Geachte mede xboxers. Sinds een aantal weken heb ik een Xbox 360 en het bevalt perfect. Als nieuwe xbox eigenaar krijg je een maand xbox live gratis alvorens het aan te schaffen. Dit ben ik inmiddels aan het uitproberen, maar ik kom met fifa 09 niet verder. Wie kan mij helpen, hoe ik mensen kan uitnodigen met fifa. Of beter nog, hoe ik kan meedoen aan tournooien. Alvast vriendelijk bedankt voor alle hulp. Gr. Ramonwally Dit is tevens ook mijn gametag.
Ik neem aan dat je real life vrienden bedoelt die je toe wilt voegen op Xbox Live? Hiervoor druk je op de home knop. je komt dan op op het dashboard, je selecteert het menu 'Friends' en voert bij 'Add friend' de gamertag in van degene die je wil toevoegen. Wanneer je iemand wilt toevoegen waar je laatst nog mee gespeelt hebt kan je kijken in het menu 'Recent Players', wat rechts van friends staat.
Ok dan, bedankt voor je antwoord. Helaas is het zo dat geen van mijn ''real life'' vrienden een xbox hebben. Dus ik zal het van een forum moeten hebben. Zijn er dus mensen die fifa online spelen, dan kun je me toevoegen of post je gametag en dan voeg ik je toe.