1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVD's afspelen via een externe hardeschijf

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Invisibleman, 31 jan 2009.

  1. Invisibleman

    Invisibleman Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,


    Ik was eerst van plan om een WD TV HD Media Player te kopen. Maar ik zag dat de Xbox ook een digitale uitgang had voor het geluid. Nu wil ik de Xbox kopen voor het afspelen van DVD's die op een externe hardeschijf komen te staan (dus vobs e.d.). Ik wil niet gaan streamen ofzo, enkel rechstreeks van de schijf af.

    Ik heb op dit forum gezocht en de meeste vragen gingen over streamen, HD DVD of waren van 2007 of ouder.

    Daar wij nu alweer in 2009 zitten, vraag ik me af of er nu iets gewijzigd is.

    Mijn vraag is kun je de DVD's (VOBS e.d.) op een externe hardeschijf zetten en deze met een gewone XBOX (Arcade, Pro of Elite) via de TV afspelen, zonder dat je nog extra hardware of software erbij moet kopen?

    Ik had begrepen, dat je de externe hardeschijf als HFS+ moet formateren, is dit nog steeds zo of kan hij inmiddels ook NTFS aan?


    Alvast bedankt voor je reactie,

    the Invisibleman
     
  2. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox is in staat om voornamelijk .wmv, .mp4 en divx/xvid af te spelen.
    Kan alleen Fat32 en HSF+, met HSF+ heb je al meer problemen om je external HDD werkbaar te maken op meerdere windows-pc's.

    Ik kan je eigenlijk uit eigen ervaring de 'PopCorn Hour A-110' aanraden (optical output, HDMIv1.3, component,USB Slave/Host,..).
    Speelt moeiteloos DVD (vob/iso) en daarnaast ook superveel funcionaliteit en een heleboel ondersteuning naar video-formaten toe. Voor ongeveer dezelfde prijs (€250)
    Wordt veel al geprezen :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  3. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  5. Invisibleman

    Invisibleman Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reactie

    Hallo allemaal,


    Bedankt voor jullie reactie. Ik weet nu dat ik beter voor een andere oplossing moet gaan zoeken hiervoor. Wat ik wel jammer vind, had liever gezien, dat de Xbox deze wel gewoon af kon spelen, had ik meteen spellen kunnen spelen. En dat gaat dus weer niet op de MediaPlayers.

    En wat het streamen betreft, zoals ik kon zien, kon dit ook niet met VOBS.

    in ieder geval nogmaals bedankt,

    the Invisibleman
     
  6. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook een goedkopere media hdd kopen, een Lacie 750GB met component uitgang en voor audio digitale coax en optische uitgang, heb je al voor 150 euro. Heb hem zelf ook en hij werkt perfect, speelt alle formaten behalve .IMG bestanden. Dan kun je er misschien een X-doos bij kopen.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009

Deel Deze Pagina