1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kwam die in frankfurt, 2 dagen later werd hij afgeleverd bij microsoft in frankfurt, dus dat duurt nog wel ff.
     
  2. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, dan is t goed, kging er vanuit dat ie er al gelijk was, maar ik hoor t wel via de mail als er iets veranderd is. Bedankt

    Edit: Net een mail gehad dat ie in het reparatiecentrum ontvangen is
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik krijg nu om de paar minuten van die blauwe blokjes in beeld, lijkt wel een soort dambord.. Ik heb ergens gelezen dat dit de voorverschijnselen zijn van een RROD? Mooi balen dan, heb net 3 dagen geleden een HDTV besteld.. En er zit ook nog eens geen garantie op m'n xbox, omdat een vorige eigenaar hem al eens los heeft gehaald :mad:

    Zit er waarschijnlijk niks anders op dan een nieuwe kopen.. Mooi balen.

    Edit: Laat maar, heb al een RROD :mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  4. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb het nu ook voor de 2de keer zitten.
    Nu is het code E74,en het blijft code E74 verschijnen, niet aventoe.
    ga straks bellen naar microsoft, maar wou toch even weten of ik nog garantie heb omdat de xbox360 van 09/2006 is gemaakt en heb hem gekocht ergens in 2007. Heb nooit opengedaan of aan geprutst dus nog helemaal standaard. Als ik geen garantie meer zou krijgen zou het een vreselijke naaistreek zijn want op mijn vorige had ik ook geen garantie meer. Dan zou dan 600 euro voor niets zijn.

    alvast bedankt,
    karl
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, als je er echt achter wilt komen moet je gewoon bellen, of even je xbox registreren op de website. Daar kan je het ook zien.
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is vandaag om half 2 opgehaald door UPS :)

    De vorige keer kreeg ik mijn Xbox binnen een week terug..

    Wat zijn jullie ervaringen met MS kwa reparatie? Kwam die snel weer terug?

    mvg
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nu is het ook een weekje, maar meestal iets meer.
     
  8. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 23/01/2009 17:31 HERKOMSTSCAN
    DE 23/01/2009 0:43 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    Maandag komtie zeggen ze, 10 dagen heeft het dan geduurd :)
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Een week plus een weekend duurde het ongeveer bij mij. Viel me erg mee!
     
  10. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne op een dinsdag verstuurd en de week erna, op woensdag, had ik hem terug. Dus valt best wel mee.
     
  11. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, heb zonet helpdesk gebeld en die man vroeg mijn serial nummer, heb ik dan ook gegeven en dan zie hij dat ik geen garantie meer had, maar op mijn xbox360 staat er wel degenlijk 09/06/2007 en ik heb heb 2jaar garantie op code E74, dus moest ik het bewijzen door een foto van de xbox360 datum te maken + een aankoopbon scannen en verzenden naar xboxsup2@microsoft.com hoop dat ik nu wel garantie krijg ze, heb mijn xbox360 maar in november 2007 gekocht. Het leek wel alsof die medewerker codeE74 niet kende want hij vroeg me welke accesoires ik gebruikte :confused: wat heeft dat er nu mee te maken dacht ik dan. Maarja, moet van de week terug bellen naar helpdesk en als ze dan weer moeilijk doen pff...
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar. Ik ben állang over mijn garantie heen, en ik heb de 360 wel kunnen opsturen 8)
     
  13. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt beter gelijk terug bellen i.p.v bon scannen enz. Grote kans dat je een persoon aan de lijn krijgt die er wel verstand van heeft:+
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb een vraagje:

    Heeft de Xbox360 Pro 60GB en de Xbox Elite ook zoveel last van RROD.

    Thnx ;)
     
  15. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan natuurlijk voorkomen. zelf heb ik een release xbox elite exemplaar en heb ooit 1 keer 3 rode lichtjes gehad, maar na de stekkers eruit doen en weer erin, heb ik het nooit meer gehad en was het probleem verholpen.
     
  16. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg ik net een mailtje van xbox support, denk ik: "zo, hij wordt al teruggestuurd". Nee hoor is het t zelfde mailtje als eergister dat ze 'm ontvangen hebben:+|:-
     
  17. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer teruggebeld en ik alles were opnieuw mijn verhaal gedaan en moest week wachten en dan moet ik terugbellen, omdat ze eerst mijn gegevens moeten registreren ofzoits vooraleer ze verder gaan. Ga dus zeker 2weken geen xbox360 hebben.
     
  18. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet je xbox registreren op xbox.com? kan je ook je garantie status bekijken
     
  19. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al gedaan, toen verscheen er dat ik geen garantie meer heb, maar er staat wel dat hij van 06/09/2007 is.
     
  20. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil vandaag weer eens wat game en zet dus me xbox 360 aan. Maar tot mijn schrik loopt hij steeds vast en krijg ik een zwart beeld met witte geblokte strepen. Wat is dit kan iemand dit probleem ? En valt dit binnen de red ring of dead garantie want die drie knipperde rode lapjes krijg ik niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina