1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is het nu met die action controls waar ze het in het filmpje over hebben? hij zegt toch duidelijk lopen en schieten tegelijkertijd. (niet rennen hoop ik) Op zich als het er niet in zit boeit het me niet maar achteruit kunnen lopen terwijl je mikt heeft ook ziin voordelen
     
  2. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen als de camera panned van links naar rechts dat de onderste en bovenste helft van het beeld niet volledig tegelijk verschuiven net of er een scheidslijn tussen zit. Via HDMI aangesloten op een full HD panasonic tv. Meer mensen die last hebben van die glitch?
     
  3. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar gaat het alleen om strafen, wat met die controls dus wel moet kunnen. En ik meen me te herinneren dat ik kon strafen in de demo, dus dan waren dat de action controls. Je kunt dus niet schieten onder het lopen.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste beseft de US en EU versie. De japanners krijgen de gene met de mooie goodies. En er zit een verschil tussen de PS3 en de Xbox360 versie. Maar dat stond toch al een pagina of wat terug in dit topic?
     
  5. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste is in ieder geval voor Japan en komt daar op 5 maart uit voor PS3 en Xbox 360. Is hier ook te zien:

    http://www.e-capcom.com/bio5/index.html
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het schijnt er toch niet in te zitten. Een woordvoerder van Capcom schijnt gezegd te hebben dat de man in de clip onzin zat te verkopen. Dag Game; dag zombie avontuur! Hoe ouderwets is dit wel niet? In arcade games kon je al rennen en schieten. Ik vind dit echt zwaar zonde, dan maar The Godfather II en Halo Wars kapot spelen. ;)=(
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver...ik vind die zoveel mooier en zou toch echt zweren dat die voor de eu was...welke krijgen wij dan? Zou alleen voor de overige dingen spel daarvan importeren.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Aansteller. Sorry hoor maar wordt echt een top game en het enige is dat je niet kan lopen als je schiet. (alleen herladen en niet kunnen bewegen vind ik vervelend) Al die mensen die de game nu toch niet meer gaan kopen hierdoor moeten lekker gewoon in de andere topics gaan posten! Ik ga me super vermaken met deze game en hem helemaal grijs spelen!

    Dat je kon straffen was me opgevallen in het controller schema. DAcht ook dat het betekende dat je naar links en rechts kon stappen als je aan het mikken was.

    Maar later bedacht ik me dat het gewoon was dat je naar links en rechts kan stappen als je gewoon aan het lopen was. VRoeger meost je natuurlijk om je as draaien.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je kunt me wel een aansteller noemen, maar waarom zouden ze dan in vredesnaam eerst over run and shoot beginnen en het vervolgens weer ontkrachten. Het is in mijn ogen echt een geweldige optie. Man, in Dead Rising kon het toch ook gewoon en die game was ook van Capcom. Als je daar eenmaal een wapen had werkte het ook prima en had je ook prima fun, maar ik zal vandaag wel even naar de demo zien als er niks tussen komt. ;):)
     
  10. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead Rising is dan ook wel een heel ander soort spel dan Resident Evil 5. Het heeft niks te maken met of ze die optie erin 'kunnen' zetten, het is hun persoonlijke keuze die waarschijnlijk ten goede komt van de sfeer en de moeilijkheidsgraad van het spel.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad Fun is niet de omschrijving die ik bij Resident EVil zou geven. Bij Dead Rising was het gewoon iedereen op een grappige manier afslachten. Bij Resident EVil is dat nniet zo (maar natuurlijk heb je wel fun tijdens he spelen. Dead rising was meer een arcade survival horror!
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    ff de demo gespeeld, cutscene was leuk, maar het spelen vind ik niet bepaald soepel lopen.
    Het aimen, schieten, lopen gaat allemaal vrij krampachtig, komt misschien omdat ik ( snelle ) shooters ben gewend, maar vind dit niet lekker spelen.
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelde het in de zin van het valt onder de zelfde uitgever. Maar goed dan is het nog vaag :+

    En anders posten? Bedoel is dit topic ook niet bedoelt om de ups and downs te bespreken van een game? Of zie ik dat nou verkeerd? Ik vind ook gewoon dat mensen hier hun mening mogen geven over een game. Kijk afkraken en uitschelden dat is iets wat 12 jarige graag doen maar neem aan dat we hier volwassen zijn.

    juk even opnieuw....mensen verwachten tegenwoordig gewoon alles wat sneller omdat we dat alleen maar gewend zijn! En dat dacht ik zelf ook wel persoonlijk! Of het is een echte survival horror! alles duister en creepy maar dit is een soort mengelmoes van en ik had dan persoonlijk de besturing wat eh soepeler verwacht
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jammer, laat je een topgame liggen. Wat vond je trouwens van Red Alert 3 en Tiberium Wars, want Halo Wars gaat echt niet beter als die games worden hoor.

    De game is geen shooter dus daar moet je het niet mee vergelijken. Je mist de essentie van het verhaal en de sfeer uit de RE games in de demo. Je moet die game sowieso verder spelen om een fatsoenlijk oordeel te krijgen. Voor zo ver ik gespeeld heb kan ik zeggen dat dit niet weer geeft wat RE5 in zal houden (als ik vergelijk mee eerdere delen).
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vanmiddag weer even de demo gespeeld. De characters spreken me wel aan en grafisch is het top. Maar na een veld uit de demo heb ik mijn portie Resident Evil wel weer gehad. De besturing is wennen, maar dat voelt na een tijdje wel goed aan (ook al mogen ze het wel omgooien voor een eventueel volgend deel). Maar het genre spreekt me niet aan. En het spel richt zich voornamelijk op de singleplayer ervaring. En ik ben echt een man voor de multiplayer. Co-oppen is een leuk extraatje, maar dat trekt me niet echt. Dit soort spellen verdwijnen bij mij weer snel in de kast.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk ook dat de game meer de mensen die de eerdere delen hebben gespeeld aanspreekt.
     
  17. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    er hangt een baard in de soep van sinterklaas 8)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hijs wel echt lelijk! Ik welk deel zat die grote kikker ook alweer?
     
  19. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel jij deze? dit is van deel 1

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Laatst bewerkt: 3 feb 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina