1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm. Dus dat zijn drie verhaal Quests, die samen Operation Anchorage vormen? Ik hoop dat er heel wat kleine Quests zijn, anders is het wellicht een korte expansion. Ben benieuwd!
     
  2. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    vastloper

    heyyyy allemaal

    ik zit met een kloteprobleem ik heb fallout uitgespeeld alle questen en wat andere achievements mijn huisje zeg maar is tenpenny suite daar rust ik uit en sla ik dingen op in de footlocker mijn probleem is als ik in mijn suite ben en er weer uit wilt door de deur slaat het spel vast zeer frustereend:mad:
    ik kan niks meer doen dan de xbox op nieuw opstarten maar in mij n kamer staat ook dat bobblehead apparaat wat kan ik hieraan doen ik heb de game ook al op de harde schijf gezet hielp ook niet zodra ik de deur uit wilt gaat dat rondje draaien en slaat hij helemaal vast mijn vraag is hebben meer mensen dat en wat kan ik er aan doen ik kan wel een andere plek zoeken om te slapen en zo maar dan zit ik met mijn bobbelhead hoe verplaatst ik die???
    iemand sugesties please vooral nou die dlc komt,ik hoop dat iemand mijn kan helpen:'-(:'-(:'-(


    ps:kan je ook nog andere kamers kopen miss. in rivercity zag ik in een pagina hiervoor gaat dan die bobblehead ook mee??

    thx
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit ook gehad, maar ik zat weer ergens anders vast. Ik heb een oudere savegame geladen en ben vanaf dat punt doorgegaan. Heb het daarna niet meer gehad... Balen man!
     
  4. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    ja echt klote hoor =( ik heb nu een kamer in river city gekocht maar hoe krijg ik dat bobblehead apparaat daar nu in ik wil hem uit tennsey tower weghebben en in mijn nieuwe kamer??
    weet iemand dit anders zit ik met die bobbleheads|:-

    thx
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ken je toch gewoon laten staan.. Het effect van die Bobbleheads blijft gewoon
     
  6. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    bobbleheads weinig niks dus is het toch niet zo erg? ik zou meer balen dat ik alle spullen kwijt ben.
    probeer anders via de lift naar buiten te gaan of werkt dat ook niet?
     
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game afgelopen maandag ook maar gekocht en een uurtje gespeeld. Net ontsnapt uit de Vault. Ziet er wel leuk uit, alleen de navigatie is onwaarschijnlijk kut/wennen.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Navigatie? Bedoel je het besturen van je personage, of het menu en dergelijke?
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, navigatie als in navigeren van punt A naar punt B.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja dat is het hele spel zo :+ je kan wel als je ergens bent geweest fast travelen.
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb daar nooit last van gehad? Ik vind het kompas wel duidelijk eigenlijk
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Eerst snapte ik niks van het kompas, nu al een tijdje wel en vind het echt lekker werken. Kwestie van wennen denk ik.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik snapte het meteen? :confused: Echt, vind ik er niets moeilijk aan. Maar goed, meningen (slimmigheden) verschillen. :+
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Uitgespeeld :+, in 9 uur. Nu nog een hoop side missions doen.
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3 IN NEGEN UUR UITGESPEELD??!!
    Dat doe je snel.
    Ben je dan helemaal niet op ontdekkingstocht uit gegaan?
    Dat is volgens mij de hele opzet van deze game.
     
  16. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat dat bobblehead apparaat nog wat te betekenen had maar volgens mij niet die bobbleheads kan je gewoon pakken en ze tellen gewoon mee zag ik in het laadscherm thx voor de reacties

    ps nu heb ik ook een leuk kamertje in river city penthouse was wel mooier maar ach het is om ff bij te komen en ik zit dichter bij de river market(minutie en zo)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  17. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook al geprobeerd lukt helaas niet en zeker balen van die spullen maar ja ga gewoon weer opnieuw zoeken blijft toch leuk;)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ravenclaw, cool dat je zo enthosiast bent, maar houd even in de gaten dat je geen dubbelposts maakt. ;) Gewoon even [​IMG]-knopje gebruiken! :)

    Overigens, Rivet City Penthouse? Het is toch gewoon zo'n kamer die je koopt bij het Weatherly Hotel?
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb een vraagje...

    Ik heb nu al aardig wat uurtjes erop zitten met Fallout 3. De mainquest uitgespeeld. De dikste armors en de sterkste wapens allemaal in bezit. Nu zie ik hier en daar wat quests rondslingeren die niet meer betreffen dan mijn oneindige ammo voorraad (1500+ kogels voor AR :+) op te schieten op wat supermutants.

    Maar allemaal leuk en aardig. Maar ik heb zo'n gevoel dat ik een gigantische missie heb misgelopen. Ik hoor jullie praten over the mall en de ontzettend vette gevechten bij de capitol building. Maar ik heb daar weinig van meegekregen :+

    Ik heb het gebouw ontruimd van wat super mutants die in gevecht waren met een handvol talon company mercs. Maar is er geen missie die daaraan vast hoort te zitten?

    2de vraag:
    Ik ben dus wat rond gaan kijken, heb wat Lincoln artifacts schaamteloos uit een museum gestolen. En ik moet nu ene Hannibal zoeken. Nu staat er een marker op mijn map nabij het washington memorial maar geen Hannibal. Nergens een zwart busje met rode strepen, niets! Is dat ventje keihard weggeglitched of is hij daar rond bepaalde tijden. OF moet ik eerst alle artifacts vinden?

    Ik weet niet of het iets met het uitspelen van de mainquest te maken heeft? Ik kan bijvoorbeeld ook de GNR (Galaxy News Radio) quest niet doen omdat ik die schijnbaar heb overgeslagen door de mainstory zo snel uit te spelen. :mad: Ik wil kwaliteit radio in mijn schuurtje in megaton! Voor niets een jukebox gekocht!

    Hopelijk heb ik geen spoiler verteld :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar als je de mainquest hebt uitgespeeld kan je niet meer sidemissions doen, toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina