Ik was geloof ik net op tijd met het kopen van de xbox in de geld terug actie.. 31 december heb ik de xbox gehaald en 13 januari op gestuurd op het internet stond dat het tot 31 januari nog kon. voorlopig nog niets terug gehad
Ik heb mijn xbox 21 oktober gekocht en dezelfde week de brief opgestuurd en 29 december had ik het geld op mijn rekening. Dus ruim 2 maanden.
23-01-2009 266097367 CITIBANK IRELAND FIN SER DUBLIN 1 ,IRELAND MICROSOFT REBATE CENTRE XBOX360 NL 40,00 Gister m'n 40,- gekregen, had het eigenlijk niet meer echt verwacht, wel mooi dus
Hmm nar aanleiding van Biba zijn post ook maar even gekeken. En idd, ook bij mij is het bijgeschreven. 50 euro. Had begin november een elite gekocht (tijdens een bartsmit kortings actie) En vrij kort daarna het formulier ingestuurd.
Ik had hem op 1 november gekocht en de dag erna de brief op de post gedaan. Maar ik heb het geld nog steeds niet gestort gekregen.
ik heb net gebeld met die gaste waarom het zolang duurt... khad hem begin januari gekocht en opgestuurd, zegt die ass zo van: ja die actie liep maar tot 31 december 2008. wat een homos man dat ze dat ff erbij zeggen -_-
Over een dikke drie weken is het bij mij 4 maanden, maar ik wacht het nog wel even af. Voor die 40 euro kan ik toch weer mooi een game kopen.
Ik heb deze actie ook gedaan, alleen ik heb niet in de gaten gehouden of ik me geld wel terug heb gehad Toch maar effe zoeken dacht ik zo