Ik ga me morgen achter een nieuwe game, maar ik weet niet welke.... ik denk Mechassault vanwege de Live functie! Ik zie regelmatig in sommige mensen hun Top 5 het spel "Deathrow", hoe zit het daarmee? Is dat nu een leuke game? Please verwijs me niet door naar de review van deathrow op xboxworld want ik wil iemand anders zijn mening ook eens horen! Als iemand anders me nog een mega goeie tip voor een nieuwe game kan geven is die altijd welkom! Alvast bedankt!!!
Mechassault zou ik nog ff mee wachten totdat het 13-14 maart is. Deathrow is coole titel. Ergg leuk met vrienden maar je moet er wel ff van houden. huur hem eens zou ik zeggen. of koop hem want hij is toch niet meer zo duur.
Ok alvast bedankt! Maar euh.... zou mechassault misschien goedkoper worden met de komst van Xbox live??
Nee maar er komen zometeen veel acties waarbij mensen gratis mechassault krijgen. Aangezien vast en zeker veel mensen mechassault al hebben zal hij hier ook wel tekoop worden aangeboden rond die tijd. Daarnaast krijg je zometeen met Xbox Live de mechassault demo zodat je ff kunt kijken of het een cool spel is snappie
Krijg je een demo van Mechassault bij je Xbox Live! pakketje?!? Ik dacht alleen maar een demo van MotoGP en Whacked!.... Maareh deathrow vind ik een aardige game. Maar voor dat geld (misschien met wat extra) kun je heus wel wat beters krijgen. Maar das mijn mening!
Deathrow is een vette game, zeer goeie graphics en geluid. Vooral is ie zwaar origineel. Alleen de besturing is wennen, maar als je daar doorheen bent heb je een top game is huis. je krijgt er zeker geen spijt van vooral niet als je 'm met z'n 4en speelt.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=14780&highlight=deathrow mening Heb hem daar al groot beschreven
Ik zou voor MA gaan omdat ik deathrow niks vind. Op het begin is het echt cool. Nieuw spel, nieuwe sport,lekker veel KOen maar al heb je het eenmaal uitgespeeld en dat heb je snel is het niet meer zo luek om nog een keer te spelen. Dit is mijn mening.
Re: Re: Deathrow Daar heb je gelijk in, maar dat is single player. Multiplayer is daarintegen echt geweldig vooral 2 tegen 2 (4spelers dus ). Dat is de enigste reden waarom ik het spel nog houd, als er die optie niet in zat had ik 'm al lang weggedaan. Toch vind ik het een geweldig spel.
Ik vond deathrow ook master, maar na een maand of drie sloeg bij mij toch de verveling toe, alleen multiplayer bleef leuk.
Hi guys! I only understand something like 35-40% of what you're writing.. (I know English, German and Swedish and Dutch is sorta a mix of the three...) I sounds like some of you appreciate Deathrow! Make sure you play it over LAN with as many people as possible. It's where the game really shines Cheers Anders
Hehe cool a swedish gay(guy I'm sorry! ). Yeah some ppl appreciete deathrow but I don't because it gonna suck after a time if you know what I mean?
Deathrow takes some time to get really good at, and that’s when it's the most fun. Beating your buddies because you're better or winning together is what it’s all about IMHO... Deathrow is definitely a skill based game where it's up to YOU.. The game doesn't win for you /A
Even though it is one of my favourite games, I don't play it very much anymore.... Why? My friends don't like it, so I have to play the game alone (as I'm not playing online). This gets boring very fast....
Jordo and me played last week and I totally 0wned him, i only made one timers, so I won the first two matches. But then he started killing me (becuase he cant play technically very well ) and I'm not good at fighting so I got killed ahahaha!!
als ik dit alles lees kan ik daar op uitmaken dat deathrow eigenlijk wel een leuke game is! Belangrijk is de multi-player.... ik moet een goeie multi-player game hebben voor Xbox live!
Ik ga je raad opvolgen en wachten tot 13-14 Maart! Misschien zijn er idd akties waarbij je Mechassault + een andere leuke multi-player game in een pakket kan kopen, zoals Halo en Splintercell.
Jah, probeer de mechassault demo op de live disk en see for yourself! Singleplayer mechassault is ook wel erg gaaf hoor,
Ik vond het niet echt een geweldig spel, je kan voor reviews trouwens ook op www.ign.com kijken als je nog een andere mening wil horen.