ik hoorde nog al wat verhalen (niet bevestigd) dat er door bepaalde mensen hard aan wordt gewerkt om de live kitjes die gepre-orderd zijn eerder te leveren dan de datum die op de site genoemd wordt (14 maart) wie weet hoe dit zit en of het waar is???
Er is inderdaad gezegd dat de kitjes misschien al eerder komen, ik heb het gevraagd aan het bedrijf waar ik heb gepreorderd, en ze blijken al binnen te zijn bij de importeur... het blijft volgens mij afwachten of ze eerder zullen worden opgestuurd.
Ja het zou nog stoerder zijn als jullie eens reageerde op me mails want ik heb nog steeds geen betalings bevestiging binnen terwijl ik het de eerste dag meteen betaald heb dat ik kon betalen via telebankieren en het bij mij allang is afgeschreven.
nja bij XBoxworld krijg je het 12e of de 13e andere internet shops: ook zoiets de lokale bart smit ofzow: reken op 14 maart!
ok, de 12e of 13e. Maar als je beide dagen moet werken en niet thuis KAN zijn? Ik heb begrepen dat ze het 2 keer aanbieden. Wie doet dit eigenlijk? Kan ik alsnog mijn werkadres aan jullie doorgeven zodat ie daar wordt bezorgd (er zonde om 2 keer voor een gesloten deur te staan toch?) Kortom wat kan er (nog) geregeld worden?
Dan moet je even je gegevens aanpassen natuurlijk.... http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=preorder&id=1
Klopt, je kunt nu niets meer veranderen! Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ze voor niets gaan aanbellen iedere keer?
Als er niemand thuis is krijg je gewoon een kaarje in je brievenbus. Met dat kaartje kun je het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor ophalen... Tot nu toe zo bij al mijn bestellingen gegaan, bij ons is er overdag ook bijna nooit iemand thuis...
plak een briefje op de deur dat je er niet bent (dat deed mijn moeder ook altijd) enof ze het pakketje af willen geven aan de buren !!! dan moet je dat wel eerst met je buren overleggen he !!! handy toch!??!