FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Boeien je krijgt toch ook gewoon je punten?
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, je krijgt gewoon je punten + minimaal een 3-0 overwinning (of je houdt je overwinning die je op dat moment had). Behalve als ze binnen 5 wedstrijdminuten leaven.

    Net van me werk, ik start Fifa maar weer es op! :x
    Alvast mijn excuses voor een eventuele frustatiepost :'-(
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja het gaat niet altijd om de punten. Bij mij gaat het dus bijvoorbeeld niet om de punten, het gaat om de wedstrijd. Dan ben je net lekker bezig, leuke teams, leuke pot en dan verlaat je tegenstander de wedstrijd.. Ja dat zuigt gewoon zwaar!
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je tegen bekenden spelen ;). Als ik 7-0 achter sta zou ik me echt niet kut voelen als ik in de 90e minuut wegging :lol:. In de rust of iets dergelijks is natuurlijk triest, maar verder maakt het me niet echt uit, na de 70e minuut ofzo.
     
  5. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de 6 matches 4 gewonnen 2 verloren. Zigiç is een held! En als je Portsmouth neemt:D Kanu-Utaka-Crouch, Defoe Kranjcar--> long ball!

    Ik word echt misselijk van die knulletjes die alleen maar Y ingedrukt houden, met Rooney wegdraaien met rechteranaloge en dan scoren. Gelukkig kan ik zulke flinke kerels goed aanpakken omdat ik een master in de bal klemmen ben.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gelooft het gewoon echt niet. Komtie weer met zen kutposts!

    Ik Bayern, hij West Ham nota bene. 20e minuut. Hij geeft een diepe bal, mijn keeper komt uit (zonder dat ik het wil), hij KOPT de bal in zen eigen 16 naar voren. Hij pakt hem niet, hij KOPT de bal naar voren terwijl er 2 aanvallers aan komen rennen. Tja, dan is het niet meer zo moeilijk om te scoren.

    Daarna gaat hij rondtikken :lol:. Nog 1x de paal geraakt en verder niks aan kunnen doen. Wel in de 2e helft nog de aftrap kunnen doen maarja, als hij met 7 verdedigers speelt is het moeilijk doorheen komen!

    Natuurlijk, ik had beter moeten spelen maar met zulke bugs en onmogelijke situaties blijft het gewoon vechten tegen de bierkaai.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Van het ene uiterste

    In het andere uiterste

    Stond binnen 8 minuten op 3-0, alles lukte ineens :lol:

    Lijkt me verstandig dat ik nu niks meer post, ik moet maar es iets verdedigender gaan spelen ofzo. Ik krijg genoeg kansen sowieso, het afmaken daargelaten. Maar veel spelers lopen ook gewoon weg van me verdedigers. Ze lopen uit de rug en dit zorgt ervoor dat ik bijna altijd te laat ben op een steekbal of schuine steekbal / pass.

    Ik speel nu 4-4-2. voorste 3 redelijk naar voren en de achterste 5 staan redelijk naar achteren. De mid-halfs zijn staan rond de middenlijn.

    Echt veel verdedigender kan het bijna niet. Misschien toch men custom tactics maar wat aanpassen bij de verdedigers. Hoe spelen jullie bij het verdedigende kopje zeg maar? Wat zijn jullie instellingen?
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  8. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef weinig pressie, erg agressief en tot slot compact. Minimaal 1 verdedigende middenvelder maar het liefst 2 (op eigen helft). Als je met bayern speelt zou ik voornamelijk crosses geven, Toni en Klose kunnen zo goed koppen! Ik heb nog nooit met Bayern gespeeld maar misschien dat ik het morgen even probeer, lijkt mij een erg leuk team.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Nja hier is een goede plek om je frustratie op te reageren, alleen ik ken de inhoud meestal al dus lees ik ze niet meer, de hekelpunten van FIFA:

    - Manchester United
    - Tijdrekkers
    - Mensen die met 8 man achterin spelen bij een voorsprong en de bal alleen maar op de snelle spits spelen
    - een nog steeds slechte voordeelregel
    - Het soms enorme ongeluk dat alles op de paal gaat
    - verliezen na penalty's (gebeurt mij weinig imo)
     
  10. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Die voordeelregel is idd bedroevend. Heb al zo vaak gehad dat ik recht op de keeper af kan lopen maar dan toch teruggefloten word.=(
     
  11. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wat tips nodig ik het spel nu een week maar ik ben nog super slecht =[
    dingen die mij overkomen : als ik wil aanvallen word de bal gewoon uit mn aanvallers voetengelopen :confused:
    en als ik aan het verdedigen ben of er staat helemaal niemand of ze passeren mijn verdedigers zo simpel want ze stappen gewoon aan de kant
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mijn frustraties voortaan in een spoiler zetten, dan hoef je het niet te lezen en kan ik het toch lekker van me afschrijven :thumbs:.

