Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    De grootste reden waarom ik een Xbox kocht was natuurlijk Halo. Ik moest die game gewoon hebbe :)
    En omdat ik nog een DVD' speler nodig had :9
     
  2. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    De reden waarom ik een xbox gekocht heb is xbox live.
    De mooie games die er op deze console uitzijn is een mooie bijzaak,maar het hele live gebeuren trekt me nog meer aan :)
     
  3. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    one reason: HALO:p
     
  4. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    de prijsverlanging van mei 2002

    Halo

    ik moest me vader ergens mee pesten (hij heeft Ps2)
     
  5. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    "Mama ik wil een xbox kopen"

    "Oke schat , is goed"

    8)

    T's gewoon een gaaf ding met nice games en graphics
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik heb een redelijk oude PC Pentium II 333 Mhz
    dus ik kon niet meer veel games spelen..en ik ben diehard rallycross fan en aangezien Rallisport Challenge Xbox Only (was) en je daar kan rallycrossen heb ik een Xbox gekocht en natuurlijk voor z'n grafische kracht en z'n prachtige spellen
    en natuurlijk omdat ik ook nog ene DVD speler wilde

    ik had het geld en ik was geblesseerd aan m'n knie en kon niet lopen en vroeg aan m'n moeder of ik 'm mocht kopen en een half uur later kwam ze thuis met m'n xbox!!! :D:D:D
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  7. masterape

    masterape Guest

    Om niet meer langer naar dat gezeik van mijn ouders te luisteren. Nee ok ff to the point.
    Ik heb mijn xbox gekocht omdat: Ik wou eerst eiglijk een PC aanshaffen maar ik had hier niet genoeg geld voor dus ik d8 laat ik een console kopen, lekker goedkoop en disc erin en gamen maar. En ik had al wat langer alle3 de consoles gevolgd maar op een of andere manier volgde ik de xbox het meest, ik voelde me het meest aangetrokken tot deze console kwa spellen, graphics, uiterlijk(sommigen vinden hem lelijk maar ik vind de xbox mooi),controller(perfect in de hand) en de live optie. Ik heb later nog eens ged8 om toch mijn xbox te verkopen en voor een PC te gaan maar ik heb me weer bed8 en mijn xbox gehouden an absoluut geen spijt van!
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    tja, ik koos voor een xbox nadat ik hevig teleurgesteld was in mijn Playstation2.
    Ik wist al dat de Xbox een van de betere was maar wist niet of hij het waard was.
    Nadat ik hem in November2001 uit Amerika binnen kreeg was ik na het spelen van HALO totaal verkocht.
    Nu staat mijn Playstation2 een beetje stof te verzamelen terwijl mijn Xbox bijna elke dag aanstaat.
    Vorig jaar kocht ik na de prijsverlaging een PAL Xbox zodat ik wat sneller spellen kon krijgen.
    Nog geen dag spijt van gehad.
    Het is gewoon naar mijn mening de beste console op dit moment.
     
  9. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox gekocht omdat wij hier thuis een P ll van 350 MHz hebben! En ik wou iets nieuws om op te spelen, maar niet genoeg geld voor een nieuwe PC, dus maar de beste :+ Console gekocht (Heb er geen spijt van!)
     
  10. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm gekocht omdat het een personeelsaanbieding was. En ik was er dus niet veel geld aan kwijt. En daar ben ik blij om. De rest van mijn geld heb ik in m'n PS2 gestoken en daar ben ik nog blijer om! Naar mijn mening zijn die spellen dus echt veel beter en bij mij hapt de Xbox dus stof in een hoekje... Alleen af en toe komt HALO door het stof heen.
     
  11. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden was omdat ik de beste console wilde hebben (imo ;) )

    Alleen vond ik de prijs te hoog....maar met de x-box reward pack "truc" vond ik het een zeer goede deal.
     
  12. Finch

    Finch Asshumper

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    De enorm goede graphics!
    Harde schijf !
    geweldige games : halo ,... en ik zit vol ongeduld te wachten op FABLE
    Mogelijkheid om dvd's af te spelen en muziek op te slaan.
     
  13. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem gekocht omdat ik nog geen DVD-speler op mijn kamer had (pc staat ergens anders)

    En omdat ik alle spellen op de nintendo, die voor mij de moeite waard zijn al had, dus moest ik een andere console erbij halen. En aangezien de PS2 mij tegenviel is het de Xbox geworden.

    Heb er geen spijt van (nog maar een paar dagen op live wachten :D )
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  14. mischa

    mischa Guest

    ik wilde een next gen console en dus kocht ik de xbox
     
  15. sleepydodo

    sleepydodo dark angel

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde een console die online kon gaan, maar nu kom ik erachter dat je een creditcard nodig hebt en ik ben geen 18!:mad:
     
  16. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag je toch of je moeder dat voor je wil doen? Hmmm... misschien in jouw geval niet zo'n goed idee. Je broer dan?
     
  17. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wou eerst een xbox kopen, toen toch maar een gameCube omdattie veel goedkoper was, maar toen heb ik een hele vriendelijke donatie gekregen van me ouders! :D:D:D
    En toen had ik een Xbox!
     
  18. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik was samen met een vriend in een winkel de xbox tegengekomen en we hadden zoiets van zullen we hem voor de grap kopen8) , een maand later hebben we hem samen gekocht :9 . grafisch de beste en niemand in de buurt had een xbox }:]
     
  19. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had op een dag niks te doen...... zag dat mn salaris op de bank stond.... en besloot het maar uit te geven aan iets

    dat werd dus een xbox ;)

    zelfde verhaal voor GBA...... en PS2....

    Mijn geld is in groot gevaar als ik me verveel 8)
    kan dr echt niks aan doen!
     
  20. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    *Halo
    *Sterkste Console
    *Meeste games die mij bevallen biedend
    *Goedkoper dan pc
    *Vrij nieuw i.p.v. PS2
    *Harde Schijf
    *Gamecube te kiddy
    *Dvd speler
    *Moet ik doorgaan...?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina