1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, is ook zo.
    Je moet het natuurlijk wel weer met de gamertag downloaden waarmee je het in eerste instantie hebt gekocht.
     
  2. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand dit?

    Ik heb een 120GB HDD gekocht ter vervanging van mijn 20GB, en nu vraag ik me af, kun je alleen alles in 1 keer overzetten met die transfer cable, of ook bijvoorbeeld alleen savefiles, of alleen savefiles en muziek, etc?
     
  3. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand n idee hoe ik aan die transfer cable kan komen? :9
    heb nu een 60 gig HDD gekocht, en al mijn saves enzo staan nog op mijn 20,
    en mensen zeggen dat ik die kabel moet gebruiken.
    ik kan niet gewoon mijn gamertag recoveren op die 60 gig HDD en dan alles tot mijn beschikking hebben right?

    thx :b:
     
  4. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, als je je gamertag recovered heb je alleen je achievements, maar niet je savefiles, videos, etc. Ik zou gewoon Microsoft bellen over die kabel.
     
  5. GodPigeon

    GodPigeon Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een week ben ik mij aan het verdiepen in de XBOX-prijzen, want ik ga er ook aan geloven en er eentje aanschaffen. En nu zou ik jullie hulp goed kunnen gebruiken waar ik het beste mijn console kan aanschaffen.

    Ik denk er aan een Pro aan te schaffen (zie nog niet het voordeel van de Elite ten opzichte van de hogere prijs). Ik heb zelf twee aanbiedingen gevonden die mij het beste lijken:

    Bol.com met Halo 3, een spel naar keuze en een extra controller voor € 299.

    XBOX-home met GoW2 voor € 259.

    Nu ben ik natuurlijk altijd benieuwd of ik iets over het hoofd zie, dus als jullie me kunnen wijzen op een andere goede optie om mijn console aan te schaffen, houd je dan vooral niet in :).
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja de elite is gewoon wat gaver :+ Nee ik denk toch dat je ten eerste moet kijken wat je budget is. Wat je wil ook kwa geheugen is uit te breiden natuurlijk en kijken naar een hele leuke combi actie! Zoals binnenkort de Halo wars + halo 3 actie. Zou zeggen kijk eens op bekende site's en op budgetgaming.nl en ook al is de prijs niet altijd super gewoon op de site zelf kijken is het soms wel waard
     
  7. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb net ff op de site gekeken, en daar staan instructies,
    over het overzetten van de data, van de 20 gig hdd, naar een andere 20 of 120 gig hh.

    en er staat niks over 60 gig. ik twijfel dus of het wel kan :'-(
    je kan gratis een kabel aanvragen als je een elite hebt gekocht, dan moet je het serie nummer geven. of als je een speciale editie hebt gekocht :confused:
    wat dat ook mag zijn..

    weet iemand of ik het wel kan overzetten van 20 naar 60? heeft iemand dat al gedaan? Thx!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan kan gewoon met die kabel. Maar zoals je zegt kan je die alleen aanvragen voor de 120 hdd. Wat je het beste kan doen is een topic openen in de Bazaar en daar vragen wie er nog een heeft liggen. De meeste willen hem wel weg doen omdat ze hem maar een keer kunnen gebruiken.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb ook een Pro gekocht destijds ter vervanging van mijn Premium, en kon gewoon een kabel krijgen nadat ik het aan de telefoon had uitgelegd. Gewoon even bellen dus!
     
  10. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een Xbox 360 20Gig, maar ik wil nu een elite kopen en mijn huidige xbox verkopen.

    Ik wou vragen wat een goede prijs voor dit pakket zou zijn:

    Xbox 360 20 Gig
    4 Controllers (2 oplaadbaar, 2 gewone batterijen)
    Headset (Kabel)
    De volgende spellen:
    Fifa 2009
    Call of Duty: World at War
    Call of Duty 4
    Gta IV
    Rainbow Six Vegas 2
    Top Spin 3
    Pro Evolution Soccer 2008
    Pro Evolution Soccer 6
    Table Tennis

    Hij is gewoon in goede staat en is in 2006/2007 gekocht, het was een Premium.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  11. Wittuh

    Wittuh Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ruzie gehad met de Ring of Dead.

    Weet iemand nog een goeie reperateur in de buurt van Den Haag/Leiden?

    Of is dit probleempje zelf makkelijk op te lossen?

    Garantie is al een tijd vervallen.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Met name door de hoeveelheid spellen en controllers zou je er op Marktplaats wel €300/€350 voor kunnen krijgen!
    Daarover wordt hier op het forum niet gesproken. Google maar eens, dan vind je vanzelf manieren!
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Uhm daar mag je hier wel over spreken hoor. Er zijn wel reparatie mogelijkheden (afhankelijk van het probleem), maar die zijn maar tijdelijk. Daarnaast kost het je voor die korte tijd dat het werkt te veel. Kan je net zo goed een nieuwe Arcade kopen!
     
  14. GodPigeon

    GodPigeon Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat als het ging om ombouwen of andere activiteiten die Microsoft niet wil, dan wordt daar niet over gesproken, maar als het gaat om zaken waar Microsoft niks tegen heeft dan kan het door de beugel.

    Dan toch nog een keer de vraag of er mensen een mening hebben over de plek waar ik mijn XBOX moet gaan kopen:

    Ieder geval, tricker bedankt voor je reactie :).
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dacht ik ook;)

    Trouwens, bij Bol.com krijg je Halo3, Kung Fu Panda, Lego Indiana Jones + Spel naar keuze. Dus dat lijkt me een goede deal :)
     
  16. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Had vandaag ineens een update.. iemand enig idee waar die voor is?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb een keer bij Saints Row 2 een update weggeklikt, maar nu word ik telkens gedisconnect als ik hem opstart en er komt geen pop-up voor de update? Kan ik die nog ergens downloaden? bvd. :)
     
  19. halo3master3

    halo3master3 If it moves kill it

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je hier bij ook een data transfer kabel bij een Startpakket 60 GB harde schijf, headset en 3 maanden Xbox Live!
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee, beetje stom maar ze gaan er blijkbaar van uit dat alleen mensen die hun arcade machine upgraden (en dus nog geen HDD hebben) zo'n pakketje kopen :/

    ik geloof wel dat je die dingen bij Microsoft kunt aanvragen maar dan zul je er wel weer een week of 2 op moeten wachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina