1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Binnen de EU misschien niet, maar ik maakte het vandaag ook mee dat ik plots even mijn BTW moest betalen van een pakket van 250 euro, toch even 50 euro dokken.
     
  2. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels een email gekregen dat er een "REPLACEMENT PS3 40GB BLACK" onderweg is naar mij. Ben benieuwd! Als hij deze week nog komt ben ik uiteindelijk een dikke week (sinds vorige week maandag) Playstationloos geweest...
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is dan erg netjes! Als je verhalen leest op het internet van zes tot acht weken! :eek: Zou kunnen dat mensen alleen zo lang op een 'oude' 60GB moeten wachten.
     
  4. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Is er een verschil tussen de 40GB en de 80GB PS3? Ik ga er vrijdag waarschijnlijk een halen maar ben er nog niet uit of het een 40GB of 80GB wordt. Heb wel gezocht maar heb geen duidelijk antwoord gekregen. Is 't niet zo dat de 80GB een chrome rand heeft en de 40GB mat zwart?
     
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze (DHL) zijn vanmiddag al aan de deur geweest, maar uiteraard was ik niet thuis... Morgen proberen ze het weer, maar dan ben ik ook niet thuis... :{ Het is leuk dat ze het proberen, maar wie is er tegenwoordig nog thuis op een doordeweekse middag? Volgens mij moeten die lui meer dan de helft weer mee terug nemen... 8)

    Maar goed, dan moet ik hem vrijdag zelf ophalen bij het afhaalpunt. \o/
    Er zit volgens mij geen verschil tussen beide versies, behalve uiteraard de opslagruimte... ;)
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb vandaag de vervangende Playstation opgehaald. Volgens de DHL medewerker gingen de Playstations (en Wii's) met duizenden tegelijk over de toonbank! Ik heb iig geen nieuwe, het is een ander serienummer en er zitten wat krasjes bij de usbingangen. Heeft iemand waarschijnlijk geprobeerd om iets in te pluggen... Het is volgens mij dus een refubisht (of hoe je het ook schrijft :+).

    In vergelijking met de service van Microsoft als je een kapotte 360 hebt, valt de service van Sony tegen. Het ging allemaal wel snel, in totaal een kleine 2 weken zonder gezeten, maar het is allemaal wel summier. De Playstation zat 'los' in de doos. Alleen een kartonnetje aan bieden kanten, verder geen piepschuim/bubbeltjesfolie... De Playstation kon gewoon 'rammelen' in de doos... :{ Zat verder ook geen brief of zo in de doos met wat er mee gebeurt was. Is het een nieuwe? Was hij daadwerkelijk kapot? Maw iets meer info had van mij wel gemogen... Ook zat er geen excuses (al dan niet in de vorm van bv maand Live toegang oid). Al met al kon het wat mij betreft dus wel wat service gerichter... :)

    Maar goed, ik kan weer blu-ray's kijken \o/ ;)
     
  7. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij vertellen wat voor kabel er standaard bij de PS3 wordt meegeleverd (kan het niet zo snel vinden)? Ik ben van plan om volgende maand de Playstation 3 met Killzone 2 bundel aan te schaffen, maar wil uiteraard alles op HD spelen. :9
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Een scartkabel geloof ik. Het is dus aan te raden een HDMI kabel er bij te kopen.
     
  9. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dan moet ik die inderdaad nog even kopen. Bedankt.
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Even een vraagje.
    Als ik een Amerikaanse ps3 koop kan ik dan alle dvd en blurays afspelen of is dit regiogebonden?

    En als ik bijv online game met een EU spel kom ik dan wel gewoon in de Europese servers terecht. Dit is toch gebonden aan het spel en niet aan de ps3?
    Pes2009 heeft bijv verschillende servers voor de EU en VS. De VS heeft maar 2 servers voor alleen amerikanen en de EU een stuk of 10 voor mensen uit europa. Als ik dus met een EU pes2009 speel op een amerikaanse ps3 kom ik toch terecht in de EU server?
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit ook een component kabel standaard bij als ik mij niet heel erg vergis.

    HDMI is nog steeds een aanrader als je tv het aankan.

    @ 360man:
    (Ik weet het niet 100% zeker maar dit zou ik gokken: )
    Ik neem aan dat online gaming is gebonden aan jouw psn account. Als dat een EU account is (wat op een USA ps3 kan) dan kom je in EU servers neem ik aan.

    Ik weet niet of de ps3 controleerd op regio gebonden dvd/blurays. Ik denk het wel. Kans zit er ook in dat je dit kan veranderen. Ik had ooit een amerikaanse dvdspeler en daarbij mocht je 3x de regio waarin je woont veranderen. (daarna tijdje stroom er af en het mocht weer 3x, marja). Ik weet NIET of de ps3 die optie heeft.

    ps. ook niet alle spellen zijn regio vrij he.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Games zijn regiovrij maar Blu-Rays kunnen regio gebonden zijn (al zijn een hele boel films gewoon regiovrij)

    edit//begin nu twijfelen of games regio vrij zijn. Volgens mij wel maar weet het niet 100% zeker
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik kan een ps3 60gb kopen voor €200 vandaar.
    de games zijn vrijwel zeker regiovrij. Alleen dvd en blurays(alhoewel veel regiovrij zijn) niet. Ook ps2 en ps1 games niet

    Alleen met online gamen heb ik nog vraagtekens. Het is niet accountgebonden, want op mijn eu ps3 speel ik ook vaak online met een US account en dan kom ik gewoon in eu servers terecht.

    Nou ik denk dat ik hem gewoon ga halen en als het allemaal niet werkt verkoop ik em weer.
    BTW de US 60GB hebben toch allemaal de Emotion chip ingebouwd om ps2 spellen af te spelen?
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Games zijn regio vrij, maar het kan zijn dat het online gedeelte regio blocked is (en dat wordt meestal bepaald aan de hand van je PSN account).

    En ja, alle 60GB's van de USA hebben een volledige (dus niet half zoals in de Europese) hardware matige PS2 ondersteuningen.
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    kan iemand mij helpen. Ik heb net de ps3 gekocht van iemand. Echter had die hem op hdmi staan en ik gebruik component heb ook niet de std kabel. Nu heb ik dus geen beeld.
    Net geprobeerd om blind in te stellen naar component, maar het lukt niet LOL.
    Kan iemand ff de toetsencombinaties posten, vanaf de linkerkant(gebruikers)
    Dus bijv rechts, benenden 7x, X, beneden 2x, X, rechts etc.


    Edit laat maar het is al gelukt. Blindelings haha 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitzetten

    Aanknop inhouden totdat hij 2x piep zegt

    en videosettings zijn gereset naar standaard.
     
  17. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    heb n vraagje, omdat ik mijn ps3 verkocht hebt heb ik gisteren ff de ps3 van mijn neefje geleend.
    ik heb n geheel nieuw account moeten aanmaken om killzone2 te downloaden
    mocht ik nou ooit weer n ps3 kopen kan ik dan dat account gebruiken of?
    zou wel handig zijn
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, werkt hetzelfde als op de 360. Het emailadres dat je gebruikt is je account.
     
  19. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook naar de dark side ;). Zojuist een veiling gewonnen op eBay voor een nieuwe 80GB PS3. Verkoper woont hier vlakbij, dus hopelijk morgen ophalen :).
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Congrats ! als je ook nog is veel media op je pc hebt en die wilt streamen naar je ps3 , gebruik dan

    JAVA PS3 MEDIA SERVER

    wekt perfect voor elke bestand die er is, mp3,flac,ogg,wma,mkv,avi ,vob .....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina