[XOne] Nog 7 dagen(voor sommigen misschien zelfs korter)

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook erg benieuwd, als het goed is zou ik mijn kitje woensdag of donderdag van XBW moeten ontvangen :)

    Ben erg benieuwd of ik alles goed kan installeren en instellen, want als er iets niet lukt heb ik meteen een vet probleem, want snap geen zak van al die instellingen in de RouteR

    Maar goed, kheb Planet dus alles zou zonder meer goed moeten gaan :)
     
  2. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb ook planet maar ik neem geen live denk ik nog want ik snap echt geen ene reet van die connectie shit. ik word er echt ziek van, voordat ik eindelijk live kan nemen moet ik eerst een pc van mijn moeder's werk halen, vervolgens de netwerkkaart eruit slopen, in me eigen computer zetten en dan kan ik nog geen live nemen omdat ik nog een vraag heb;

    mijn pc staat ongeveer 2 kamers van mijn tv vandaan. moet ik dan perse een heeeeeeeele lange kabel hebben om van mijn pc naar me xbox te komen? of is er nog een andere manier?

    en dan heb ik nog 1 ding;
    ik weet niet precies waar ik live mag spele van me ouders (vanwege al het geschreuw, gekrijs en gehuil8)) dus misschien moet ik me xbox op mijn eigen kamer (een etage hoger) aansluiten. nu heb ik daar ook een pc staan, maar mijn modem staat daar niet. de pc waar mijn modem staat staat bendeden, maar ik heb wel een adsl aansluiting voor in mijn kamer. kan ik dan een kabel van mijn adsl ''stopcontact'' in me kamer naar mijn pc in mijn kamer doen en dan van me pc in me xbox??
    en wat voor kabel moet ik dan hebben?




    dit zijn de enige xbox live vragen waar ik geen antwoord op heb. ik zou het errrg fijn vinden als iemand hier antwoord op heeft.

    alsvast heel erg bedankt.
     
  3. masterape

    masterape Guest

    Re: Re: Nog 7 dagen(voor sommigen misschien zelfs korter)

    Ja toen ik mijn xbox aanschafte heb ik ook gekeken of ik geld zat voor een PC had, maar dit had ik niet dus ik dacht laat ik de xbox kopen want dit is een lekker simpel apparaatje waar je games op kunt spelen. Zonder dat je eerst allerlei kabels moet kopen, windows moet installeren, chello mensen voor rot schelden, virussen verwijderen, software installeren. Nee gewoon aanzetten, game erin en hoppah!

    De 1e tijd viel het mij een beetje tegen door de weinige kwaliteit aan goede games, en was ik van plan om hem te verkopen om alsnog een PC te gaan kopen, want daar kwamen ook goede games en je hebt internet en MSN. Nou ik kwam terug op mijn besluit omdat ik eens in de toekomst had gekeken welke games er uit kwamen en hier zaten aardige games tussen. En ik werd ook enthousiast door xboxlive. Nou ik ben tot dusver dus blij over mijn xbox en heb er geen spijt van dat ik hem niet weg heb gedaan. Zeker niet nu live er aan gaat komen. En ik hier een kitje heb gepreordert en over een CC beschik van mijn ouders wat niet iedereen kan zeggen.

    Ik ga denk ik eerst Unreal Championship spelen met de simpele reden dat ik nog geen andere live games heb.

    Die voice communicator lijkt me ook helemaal te gek, het lijkt me wel even wennen want je denkt op het begin bij je zelf: Verstaan ze me wel goed:eek: Maar later komt alles goed en ben je niks anders meer gwend.

    Het feit dat er wordt gezegd dat er geen LAG is terwijl je toch tegen Amerikanen en Japanners speelt is ook zeer welkom omdat je zelfs hier op de PC nog klachten over hoort. Dus ik denk dat het live systeem helemaal te gek wordt en de PC gaat overtreffen op dit moment, denk aan niet te veel updaten, voice communicator en geen LAG.

    Maar aan de anderen kant ik MS wel de fout in gegaan met het CC systeem, maar dit is op zich ook weer een goede zet. Omdat het hierdoor wel veiliger is dat MS al zijn verdiensten binnen krijgt. Ik hoop ook dat ze niet te veel gaan vragen voor content downloaden(zal in de loop van de toekomst toch wel gebeuren)maar anders wordt het TOP!
     
  4. Dennis-XXX

    Dennis-XXX Guest

    yes!
    vandaag mijn CC binnengekregen!
     
  5. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd!

    Heey, DarkWingDuck, hoe lang duurt het ongeveer na het handtekening zetten vorige week donderdag voordat je hem binnenkrijgt? Ook gewoon op donderdag?
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik had hem met anderhalve week in huis. Normaal gesproken binnen 2 weken dus.
     
  7. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb er zin in hoor.
    Ik heb mijn Xbox speciaal aangeschaft voor xbox live 2 weken geleden,en ik hier in huis alles in orde om relax tekenne spelen.

    Mijn ps2 en xbox staan vriendschappelijk naast elkaar,maar ik kan niet wachten op 13/14 maart hoor :)

    Ik heb nu alleen Unreal om online tekunnen spelen(en die demo's die je bij je livekit krijgt),maar ik ga zeker ghost recon nog halen.

    Ik ben heel benieuwd of alles soepeltjes verloopt zonder Lag en meer van dat gezeur,maar waarschijnlijk gaat dit wel goed komen hoor.

    Vanaf de 13e of 14e zal ik jullie dus wel tegen gaan komen online hehehe.

    Laterzzz
     
  8. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat het compleet zonder lag loopt, maar ik kan dit niet verzekeren.
     
  9. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit is een CHAT-topic, dus

    SLOTJE
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina