Ja waarschijnlijk wel ja, aangezien ie gloednieuw is.. Maar het is sneller om hem bij de winkel om te ruilen, meestal mag je binnen 7 of 14 dagen ruilen.
Dan kan een mens wel heel oud worden Maar die korte tijd moet je wel zonder xbox kunnen. Het is dat of helemaal geen GTA.
Ja, bij mij doet GTA4 precies hetzelfde. Ik heb hem via xbazar gekocht en er zitten maar een paar krasjes op de cd. En bij een vriend van me op de xbox hebben we al een paar uur gespeeld zonder problemen. Zelf denk ik dat het aan me xbox ligt, want me xbox heeft ook al 2 spellen gemold en een paar andere games al gemold. Helaas is die garantie al voorbij, dus moet ik maar een nieuwe xbox kopen want ik ga echt geen nieuwe games kopen als de spellen beschadigd raken.
Zotezien ben ik niet de enige met het probleem. Maar ik heb cod5 meteen al uitgespeeld http://www.nu.nl/games/1548229/problemen-bij--lancering-gta-iv.html
idd ik wilde maar 4 spellen. heb er inmiddels na 2 jaar dik 40 liggen.. Omruilen lijkt ook mij de beste optie.