Ghost Recon, MotoGP of MechAssault?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 9 mrt 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ghost Recon, MotoGP en MechAssault.

    Hey, voor zover ik weet zijn dit tot nu toe de enigste fatsoenlijke Live! games verkrijgbaar (UC ook maar die heb ik zelf al). Zelf heb ik dus UC al maar het lijkt me natuurlijk een beetje saai om dat komend weekend 72 uur achter elkaar te gaan spelen. Dus wil ik graag van jullie weten welke van deze drie spellen jullie mij aanraden met een korte motivatie.

    Ik zal eerst wel ff behandelen wat ik voor vooroordelen heb over de spellen.

    MotoGP: Het enige racespel verkrijgbaar, maar wel een hele goeie. Waarom? Tja, hoe kan ik het zeggen... de demo heb ik gespeelt en het werkt gewoon verslavend (wat dus ook belangrijk is).

    MechAssault: Over dit spel weet ik nog het minste. Het is dus een mech-spel (zoals Steel Battalion en Phantom Crash), wat mij opzich wel leuk lijkt mits het een spel is waar je als een kip zonder kop rondrent en anderen neerhaalt.

    Ghost Recon: Tactical shooter, grafisch niet super maar wel leuk uitgevoerd. Gaat denk ik sneller vervelen als UC omdat UC gewoon constante actie is.

    1e=MotoGP
    2e=Ghost Recon
    3e=MechAssault

    **Dit is dus wat ik ervan verwacht, stel jou top3 eens op met argumenatie... bedankt :) **
     
  2. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    wat je nu steeds meer ziet is dat er naar live titels gezocht word..begrijpelijk,maar vergeet niet dat er een lading live-games aan zit te komen he.....live op de x-box zonder meer live titels is zelfmoord...dus gewoon ff geduld en dan lekker online gaan.

    oja,ik zou gp nemen...puur genot..als je raced tegen vrienden is het te gek,laat staan dat er een compleet veld van menselijke rijders meedoet.

    en ik zou GR verkiezen boven UC,maar das erg persoonlijk(ik hou niet van UC)...

    waarom geen nfl fever,is live...erg mooi en zwaar oke
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mjah, dat weet ik wel. Maar wil gewoon nog 1 van die 3 titels hebben:p
    Wat lijkt/vindt jij de leukste?
     
  4. gegron

    gegron Guest

    opsomtopic
     
  5. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    ikzelf vind motogp het leukst omdat ik die races gewoone rg leuk vind en niet kan wachten om online te gaan
    zoals je al zei is het verslavend, als je het nu al verslavend vind dan zul je het met xbox live helemaal verslavend vinden aangezien je dan meer een compititie gevoel krijgt ;)

    dus ik vind dat je voor motoGP moet gaan mn jong
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hmm, ik denk dat ik die dan ga nemen. Nog ff heeeeeel goed denken want sega gt gaat binnenkort ook online
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    post dan niks...

    hij vroeg om argumenten, deze zijn reeds door velen al gegeven.. Kan best een goeie topic worden zolng iedereen dit blijft doen.

    zowiezo moet je het aan mods over laten mocht 't een opsomtopic worden ja of nee...

    ontopic: Mij lijkt ghost recon echt een hele vette Live! game, heb 't spel niet eens gespeeld maar weet ongeveer wel hoe 't gaat. 't lijkt me geweldig om met de communicator te kunnen ouwehoeren met je team over hoe je de ander z'n ass gaat kicken dit brengt het een stukje dichter bij de realiteit.

    die staat dus op 1

    2: Moto GP - Ik houd wel van racen, en motor race spellen zijn er niet zo veel. verder heb ik hier niks op te zeggen omdat ik het spel nog nooit gespeeld heb.

    3: Mech Aussault - Tja, hier heb ik maar 1 ding over te zeggen en dat is dat Mech's me totaal niet boeien. In zo'n soort spel kan ik me totaal niet inleven. Als zou je een top 10 moeten maken van top Live titels zou Mech-Aussault als laatste staan in m'n lijst.
     
  8. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    hm, ghost recon vind ik heerlijk om te spelen online, dus met Live zit het ook wel goed.

    mech assault is een mech-game die wel vet is, maar naar mijn menig niet leuk is om heel vaak te doen

    maar ik zou kiezen voor moto gp, ik heb het spel niet eens in mn bezit en wacht dus op moto gp2, want om nou 1 &2 te hebben is teveel van het goede....ik moet ook beetje op de pecunia letten.

    Maar met de demo die bij de kit zit, kan ik alvast wat gameplay opdoen. Ik HOU van race-spellen en aangezien een menselijke AI leukste is zal het zeker mooie races opleveren!!
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    1. Mechassault, Simpel lopen en schieten met een Mech. Je moet er gewoon van houden :cool:. Downloadable content verkrijgbaar.
    2. Ghost Recon, Zit ik zelf ook over te twijfelen, wat ik hoor is alleen maar positief. Check anders de review ff. :) Ook downloadable content verkrijgbaar.
    3. Moto GP, 1 Ding: Check eerst de Demo die bij je Starterskit zit uit.. ;) Vlgs mij heb je die demo nodig om als 't ware heel Moto GP online te spelen. =)
     
  10. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ghost Recon; Dit spel heb ik zelf ook. Ik vind de missies vaak wat langdradig, maar multiplayer issie echt super! Op Xbox Live! wordt ie helemaal super!

    2. Mech Assault; Je hebt Unreal ook dus je houdt van het genre. Het is volgens mij wel een beetje hetzelfde principe.

    3. Ik vind racen na een tijdje wat eentonig worden, al lijkt het me een geweldig spel.
     
  11. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk, gewoon motogp. Mits je natuurlijk van racen houdt.:9
     
  12. p1m

    p1m Guest


    ooh ja?? levels? en tasks?

    mij top is

    1*=GR
    2*=MOTO
    3*=Mech
     
  13. Finch

    Finch Asshumper

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    MECH ASSAULT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    zeker en vast
     
  14. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    mensen mensen....

    leren jullie het nou nooit
    Lees de start-post - de topic starter vroeg om beargumentatie... DOE DAT DAN OOK !!!
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Yo, ff nog iets extra's bij dit topic (voor zover ie nog leeft :{ )...
    Opheodrys zei hierboven: "waarom geen nfl fever,is live...erg mooi en zwaar oke". En wat voor aanbod kreeg ik v/d week? NFL Fever 2003 + Deathrow samen voor 40 Euro (muwhahah, ik ga jullie lekker niet vertellen wie et is :9 ).
    Ik dacht dat dat wel een heeeeeel mooi aanbod was. Maar 40 is Euro is toch, tja... 40 Euro, ik kan er niks anders van maken.

    Dus... vinden jullie dat ik voor de NFL Fever en Deathrow moet gaan of m'n geld investeren in een van de Live!-toptitels beschreven in de 1e post van dit topic.

    Alvast bedankt!

    (P.S: Posts over m'n eerdere vraag zijn nog altijd welkom!)
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    van NFL moet je houden, als je dit trekt moet je 'm zeker in huis hebben - voor meer informatie over deathrow moet je ff in de deathrow thread kijken van vandaag, staat best een hoop nuttige info in...
     
  17. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 dat de demo v motogp bij XBOX Live alleen Live -enabled
    was en de standalone game niet...of heb ik het verkeerd?:eek:
     
  18. Xstyle

    Xstyle Guest

    NFL was toch ook live enabled???

    ik denk dat ik GR ook ga kopen voor live, lijkt me echt een goede teamgame
     
  19. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    ik hou zelf niet van sport-games dus ik raad je aan UC of ghost recon te kopen :D
     
  20. p1m

    p1m Guest

    lees de revieuws en je zult de game vinden die bij je past hoop ik.
     

Deel Deze Pagina