1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Klopt helemaal. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2009
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ???
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Blijkbaar heeft microsoft een fout gemaakt... yeah right zeg ik dan. Ze zullen wel teveel klachten hebben gehad, maar de golden Lancer was niet bedoeld voor iedereen en ze gaan met de volgende update iedereen die geen LE code heeft maar wel de lancer em afpakken :+ Stelletje droplullen. 2 maanden terug kon je em ook al gratis downloaden door een fout en nu weer? Zijn ze daar retarded:b:

    Maakt me verder niks uit, die lancer is toch alleen voor de multiplee'er en die zuigt donkey balls, dus die speelde ik zowieso al niet _0/
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nvm.

    Ze konden ons die lancer teminste geven als compensatie voor de gare Multiplayer.. Achja, gratis mappack kan ik ook mee leven:+
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha wou dat linkje van die lancer ook al gaan posten. :+ Werkt idd nog steeds, wel geinig, moet je natuurlijk wel Cole als karakter kiezen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb een LE en het kan mij echt niet boeien dat anderen een golden lancer kunnen krijgen. Fout of geen fout.
    Vind het ding vreselijk lelijk. Het is niets meer dan een lelijk goud skinnetje. Ze hadden er wel wat meer van kunnen maken imo.

    Ik was vandaag even wingman aan het spelen in mijn eentje met bots. Het valt mij elke keer weer op dat de AI veelal toch niet val al te beste kwaliteit is. En in sommige gevallen ronduit slecht. Nou had ik al mooie staaltjes van slechte AI gezien in de story mode. Maar ook de bots in 'mp' kunnen er wat van. In een onbewaakt moment werd ik neer geschoten, downed. De andere bot had al een zooi schade gekregen, dus mijn wingman-bot schoot een keer en hij was ook down (dit was de laatste). Vervolgens rent mijn wingman langs mij heen (revived mij niet), loopt op de bot af..............en in plaats van hem te executen blijft ie een tijd ernaast staan waardoor de match op een draw uitliep.
     
  7. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch bedankt voor de tip van die golden lancer. Heb hem gister toch even gedownload, vind het wel even grappig voor zolang het duurt. Bovendien gebruik ik de lancer bijna nooit, alleen zo'n gouden ding bungelend op je rug lijkt wel gaaf.

    @Peter OtH: Jij vindt het misschien niet zo erg, maar er zijn er genoeg die het vreselijk vinden dat ze genaaid worden als LE-bezitter. Je moet de AI van de bots ook iets hoger zetten, ze blijven af en toe nog wel behoorlijk dom, maar het is een stuk uitdagender om tegen bots te spelen op hardcore of insane.

    Ik speelde gisteravond nog wat potjes, maar het is gewoon niet te doen 's avonds op de host van al die amerikanen. Dikke lag.
     
  8. XB Ruler

    XB Ruler Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een 18+ account aanmaakt dan kan je hem ook gebruiken op je minderjarige account ja. :)
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe download je die Lancer dan? Moet ik de code die achterop het boekje staat invoeren?
     
  10. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb net gelezen op xboxonly dat iedereen die geen Golden Lancer code heeft gebruikt binnenkort zijn Gouden Lancer kwijt is _0/
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Stond een paar posts boven je al.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh noes, wat moet ik zonder mijn gouden lancer. :'-(

    8)
     
  13. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    oooh sheit ja...zag het net pas |:-
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Gewoon geen gears multiplayer spelen, zoals ervoor O-)
     
  15. closecombat

    closecombat Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    golden lancer is gewoon vet , was eerst ook apart , nu rennen veel dudes er mee rond , maar als het goed is word goud binnenkort weer ijzer.....
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb m gewoon van de LE en ik gebruik m altijd, vet ding.

    Kheb trouwens weer gold dus kan weer GoWen!!!
     
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind die Gouden Lancer er maar lelijk uitzien, past totaal niet bij het spel. Hadden ze beter nog wat leukere poppetjes ofzo kunnen toevoegen voor de LE mensen.
     
  18. closecombat

    closecombat Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    vind hem best geinig als je mensen ziet rond lopen met die golden lancer.....
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee tuurlijk, ik spreek in dit geval ook natuurlijk alleen maar voor mijzelf.
    In mijn ogen is de AI beroerd ongeacht de moeilijkheidsgraad. Of het nou in MP is of Story mode. Nou ja, vooral in story mode dan.

    Maar goed, eerlijk is eerlijk. Ongeacht dat ik de AI nou niet bepaald hoogstaand vind speel ik het spel toch vrij regelmatig. Vooral Horde dan. Maar ik heb toch al een flink aantal uren meer in GoW 2 zitten dan dat ik dat in deel 1 heb.
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik speelde laatste ook tegen bots voor dat Wingman achievement. Echt raar om die gasten bezig te zien. Ze blindfiren uit de meest onmogelijke hoeken iemand neer en op andere momenten spelen ze zo dom dat je het haast niet kan geloven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina