Power Unlimited Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MoshGFX, 20 jan 2009.

  1. MoshGFX

    MoshGFX Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je hiermee zeggen.
     
  2. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel weet het altijd beter, want hij is de beste....
    Maar ik had het mailtje naar die eerste gestuurd, dus niet naar die van jou sorry:+ Ik stuur wel ff opnieuw
     
  3. MoshGFX

    MoshGFX Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit. Wat dat betreft zit je erbij, heb je een team waar je mee speelt of voeg je je bij ons.
    Ik heb je een friend request gestuurd.
    Vandaag hebben we een meeting, dus ik zal het zeggen dat we een RBS Vegas 2 team hebben.
     
  4. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi zo, ik heb wel een paar man voor in het team, die skills hebben.
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoor, maar Towel heeft wel gelijk.

    Als ze iets van top niveau hadden willen neer zetten hadden ze het anders gedaan, en meteen groot.
     
  6. MoshGFX

    MoshGFX Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    met ze, bedoel je daar ons mee. We willen op dit moment niks rushen, in feite had ik ook beter even kunnen wachten met het posten van dit topic. Kijk nou naar vVv of qG, dat waren ook niet van de een op andere dag topclans. Plus het feit dat we helemaal vanaf nul beginnen. Ik heb niet zomaar een teampje met goede gamers klaarliggen, dat geld ook de rest van de crew.
     
  7. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    nevermind...
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk, maar ik wil graag voor een clan spelen op Rainbow Six, en aangezien ik wat geskillde maten heb (in real life ook maten) komt het goed uit.
    We hoeven niet per se op HOOG niveau te spelen, maar als we maar lol hebben en boven de middelmaat uitkomen is het goed.
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Met ze bedoelde ik eigenlijk Power Unlimited en niet de clan versie die jullie hebben.
     
  10. MoshGFX

    MoshGFX Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je het begrepen hebt, maar deze clan is officieel in de naam van de Gamemagazine Power Unlimited. Een aantal weken terug hebben we van Wouter toestemming gekregen, en ik denk(weet) dat wij georganiseerder zijn dan menig ander clans, wat verreist is om een multiplatform clan te onderhouden. Het is niet zo, we zetten wat letters voor onze naam, melden ons aan op Gamebattles en we gaan spelen. Als wij dat zo zouden doen is het snel over.
     
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ze zeggen toch niet dat het niet officieel is of niet goed opgezet? Ze zeggen alleen dat dit nooit een grote esports clan zal worden aangezien jullie mensen hebben toegelaten die er niks van bakken. (als ik deze thread mag geloven) Tenzij je nu nog een paar zeer goede teams wil recruiten.
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Jongens,

    Ik snap niet dat jullie zo'n probleem maken over deze clan.
    Laat deze gasten gewoon hun clan runnen zonder dat er iemand een negatieve opmerking over maakt. Doelloos gelul over K/d ratio?!...
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Goede clans recruiten bestaande teams. Als PU echt reclame wilt maken dan zouden we gewoon goede teams moeten recruiten en die teams sponsoren. Als ze dit niet willen dan kan je gewoon beginnen zoals je nu doet. Dus ik weet niet of je daarover al met PU hebt overlegt, willen ze gewoon een clan op elk niveau of willen ze een goede clan die hun represent en zo reclame maken.
     
  14. rnzw

    rnzw Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Je neem een voorbeeld aan mij, heb een K/D van 1.4 maar ben f**king Pr0!
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Ik heb een KD van 1.2, maar dat komt omdat ik tijdens het spelen jeuk krijg aan mijn elleboog waardoor ik minuut stilsta en vaak dood ga.

    Ik zal me even verduidelijken, want Merq schijnt de enige te zijn die me begrijpt:

    Als PU een serieus goed esport multi clan wilt opzetten dan reqruiten ze wel bestaand goed presterende teams ipv wat ze nu doen. Nu komen er gassies, vragen aan wouter of ze PU mogen vertegenwoordigen, kloten wat aan en wouter vind alles prima. Daarom lijkt het mij dat het hun niks boeit.... Succes iig met teams reqruiten!

    En ja suspenz ik weet alles beter want ik ben beter!}:]

    muhahaha
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Esports bestaat niet in Nl!
    te weinig toernooien en goeie clans:D
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah smile op mijn face:D

    Je hebt helemaal gelijk.
     
  18. MoshGFX

    MoshGFX Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je, we zijn druk bezig met het recruiten van mensen/teams, de meeste mensen die zich aangemeld hebben zijn het waarschijnlijk toch weer vergeten. Wat Wouter betreft, we zijn onderwerp geweest op de vergadering en de meerderheid vond het een vet idee, met als enige aanmerking...WAT.....als ze niet kunnen gamen. Daar zijn we dus nog hard mee bezig.

    Maar ja laten we het hierbij houden, en de discussie over k/d ratio en skill doe je maar in een k/d ratio en skill topic.

    Daarmee ben ik het niet eens. De community is weliswaar vrij klein qua toernooien, maar kijk hoe hard Nederland ownde op the Gameland in Gears of War2, CoD4 (PC), Halo3(beetje dan). Om nog maar te zwijgen over Steffan (NfS), Handewasser (PGR), Grubby (Warcraft), Andries Smit (Fifa).
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha nog erger. Ik zou eerst met een andere naam komen...

    K/D ratio? Ik arm en disarm de bom 3x. Mogen jullie met een K/D ratio van 100/0 komen....verlies je nog....

    Raar maar ik dacht dat het altijd ging om welk team er wint |:-
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Jongens laten we er over ophouden misschien wordt dit nog wel iets goeds
     

Deel Deze Pagina