    Net wel een leuke wedstrijd. Ik Bayern, hij Man Utd. Ik was op men Mac bezig en ik drukte gewoon een paar keer op Doorgaan, ik dacht dat ik nog bij het Rooster-gezeur was. Niet dus, ik begon de wedstrijd tegen man utd. Ach, dacht ik, gisteren ook met 6-0 gewonnen dus het kan wel :lol:.

    Ik kom via Toni op 1-0, paar minuten daarna een steekbal op Ronaldo en de 1-1. Daarna dacht ik, ik zal eens hetzelfde gaan doen. Ribery iets aanvallender, Podolski erin ipv Toni en dan lekker rennen!

    Jahoor, ik draai 2x weg met Podolski, 2 doelpunten en dus de 3-1. Daarna hij uit een corner de 3-2 in de 70e minuut. Hij alles op de aanval, ik normaal blijven spelen. Leuke combinatie met Klose + Podolski. Podolski nog NET optijd aan de bal en hij plaatst hem in de verre hoek. Daarna nog wat kansen gehad maar niet noemenswaardig.

    Heerlijk om daarna een berichtje te krijgen: Stupid runner :lol:. Hij probeerde het elke keer met Ronaldo en Rooney maar elke keer werd het optijd onderscherpt door men verdediging :D
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff juist verloren op penaltys ,dat is zo stom
    En iedereen speelt bij 8 man vanachter ,ik begin het eigenlijk moe te worden.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net in een wedstrijd weer 3x de paal geraakt, maar gelukkig komt hij 1x goed terug en knalt Klose hem erin _O_. 2-1 gewonnen van Juve
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    - Scoren bij tegenstander en dat er dan eigen doelpunt voor jezelf staat.
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben denk ik onderhand van men Man utd fobie af :lol:. 3x tegen gespeeld, 6-0, 4-2, 4-1. Moet wel gezegd worden, zonder live-update.
     
  17. Crtx

    Crtx Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij eens uitleggen hoe het zit met die vaardigheidspunten en wanener je een level omhoog gaat.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe, ben +- 8500ste. Heb nu ong. 2100 vaardigheidspunten
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit rond de 1260 ofzo :lol:. Ik heb al 3x 1600 punten gehad maar elke keer weer verlies ik veel meer dan dat ik er win, zeker 30 wedstrijden ofzo.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb ik ook, ik zit nu rond de 4800.
    tussen de plaatsen 80 en 30 zitten maar 300 punten ongeveer.
    Toch lukt het me maar niet om beter dan 70ste te worden.
    Als ik éénmaal verlies worden ongeveer 3 wins ongedaan gemaakt.
    me hoogste notering is 19de, maar toen waren er enkelen uit de lijst gegooit na zo'n vage update.

    En Ferron, I read that! maar dat gebeurt maar 1x in de 1000 potjes (in mijn geval..)

    Zojuist één van me mooiste solo goals ooit, ik kwam 2 tegen 1 vanaf rechts met Torres, als ik hem goed voorgaf had ik met Gerrard de bal gehad en kon ik makkelijk op de keeper aflopen.

    Me voorzet stond op Semi assisted, de bal werd slecht voorgegeven en belande bij de cornervlag, ik pikte hem daar op met Gerrard, toen kwamen er 2 verdedigers op me aflopen, ik deed de Zidane beweging en ging tussen beide door, ik dribbelde langs de 3de verdediger, toen liep ik langs de achterlijn, kwam er een 4de verdediger op me af en deed ik een soort super aka, daarna liep ik door op de keeper en schoot ik hem met gevoel in de kruising.
    Echt ziek, Steven Gerrard :cool:
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina