sneller ga. Alleen doe ik nu dan een footplant of iets in die richting en dat betekend dat ik elke keer val. :+
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb anders bijna net zo een pech als Dusky :mad:. Media markt heeft m nog steeds niet binnen, en gameshop ook niet. tevens is het ook kutweer dus ik heb geen zin om helemaal naar de stad te fietsen. ik ga morgen maar.
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat vonden jullie van de Intro :+

    Rob & Big 8)
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn exemplaar is verzonden \o/
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hehe, al 2 filmpjes geupload. Even kijken of ik die ook via het internet kan bekijken. Net ook even Winterbase zijn score verslagen bij die spot met die boeken. :+ Maar het valt me erg op dat de stad veel kleiner is dan deel 1, of moet ik nog dingen unlocken ?

    Hoe stop ik mijn zelf gemaakte creaties in de game, dus die shirts enzo.
     
  15. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De 3e vind ik het mooist.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  18. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van. Bij mij komt het door firefox, als ik de site met explorer bekijk doet ie het niet.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Via Internet Explorer word ik ook doorverwezen. Altijd lachen met EA. :mad:
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat had ik ook omdat ik perongeluk united kingdom had gekozen in plaats van united states. Enige manier om dit te veranderen was door de cookies te verwijderen en alles opnieuw te kiezen etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina