Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou de 'lawbringer perk' gekozen, en ondertussen al aardig wat vingers verzamelt maar k heb ondertussen nog steeds geen bericht gekregen waar ik die vingers kan inleveren, dus als iemand dat weet dank u?
    en ik heb het idee dat er wel aardig wat verschillende manieren zijn om dit spel uit te spele klopt dat?

2. xX Jp NL Xx

xX Jp NL Xx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag deze game maar is besteld hoor zoveel goede verhalen erover.

3. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is heb je toen je die perk koos een marker op de map gekregen waar je de vingers kan inleveren. Als je niet weet hoe dat gebied heet moet je anders eens kijken bij je notes daar staat het waarschijnlijk ook.

4. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is dat mens waar ik die vingers kon verpatsen bang het huis uit gerend en nu is ze verdwenen. Weird :9 En mijn karma is uberhoog

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    is er misschien nu al wat nieuws over een hogere level cap ofzo? Begin net te denken zo'n grote game en dan level 20 max is beetje ala guild wars en dat liep ook niet echt soepel

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In maart komt de 3e DLC en daar zit ook een levelcap bij.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Veruit de beste game van 2008 en momenteel ook op de 360 imo. Je zult dus geen spijt krijgen, als de sfeer je bevalt.

8. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er ook vandaag mee begonnen,
    en er zijn zo veel dingen die je kunt oprapen enz., iemand daar nog tips voor, welke dingen echt nuttig zijn enz?
    ook vroeg ik me af wat je karma eigenlijk boeit, en wat er erg is aan die straling die je krijgt als je besmet voedsel/drinken eet/drinkt?

9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alles meenemen wat een beetje waarde heeft. Sommige spullen die je kan pakken kan je later gebruiken om een custom weapon te fabriceren. Je zal over een tijdje wel een beschrijving krijgen van zo'n wapen. Dan verzamel je die zooi gewoon die in de beschrijving staan. Voor de rest let ik nooit op die zooi. Alleen caps,ammo,chems,stimpaks en goede wapens/armor neem ik mee :)

Karma kan belangrijk zijn met mensen overtuigen om met je mee te gaan. Zo heb je een ex-raider in Megaton die je alleen mee kan nemen als travelmate als je bad karma heb. Volgens mij maakt karma voor de rest niet zo uit. Heb zelf een erg goed karma en merk eigenlijk niks positiefs.

Van die straling kan je na een tijdje een stralingsziekte oplopen of zelfs dood gaan. Gewoon niet uit kranen drinken en teveel zwemmen. Het voedsel is over het algemeen toch waardeloos in fallout dus daar krijg je weinig van binnen :+ Maar je hebt van die RadAway pillen. Die halen je rads weg als je teveel straling binnen heb gekregen.

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik pak meestal alles op wat ik kan dragen. Dan ga ik terug naar de stad en verkoop ik alles weer. Zo door gaan en waardevolle spullen zet ik in me kluisje in me huis !
    Heb namelijk net de Alien Blaster gevonden en die staat nu in me kluisje...

Ik wou trouwens net naar Vault 92 gaan en toen verscheen er een soort groen papieren vliegtuigje in me scherm, die rekte zich steeds uit als ik bewoog :confused:

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, dat is denk ik een grafische bug. ^^

In juni bij een persconferentie van Fallout 3 / Bethesda mocht het scherm NIET gefilmd worden, omdat die bug te vaak de kop opstak. Kan je 's een fototje maken?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik het zo lees is het een bug idd. ;)

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad, maar bij mij was het een lichtbruin vliegtuigje 8)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe same, had ik in Megaton. Dacht dat mijn 360 weer is kapot ging. :+

15. heardofdark

heardofdark HEARDOFDARK

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ondertussen 80 x geprobeerd die eerste computer te kraken weet iemand hier het password van want die agentjes die je doodmeppen daar wordt je ook niet vrolijk van ^^

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    verschilt elke keer, dus daar kunnen wij niet bepaald antwoord op geven :+

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij verandert dat password elke keer (Edit: Oh, Jingga was me voor). Zo moeilijk is het toch niet? Gewoon een beetje logisch nadenken... Je kunt ook nog door alles wat tussen haakjes en pijltjes staat te selecteren woorden wegbliepen, zodat je kansen toenemen.

18. heardofdark

heardofdark HEARDOFDARK

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar kijk er staat ook dat het password ergens ligt weet niemand waar dit ligt of verschilt dit ook :p

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Verschilt. Ik save altijd als ik bij een computer sta om te hacken, als het niet lukt load ik hem gewoon weer. Je moet gewoon een woord selecteren, dan zie je rechts onder hoeveel letters er kloppen. Vervolgens ga je dan op zoek naar andere woorden in dat lijstje die ook een aantal letters hebben die kloppen. Uiteindelijk is het niet zo moeilijk, je moet het alleen snappen.

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Saven en laden is een beetje omslachtig niet?:x Kan ook gewoon 3 keer proberen, dan de computer weer sluiten en weer openen en weer 3 keer proberen:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina