1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    euhm. nu heb ik m'n graphic af.. maar hij ziet hem niet als ik klik op Send to game..

    weer typisch hoor. EA heeft altijd fouten online..
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Even een vraagje. Je boardsponser kan je blijkbaar veranderen aangezien ik net voor de lol voor Alien Workshop een video heb opgenomen, nu is dat mijn board sponsor. Kan dit ook voor je schoenen? Ik heb namelijk Globe gekozen maar die hebben helemaal niet zo veel...
     
  3. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al aan het sparen voor de uitbreiding van het Mega Park :D
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Deathraces doen en maximaal inzetten, heb je het zo binnen :cool: Zit nu zelf op de 500,000 + en heb alle 2 de parken al gekocht =(
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    hoezo sparen???

    leg eens uit.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Je moet ook nog op 'Publish to gallery' klikken zoals hier. Dan lukt het wel, was het vergeten te melden!
     
  7. roeni3

    roeni3 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook kapsels kopen die je op het begin niet kan kiezen, zo ja... waar?
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Eric Kosten deed zo juist in de challange tegen hem en zijn maat Mike een tripple heelflip 360, wellicht een bug maar ik upload het filmpje toch maar even :+
     
  9. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een tip voor ''Vert with The Vampire''?

    Bij Vert With The Vampire moet ik in een halfpipe een handplant en een One-Foot-Grab doen, dat lukt me wel, maar ik moet ook hoog genoeg springen om bij het raam te komen, maar het lukt niet. Hoe kom je het hoogst mogelijk in een halfpipe
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  10. confz

    confz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, ik snel naar de Bartsmit fietsen maar helaas uitverkocht. Heb hem nu besteld bij bol.com. Hopelijk snel binnen
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk morgen binnen \o/ hij is in ieder geval verzonden
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hehe, zit nu alweer vast. Eerste opdracht van Trasher in die zwembad. Ik snap niet wat ik moet doen. Hij zegt LT of RT met rechter stick maar dat doe ik al in de zwembad maar er gebeurt niks. :+
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zag ik alleen het filmpje bij die opdracht van Trasher... Krijg je daarna nog opdrachten van Trasher. Anders moet ik weer helemaal opnieuw beginnen :'-(
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Je moet naar 3 zwembaden gaan, daarna kan je erin.
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die zwembaden vinden. Heb echt 1 uur rond geskated maar kan het niet vinden.
     
  16. Liejanda

    Liejanda Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg die dunk slam maar niet voor elkaar :confused: tips?
     
  17. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is staan die op je radar (die blauwe vlekken)

    Om te weten wat hij hier precies bedoelt kun je ook die tutorial The Art of Pumping doen... Als je wel eens geskate hebt weet je wat die bedoelt... Als je omhoog gaat ga je door je knieën en zet je af en als je naar beneden gaat... Het is net als bij een schommel (als je het heel erg globaal bekijkt ;))... In de game doe je dit door de linker stick naar voren te drukken net als je omhoog gaat en als je weer naar beneden komt... Dan krijg je vaart en kom je er hoog boven uit :)
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand stiekem dat pakketje voor 400 MS points gekocht? Ben benieuwd wat je er nu precies voor terug krijgt...
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Of je trigger indrukken op de ramp (niet helemaal zodat ie net geen grab maakt) en dan op het goede moment loslaten.

    Ik heb gisteren trouwens best lang met Farkaed Online Freeskate gedaan, met freeskate activities. Wat is dat leuk zeg :D Dat is echt helemaal geweldig. Vooral in de megacompound en in het SV stadium. Trick list vind ik vooral leuk. En gap blablabla.

    Wat houdt trouwens de activity 'Simultanious Trick' in? Iets met tricks gelijk doen ofzo. Maar wat moet je dan precies doen? Want ik deed dat gisteren met Farkaed en 4 andere gasten, maar we hadden allemaal 'DNF' op het laatst. Er stond als opdracht 'grind the entryway rail'. Dus iedereen had op die rail gegrind, maar er gebeurde niks. Moet je dan met z'n 6'en tegelijk op die rail of wat?
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Zet een van die ramps die daar staan recht onder dat bord. Dan neem je een enorme aanloop vanaf de tunnel. En dan heel vaak proberen en hopen dat het eindelijk lukt. Ik had hem eerst gehaald maar toen ik weer naar beneden ging bleef ik met mijn board haken achter die ramp en telde die alsnog niet. Het is dus wel een beetje geluk hebben.:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina