[XOne] Live account naam veranderen

Discussie in 'Games' gestart door donomerda, 5 feb 2009.

1. donomerda

donomerda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemoggel, Ik heb even een vraag. Ik heb op dit moment 1 maand xbox live gratis. Ik heb alleen echt een noob naam genomen en die wil ik graag veranderen. Kan ik mijn live naam nog changen als ik straks live ga halen uit de winkel, zonder dat ik mijn punten verlies?

2. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Nee, maar je kunt er wel voor kiezen om voor een 10tje (800 ms points) je naam te veranderen.

3. donomerda

donomerda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok. maar ik kan wel mijn tag die ik nu heb upgraden naar een jaar gold ? Als ik mijn naam verander, blijf ik dan wel al mijn vrienden behouden ? Als ik het goed begrijp verlies ik wel mijn punten ?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als het je niet uit maakt .. (nog weinig achievements en virenden) dan kan je er voor kiezen om een nieuw account aan te maken .. je krijgt dan weer 1 maand gratis live (3x) en je hoeft dan geen 800 ms points uit te geven om je naam te veranderen

Als je je huidige tag upgrade naar Gold .. dan behoud je je vrienden en je je gamerscore. je naam veranderen kost 800 MS Point (ongeveer 10 euro)

Als je een nieuw account aanmaakt, verlies je je gamerscore en je vrienden. Je moet dus op nieuw je achievements halen en op nieuw een invite sturen naar je vrienden.

Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Nog een opvuling op Fardo, als je je naam veranderd behoud je ook je vrienden, k zou ze dan wel allemaal ff een berichtje sturen dat je je naam hebt veranderd :9

6. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    dat bericht krijgen je vrienden uit je vriendenlijst automatisch als je je naam verandert ;)

7. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer?

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij ook niet :+

9. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook gratis. Als je je vrienden vraagt een File Complaint te doen op je naam moet je hem wel veranderen. Heb ik ook gedaan.

10. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, moet je daar dan geen half aanstootgevende naam voor hebben ?
    Als je namelijk op 1 dag heel veel File Complaints krijg vanwege je naam en de tijd daarvoor nooit, zal Microsoft toch ook wel iets hebben van.. wtf :{ ?

Deel Deze Pagina