Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Volgens mij wordt deze game de eerste echte grafische patser! Ik hoop op schade (maar t zal wel niet).
    Eindelijk niet eens een keer dat ouderwetse bruin getinte gedoe (zoals race pro en bijv grid) maar gewoon echt mooie glimmende wagens.
    Ik ga deze titel in de gaten houden.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Grafische patser?

Nou ze weten bij EA altijd mooie (bewerkte) screens te lancheren.

Remember Undercover? Zo zag het er echt niet uit... Daarnaast Race Pro en een bruine tint? Race Pro ziet er juist heel kleurrijk uit.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja dat is waar maar als die beelden wel ingame zijn danvind ik het wel aardig mooi moet ik zeggen!

dus laat inderdaad maar eens ingame videobeelden zien!

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.820
    Ook die zijn vaak bewerkt. Remember Killzone II uit 2005? Gewoon als voorbeeld hoor. ;):)

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je bedoelt Killzone xD . Killzone 2 moet nog uitkomen.

Maarja ik hoop dat dit een weer een goede NFS word maar al denk ik van niet denk dat je het echt een totaal andere game word dan de vorige NFSs die gewoon volgens mij door EA Canada werden gemaakt

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De screens vanuit games worden altijd al bewerkt,dus niets nieuws verder.

@Yellow,tja ik ben het deels met je eens,maar je moet nu niet omdat je een game niet leuk vind het dan daarom de grond inboren.Wij hebben in het Mass effect topic het leuk gehad met onze grappen en heilige graal praat,maar zo zijn er ook genoeg die niets met ME hebben natuurlijk.

Maar weer terug ontopic,in begin vond ik undercover al erg matig uitzien en die screen daarvan vind ik geneens eens mooi.Most wanted zag er echt velen malen beter uit zoals ik in mijn review aangaf.En vergeet ook niet dat de Underground serie onstaan is door die ene Fast and Furious film.Als die niet uit was gekomen hadden we misschien nog steeds in de tropische oorden gereden,in onze dure Lambo of aston met een paar sirenes achter ons aan.

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Daar heb je gelijk met je tropische oorden uitspraken. Maar geef nou eens eerlijk toe als ik zeg dat Need for Speed 3 op de PC daarin wel de bom was. Meende ook zo'n level toen te hebben gespeeld in de bossen met twee of drie Lambo's op de vlucht voor de politie. ;):9 Dat waren echte Need for Speed tijden.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Precies en dat bedoel ik,kijk ik ben ook vaak teleurgesteld geweest in die tuning urban scene.Need for speed 3 is inderdaad de beste in de hele serie,gezien ook de tijd toen die game uitkwam met zijn gevorderde gameplay.Al was het geluid nog wat brak,maar dat kon in die tijd nog net.;)

Wat het customizen van de wagens betreft vind ik dat wel weer tof,maar ik vind wel dat de supercar voorop moet blijven want juist draaide dat om die illusie.Een bak die je niet kunt betalen,en dat je daarin rijd is de fantasie van NFS en niet omgekeerd.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Kijk, je kon bij Forza 2 ook kutauto's tunen en 4x sneller laten rijden dan normaal. Het werkte in Forza wel, maar in NFS gaat dat nooit werken. Dus als het tuning concept, geloof het niet echt, weer niet beter is uitgewerkt dan kun je het wel schudden denk ik. Het moet echt anders. Ik ben opzich ook wel blij dat EA geen Forza 2 achtige racers maakt, anders is dat ook elk jaar een afgeraffeld exemplaar. Kijk naar Lord of the Rings en Mercenaries. Ik vind niet dat je daar Pandemic de volledige schuld van kunt geven. Het ligt ook een beetje bij EA is mijn mening. Die doen zelden of nooit wat zelf; kopen veel op en zijn een tirannieke uitgever die ontwikkelaars veel te veel druk op de schouders legt. Ergens wel goed dat EA al een tijdje niet meer de grootste ter wereld is. Lang leve Vivendi in Frankrijk!!! ;):) Toch?

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Daar ben ik het zeer zeker mee eens,Forza is een game die gemaakt is om je eigen indentiteit op te zetten zoals de eerste game zo mooi verwoorden 'You are what you race' en al.En daarom vond ik Forza ook zo tof,Forza 2 vind ik gewoon minder in zijn stijl en ik mis de parcouren die ik in het eerste deel zo cool heb gevonden.

Maar okee dat weer even terzijde,Dat NFS geen Forza moet gaan worden dat is duidelijk een goed punt.Wel moet ik even zeggen dat tuning er altijd in gezeten heeft,met tuning word bedoelt het afstellen van je wagen en niet het upgraden waar sommigen zich in vergissen.En dat kon al in de allereerste Need for speed game,en dat werkte ook echt erg goed.In deel 4 beter bekend als Road Challenge kon je al voor het eerst je wagen uitbouwen in 3 eenvoudige stappen,dat vond ik een leuke toevoeging.

Tja EA was in de vroegere dagen een developer met veel passie,nu gaat het bij hen inderdaad om de rinkelingen in de kassa.Maar zoals ik al eerder aangaf ik geef ze nog one shot,en is het racen sowiezo voor mij gedaan.De enige racegame die af en toe nog in de 360 gaat is dan PGR4,en voor de rest richt ik me op RPG gebied.

Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Wat zijn we het toch met elkaar eens. Als deze game niet zo als Most Wanted word, maar meer iets met echt leuke tracks, liefst allen overdag, dan kan het leuk worden. Ik zoek namelijk al jaren een Need for Speed die mij net zo aanspreekt als Forza 2 en Gran Turismo 5 - Proloog. Laatsgenoemde is een flinke bitch, goed voor het frustratie topic. Maar goed, games blijven games en zijn bedoeld als entertainment, kennelijk ook als dat in de herhaling valt of te oer Amerikaans voor woorden is. ;)8)

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat nu net het grappige is,de tuning cultuur zoals die zich noemt is oorspronkelijk een Japanse vinding.Neem bijvoorbeeld de drift races wat daar jaren lang zijn spektakel laat zien.Langzamerhand is de hele sfeer daarvan overkomen waaien naar Europa en Amerika,tja natuurlijk doet Amerika dan weer alsof hun degeen zijn die het hebben uitgevonden zoals ze vaker doen.Alleen moest het bij hen dan alweer met wijde broeken,en Hip Hopperij je kent het wel.En die een genoemde film maakte het dan helemaal af,waaruit de eerste Underground geboren werd.

Je kunt misschien je wel herinneren dat je in Gran Turismo 1 en 2 je wagens vaak in een race uitvoering kon krijgen,de gecustomizde versie van je wagen.Dus eigenlijk was GT de eerste game daarin,weet zelf nog goed dat ik in GT2 een mooie Eclipse had in die uitvoering.En dat systeem zou ook beter passen bij NFS,wat ook al een beetje was bij Hot pursuit 2 dat van sommige auto's speciale uitvoeringen ter beschikking waren.;)

Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  14. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb undercover nog steeds niet gekocht. Er zijn gewoon betere racegames op dit moment. Zoals Burnout Paradise, Forza 2 en MNC:LA. Maar als ik zo naar die screenshot kijk van Shift dan lijkt dat heel erg op GRID. GRID lijkt mij een erg vette game en wil hem nog wel steeds kopen. Waarom gaan ze nou niet eens terug naar hot pursuit?? EA wil gewoon elke jaar een NFS uitbrengen, maar dat pakt gewoon niet elke keer goed uit. Kijk maar naar Undercover. Maar ik hoop niet dat Shift op GRID gaat lijken. Maar ik zie het wel als het eerste filmmateriaal op internet komt.

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nou ik denk niet dat de game zich teveel op GRID stijl gaat centreren,die game heb ikzelf al gespeeld en de gameplay is verre van Realistisch en ik heb het gevoel dat Shift wel degelijk realistischer word.En kan dat me ook niet zo voorstellen aangezien de maker van de GT serie deze game onder hun standards gaan ontwikkelen,nee ik denk dat deze NFS een complete nieuwe next gen feel gaat brengen.De tijden van Hot pursuit zullen niet meer terugkomen,daar zijn de game tijden te complex voor geworden.Al zouden ze die nu gaan maken dan zal het gewoon niet meer hetzelfde zijn,en dat vind ik ook een goede uitkomst dat ze nu een andere goede richting ingaan.Die andere delen wat ze in gedachten hebben kunnen me gestolen worden,echt alleen NFS Shift die me nu een kleine hoopvolle sprankeling kan geven.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Het lijkt mij aan de ene kant ook wel verstandig eerst mee screens en een in-game trailer af te wachten voordat we verder concluderen. Ik denk dat het wel een game word, alleen geen succes. ;):)

17. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Hoop dat het weer richting de Need for Speed 3 kant gaat. Gewoon weer lekker old skool rijden door de steden, dorpen, weilanden, bossen etc met de politie op je hielen. :)

18. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja maar dat is gewoon niet meer genoeg denk ik om mensen voor zich te winnen, ze moeten er echt iets bij verzinnen anders wordt het hem niet.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Net alsof ze dat met de afgelopen 180.000 NFS spellen wel gedaan hebben. Zelfde geld eigenlijks voor die vele sportseries van EA. ;):) Neem series als Fallout en The Elder Scrolls en prijzen stromen binnen. Een Steven Seagal trilogie kan het immers ook niet winnen van The Lord of the Rings. ;):+

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Tja dat is dan ook weer wat anders,Need for speed is naar mijn mening net zoiets als wat nu gaande is rondom de Ridge racer games.NFS is en blijft een jaren 90 race voorbeeld,je kunt de game natuurlijk wel nog zo maken zoals die was maar dat heeft geen enkele zin meer.Je ziet het nu bijvoorbeeld bij de Ridge racer delen,de wagens zijn nu wel aan te passen maar de gameplay is nog steeds met zijn opzet oldschool gebleven.Nu vind ik dat zelf erg tof,maar het blijft een titel voor de fan.

Need for speed hoe goed je die game ook maakt,hij blijft de underdog en zal die groot indeels het bij de fans gaan doen zoals wij.En zeker nu met de games op komst zoals Race pro en Forza 3 die nu in de maak is,het gaat niet alleen om de kwaliteit van de game maar ook waarvoor het staat.

Need for speed = Behoefte aan snelheid,that's what it is.En zo zal het spel altijd blijven,hoe goed die ook word.;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina