Ik wil dus ook op mirc maar dan kijk ik in deze thread en zie je een hele mooie uitleg hoe je mirc moet installeren maar bij mij staan bij de plaatjes die je zou moeten overnemen een kruisje wat moet ik nu doen ligt dit aan mijn computer die kruisjes??
Die plaatjes hebben ze gemaakt om het makkelijker te maken. Je kan er dus wel gewoon op zonder enige problemen
Ja maar ik weet niet helemaal wat ik allemaal moet invoeren enzo snap je? Wanneer komen die plaatjes Wouter deze week ofzo of later?
Your wish is my comment Beginners handleiding: Dit geldt voor het options menu die je vindt onder "file" Connect: - IRC network: Quakenet - server: Quakenet radom server Options(de volgende dingen vink je aan):- Connect on startup - Reconnect on disconnection - Popup connect dialog on startup IRC (aanvinken moet je): - Prefix own messages - iconify query window - use query for notify nicks - copy messages to query - auto join channel on invite - rejoin channel when kicked - rejoin channel on connect - invites Bij options kan je dan je nickname, naam enz. invullen.. Highlight, hiermee hoor je een geluid als een bepaald woord genoemd wordt dat jij ingesteldt hebt. Je vinkt bovenaan enable highlighting aan. Dan add en de rest kan je wel raden denk ik Logging, hiermee kan je alle gesprekken opslaan op je computer zodat je iets kan nalezen of gewoon will quoten . Dit doe je door - Lock log files aan te vinken. Best handig.. mIRC comments: / me bericht ( dit is een actie ) /join #channel ( zo kan je een channel in ) bijv. /join #xbw.nl cntrl + k ( dit druk je in om de kleur van je tekst te veranderen ) mIRC zelf is hier te downloaden Hoop dat het genoeg is, anders vraag je het maar.. Groeten, Clawviper