1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude gewoon een vraag heb je wel es geskate in een vert? (IRL that is :))

    Je pompt dus zeg maar niet op het horizontal en niet op het verticale deel van de vert/ramp... Je pompt juist in het gedeelte waar horizontaal overgaat in verticaal... (ik weet niet of je die al gedaan hebt, maar er is een challenge met een pumping tutorial... dan ga je terug naar dat skatepark van slappy helemaal in het begin.... daar laten ze precies zien waar je moet pompen)

    Maar heb je die ene gedaan waarbij je in die bochten van die pool moest pompen? En dan naar de andere pool springen? Die vond ik veel moeilijk dan vert vampire ding (geen zin om op te zoeken ;))

    Eigenlijk moet je het zien als een schommel, dan zwaai je je benen ook als je naar beneden gaat en als je naar boven gaat... niet in het midden en niet op het hoogste punt...

    Verder laat ik hem er dan gewoon bovenuit komen en dan draait ie zijn lichaam vanzelf bij, zodat je de hele tijd wisselt tussen switch en normaal...

    Hoop dat ik je een beetje kon helpen...

    http://nl.youtube.com/watch?v=lwwch6sr7tw&feature=related

    dit filmpje vond ik... maar dat is echt een absolute nurt... het is namelijk helemaal niet nodig om af te zetten met je voet (in het echt remt dit juist gigantisch af en loop je het risico keihard op je bek te gaan) en de animatie loopt dan juist door het stuk waar je eigenlijk had moeten pumpen...
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je kon me niet echt helpen, want dat wist ik allemaal al. Het lukt gewoon niet :+
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, hij laad bij mij 1 bonus opdracht niet. Dat is Bonus team photo. in de training facility park. Als ik erheen fast travel loopt die vast. Als ik naar e dichtsbijzijnde locatie travel en dan het park in wil, loopt die ook vast :mad:.

    edit/ hij laad bij mij ws het park training facility dus niet meer... lekker dan.

    edit2/ hij laad m dan weer wel als ik freeskate online doet. erg vaag gedoe.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de demo gespeelt en er zitten zeker een paar minpunten in.

    1. Camera wtf man , moet ik op de grond kijken naar het board fso...
    2. Manier van trucs, kan aan mij liggen maar vindt het zwaar k*t.


    Weet al cker dat ik um niet haal:D*)
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Camera kan je veranderen. En tja dat van die tricks, je vind het vet of niet :)
     
  6. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik heb hem nu. Ik lande hem zelf op de ledge en toen eraf en dat telde gelukig ook.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Netjes. :thumbs: Ik moet hem nog steeds halen, maar ik doe vaak een 360 Pop-shovit in plaats van een 360 Flip dus dat moet ik nog wat beter oefenen. Als ik gewoon naar mijn controller kijk dan lukt hij 8/10 keer maar blind lukt het bijna nooit, want dan voer ik bijna altijd een 360 Pop-shovit uit.:9
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! maar ook omdat ik Tony Hawk ook een beetje ben gewent is dit wel heel vaag om te spelen:{
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En dat had je bij de demo van skate1 niet kunnen bepalen? :p
    En oja het is even wennen maar als je de realiteit van skate gewend bent laat je tony links liggen;)
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Was er dan een demo van Skate 1 en wanneer kwam die uit dan O-)?
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah relaxt, heb mijn vage bug al gefixt. gewoon een andere sponsor genomen en toen kon ik t skatepark weer in :)
     
  12. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even een paar uurtjes gespeeld. Ik moet zeggen dat ik de game leuker vind dan dat ik had verwacht. Merk alleen dat ik er niet zo heel goed in ben maar gelukkig heb ik genoeg lol aan de hall of meat als het misgaat;)
     
  13. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Skate 2 vanmiddag uitgespeeld.
    Alle bonussen, magazines en de Hall of Meat challenges gehaald. Het enige dat ik nu nog moet doen is 4 pro challenges maar daar ga ik morgen wel even mee verder, al hoor ik wel van iedereen dat sommige pro challenges vrijwel onmogelijk zijn.
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je er ongeveer over gedaan?:cool:
     
  15. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat ik er 15-20 uur over gedaan heb.

    Maar ik heb (vooral in het begin) veel rond geskate zonder challenges te spelen en ook nog een aantal freeskate activities gedaan.
     
  16. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is ook wel logisch. Je wilt natuurlijk eerst een beetje het spel leren kennen. Maar is niet zo'n hele grote game dus..:mad: Als je bijv naar F3 kijkt , bijna het dubbele.:cool:
     
  17. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morgen even kijken hoeveel uur ik precies gespeeld heb.:)

    En de game is inderdaad niet erg groot. De meeste tijd ben je bezig met rondjes skaten door de stad.

    Ik had ook al aardig wat ervaring met Skate 1 dus de challenges zijn wel iets makkelijker. Ik denk dat een beginner sommige challenges meerdere keren moet proberen voordat ze 'm kunnen halen.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is ook net iets anders dan Fallout 3 ;) Maar je hebt genoeg uren speelplezier met gewoon freeskaten in de stad en online freeskate.
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. vind dat nogal appels met peren vergelijken. Of fallout 3 nou het dubbele is van skate, het zijn 2 totaal verschillende games. en je kan je uren vermaken met freeskate. ik iig wel.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij kun je er gerust nog wat uren bijtellen voor de online freeskate activities. Daar ben ik echt al heel lang mee bezig geweest. Het zal gemiddeld zo'n 4 minuten per activitie zijn. En het zijn er 149. 4 x 149 = ca. 600 minuten = 10 uur. Dat is misschien een beetje veel, maar ik denk toch dat het 5 uur zeker is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina